Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Mr-w

6X Bubblegum 600W Hps In Tent, Hopelijk Verzuip Ik Ze Nu Niet!

Recommended Posts

Tuurlijk 35 graden buiten en dan gaat mijn fan kapot. Snel nieuwe halen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik bedoelde het meer voor Mr-w.

Ja lavameel bevat rond de 40-50% si02 (silicium).

Alleen deze variant is heel slecht opneembaar in vergelijking tot si04(ortho-kiezelzuur) wat vaak als vloeibare silicium verkocht wordt.

Lavameel is zeker wel een goede toevoeging daar niet van, echter doelde ik meer op de snel opneembare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tnx ik heb hem opgeschreven. Voor nu is het wijzigen van mijn waterschema vrij aardig de oplossing.

Share this post


Link to post
Share on other sites

update weekje 3

 

de ergste groei is er uit. de ongetopte plant is een meter hoog geworden. de phenotypen zijn ook duidelijk zichtbaar, 3 kleine getopte, twee gestrekte getopte en 1 ongetopte megastrekker. 3 weken in bloei en de onderkant getrimt. krijg wel een beetje last van kanoblaadjes maar nog steeds geen onnatuurlijke verkleuringen of afwijkingen.

Vandaag begonnen met de GreenSensation toevoegen aan de voeding.

 

GMP9bLj.jpg

 

phenotype met korte internodes!

CleuyNI.jpg

 

en de langste met kanoblaadjes

Ae5EcJi.jpg

 

ga op de blaadjes nu ook de trichomen steeds meer zien

pTaZNOO.jpg

 

had ik nog meer van de onderkant moeten weghalen? hoge LV door het weer wat als een klamme deken over mijn huis hangt net als bij jullie, gelukkig de temperatuur weer onder de 30 graden

IPHcc51.jpg

 

een poging de phenotypen in beeld te brengen maar had beter even de planten kunnen verzetten voor ik het net op hing

WFhXdTH.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey W

 

Ik zie potentiële knuppels! Alles redelijk goed onder controle nu, top! Ook perfect gediefd! Kano blaadjes van de warmte, nu de temperatuur lager is zal het niet verergeren. Ook mooi groen....

 

Greetz CD

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey W

 

Ik zie potentiële knuppels! Alles redelijk goed onder controle nu, top! Ook perfect gediefd! Kano blaadjes van de warmte, nu de temperatuur lager is zal het niet verergeren. Ook mooi groen....

 

Greetz CD

 

Heb er nu wel vertrouwen in dat het goed komt Hahahaha. Bloeien maar nu en hopen dat die wonderpotion doet wat ze op internet schrijven.

-W-

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ook perfect gediefd!

 

Dieven is enkel de bloemtopjes verwijderen en het groen laten zitten.

Dit is lollypopen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is dieven en lollypopping niet gewoon 1 dezelfde techniek, dieven is Nederlands en lollypopping is Engels....

 

?

Edited by CannaDanny

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee zit wel degelijk een verschil in maar zelfs CNNBS haalt ze door elkaar...

 

Dieven = topjes weghalen

Lollypoppen = bladeren & topjes weghalen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dieven ken ik nog van de tomaten waardoor je grotere trossen krijgt. Uiteindelijk zijn beide technieken er maar voor 1 doel toch. Dikke hoofdtoppen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inderdaad ouwe

 

Jij bedoelt pruning, ik lollypopping

 

Ik lees bijna alles Engelstalig, soms ken ik geen vertaling.

 

@kenny: CNNBS haalt alles van growweedeasy.com lol

Edited by CannaDanny

Share this post


Link to post
Share on other sites

Allemaal fancy taal voor snoeien, knippen, trimmen en dieven van planten om de opbrengst te maximaliseren

Share this post


Link to post
Share on other sites

Allemaal fancy taal voor snoeien, knippen, trimmen en dieven van planten om de opbrengst te maximaliseren

Share this post


Link to post
Share on other sites

tuurlijk is het allemaal fancy taal met het zelfde doel.. (LOL)

 

Neemt niet weg, dat dieven niks anders is dan de bloemtopjes verwijderen en het groen te laten zitten.

Dat de termen door elkaar worden gehaald kan ik ook niet helpen.

Behalve zoals hierboven waar het dan een keer weer verkeerd wordt gebruikt, door het verschil aan te geven..

 

 

IPHcc51.jpg

 

 

Ook perfect gediefd!

Share this post


Link to post
Share on other sites

tuurlijk is het allemaal fancy taal met het zelfde doel.. (LOL)

 

Neemt niet weg, dat dieven niks anders is dan de bloemtopjes verwijderen en het groen te laten zitten.

Dat de termen door elkaar worden gehaald kan ik ook niet helpen.

Behalve zoals hierboven waar het dan een keer weer verkeerd wordt gebruikt, door het verschil aan te geven..

 

 

IPHcc51.jpg

 

 

Ook perfect gediefd!

 

Blij dat ik wel goed lees wat waarvoor dient Hahahhaa en het toepas om eerder genoemde reden.

 

Wil bij een volgende ronde de helft bijvoorbeeld Fimmen en de andere helft toppen en dan het verschil meten want weer fancy taal maar men zegt fimmen is beter dan toppen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fimmen levert meer dan 2 toppen op, toppen "slechts" 2.... Echter, goed fimmen is dus lastig

Edited by CannaDanny

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja begreep ik al. Wil is kijken want ze zeggen dat de plant dan niet remt in de groei maar wel meer uitlopers kan krijgen. Maar als ik nu mijn 6 dames bekijk en zie dat ik 1 getopte plant heb die met 3 uitlopers net zo hoog geworden is als de ene die ik helemaal niet getopt heb en 3 gewoon laag gebleven zijn is het een soort experimentje want ik heb echt 40 cm hoogte verschil in de dames

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat hoogte verschil wil ik liever voorkomen. De lage planten krijgen misschien 50% terwijl de hoge toppen wel voldoende licht krijgen. Meestal betekent dat fluf, je word er wel stoned van, tis alleen ni veel.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Had ze ook liever gelijk gehad maar nature took its course Hahahaa we gaan het wel zien. Ze staan gelukkig allemaal goed in het licht. Lage toppen 60 cm hoogte tot lamp en hoge 20 en ja is verre van optimaal

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaat goed komen, de volgende ronde

 

Laten we wel hopen dat de temperatuur niet zo hoog blijft en de toppen dadelijk luchtig gaan worden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik had in de laatste 2 weken 28 tot 34 graden soms.

 

Geen luchtige toppen op wat fluf na... Echt verwaarloosbaar

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik had in de laatste 2 weken 28 tot 34 graden soms.

 

Geen luchtige toppen op wat fluf na... Echt verwaarloosbaar

 

Hahaha ok nog 7 weekjes dan weet ik het. Lijkt in iedergeval er op dat een aantal lekker van omvang gaan worden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

vandaag kadootje gekregen. iets eerder dan verwacht dus nog geen ruimte om ze binnen te zetten onder de lamp.

Ze zien er slecht uit maar deze 4x amnesia zouden autoflower stekken moeten zijn en heel de dag in een hete auto heeft ze geen goed gedaan.

dus na ze even een uurtje water hebben laten zuigen heb ik de mooie witte worteltjes in 6 liter potten met light mix gezet en ingewaterd.

bij twee van de 4 heb ik nog een klein topje gedieft aan de zijkant om ze mooi recht op en dieper te kunnen zetten.

 

onder het mom van Doe maars nederwiet wetenschap het plantje weet zelf wel wat het doet laat ik ze nu maar even buiten in de tuin aan sterken en bijtrekken en gaan we wel even kijken wat het wordt en hopelijk worden ze mooier dan ze nu zijn.

 

vrdbbvh.jpg

 

iHFLjXK.jpg

 

paQlBZl.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...