Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Wietefras

Santanesia Op Dwc Met Gpleds/hy-Pro Led Voeding Onder 367W Cree Cobs

Recommended Posts

Had de boel een tijdje stil liggen, maar er begint weer wat beweging in te komen.

 

Mijn verouderde 400W Cree armatuur met 8 COBs is vervangen door een 367W Cree armatuur met 24 COBs:

gallery_37858_19671_199652.jpg

 

gallery_37858_19671_54476.jpg

 

De COBs zijn van een veel lagere efficientie (2,0umol/s op 50W) dan wat er tegenwoordig gangbaar is, maar door er zoveel te gebruiken verwerkt iedere COB veel minder stroom en daardoor werken ze weer net zo zuinig als een COB van deze tijd.

 

Elke halvering in stroom geeft je ongeveer 10% verbetering in efficientie. De oudste COBs heb ik zelfs twee keer gehalveerd voor 20% extra efficientie.

 

Ik haal nu uit 367W meer licht dan voorheen uit 400W:

gallery_37858_19671_27625.jpg

 

Van GPLeds heb ik samples van hun nieuwe lijn Led voeding gekregen die ze samen met Hy-Pro ontwikkelt hebben. Bij deze voeding zou je niet meer het probleem hebben dat je calcium tekorten krijgt.

 

Plus nog een hoop andere mooie voordelen: https://www.gpleds.com/nl/hydro-led-a-b.html

 

Ik kan helaas geen nieuwe foto's uploaden dus hier moet het maar even bij blijven.

  • Like 7

Share this post


Link to post
Share on other sites

Op deze heb ik gewacht :)

 

Gaat ongetwijfeld weer een mooie worden

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik pak mijn thee en volg lekker mee :)

 

21zz7n.jpg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kan nog steeds geen foto's plaatsen. Ik krijg de veelzeggende melding:

 

Error The server returned an error during upload

Share this post


Link to post
Share on other sites

meer mensen hebben dat probleem blijkbaar. Weet niet of je een opengrow account hebt, maar heb wel eens gehoord dat je fotos die daar geupload zijn, ook hier kunt plaatsen.

 

Zou wellicht een oplossing kunnen zijn

Edited by cannarie
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik volg ook mee, ben benieuwd hoe deze ronde gaat verlopen :D

 

Ik heb precies de zelfde error met het uploaden van foto's.

 

Gr, X

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tinypics gebruiken om foto's in link te krijgen.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik dacht het kan alleen via opengrow, maar je kan elke afbeelding van het internet er in zetten. En zag dat je een spiegeltopic ergens anders had.

 

Bovenin je tekst balkje zie je een icoontje voor een afbeelding. Daar de url in plakken en klaar. Sowieso denk ik wel makkelijk als je een verslag op meerdere fora hebt. Hoef je je foto's niet meerder keren te uploaden.

 

@buyuk, voor het zelfde geld tracken ze bij tinypic je ip ofzo. Durfde het niet aan iig. Ga straks zelf ook maar ergens een spiegeltopic maken. Kan ik ook weer updaten

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

blijft het dan ook staan of krijg je van die ghostpics die later in een inrijverbodverkeersbord veranderen ?

:vape:

 

laat ook maar over drie dagen is het gefixed zei sannie op og .

tinypik werkt niet bij mij .

Edited by macerror

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zolang de url werkt en dus het andere forum niet uit de lucht gaat ofzo.

 

Voor zover ik gelezen heb heeft sannie het alleen over OG zelf gehad. Maar best kans dat het met elkaar verband houdt natuurlijk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ah ok, je hebt de foto gewoon van een ander forum gelinkt. Ja dat kan natuurlijk, maar dat leek me niet de bedoeling.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Altijd weer leuk om aan te schuiven. Ik ben benieuwd naar de voeding, ziet er veelbelovend uit op de site!

 

Als die goed werkt ga ik hem ook proberen in mn dwc setup!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wietefras, hoe verwacht je dat dit armatuur met een hogere efficiëntie maar lager wattage gaat presteren in opbrengst?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgens de specs ga ik van 780umol/s naar 900umol/s. Dus het is ook iets meer licht dan voorheen. Dus 15% meer licht en 8% minder stroom.

 

Heb inmiddels wel wat planten eruit gehaald. Het werd wel heel erg vol. Al ben ik nu bang dat ik wel iets te voortvarend ben geweest met opruimen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...