Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Wardboyd

Hoe Zou Ik Mn Lampen Verdelen?

Recommended Posts

Hey,

 

Ik zet binnenkort mn nieiwe setup op poten in 2 tentjes en heb 3 lampen om te verdelen maar vraag me af in welke tent en welke 2 lampen ik samen zou hangen (en welke dus alleen komt te hangen)

 

Ik heb 3 led-lampen.

In volgorde van wattage die ze uit te muur halen:

 

Spectrabox pro 5 180w (trekt 116w)

Bestva 800w (trekt 150w)

Viparspectra r450 (trekt 210w)

 

Ik heb 2 kamers:

1) 60x90

Hierin komen 2 groeiende plantjes en een autoflower onder 18/6

 

2) 60x60

Hier komen 2 bloeiende plantjes.

 

De bedoeling is om de groziende plantjes te toppen/mainlinen/scroggen om ze laag te houden (tentje is maar 135 hoog)

 

Uiteindelijk wil ik plantjes van een hoogte van een 50tal cm creeren in mn scrog. (2 planten op 60x60)

Hiervoor krijgen de groeiende dames wel ruim de tijd. Dit kan gerust van 8-10 weken gaan gezien dat de bloeitijden ongeveer zijn eer de bloeitent terug vrij kan gemaakt worden.

 

Hoe zoudzn jullie de lampen verdelen?

 

Extra info:

- 60x60 is vrij klein om 2 lampen samen te hangen wat voor ectra warmte kan zorgen. (Maar dit is bij leds niet zo n onoverkomelijk groot probleem)

- 60x90 is volgens mij wat groot om door bvb de spectrabox alleen te belichten gezien die maar 116w uit de muur haalt...

Share this post


Link to post
Share on other sites

x

Edited by Collie Weed

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...