Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
berdebever

[Outdoor 2018] 6X Amnees, 5X Volle Grond, 1X Specie, Later Nog Af'jes

Recommended Posts

De lente komt eraan, dus we gaan weer een poging wagen.

 

Vorige jaar ondanks de toprot hier en daar toch nog een 500gr droog overgehouden van 4 planten, waar ik nu nog van aan het roken ben.

De vorige ronde was Vision Critical, zeer aangenaam en zeer sterk, maar helaas hadden we een slechte zomer, en waren de knipsessies niet fijn, een groot deel moeten weggooien helaas. Ik had ook nog 5 AF KUSH gezet, maar veel te laat dus die waren geflopt met die trieste nazomer.

Hier nog een mooi fototje van een vorige sessie:

 

IMG_2113.JPG

 

2 Jaar terug amper toprot met ammetjes, maar alles met een knipmachine geknipt, waardoor de amnees zowat zwart was.

Dat apparaat gebruik ik dus niet meer.

Dit jaar ga ik proberen om een scrog netje te plaatsen, dit wordt mijn eerste keer, dus daar ga ik me hier nog goed over inlezen!

 

Eergisteren de zaden ontkiemt, en net in potjes gedaan, en nu bidden dat mn dames gezond en wel de lucht in gaan groeien :D

 

Ik zal met en met een verslagje met foto's posten, en ook ga ik deze week nog wat autoflowers halen, al vond mijn pa dan niet zo een strak plan, maar die draait wel bij, hopelijk, haha.

 

20180404 145908

20180403 135124

 

 

Nu hopen op een goede zomer,

 

allemaal heel veel kweekplezier!

 

BDB!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lastig water geven, zo'n plant in specie :likken:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beste, deze plant is zo HUGE zal die niet moeten worden uitgedund als er toppen aan komen?? En ben ik de enige waar de plant nu pas begint te bloeien? Hoop toch zo op n goede nazomer.  

 

Mvg BDB

20180828_130809.jpg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nog heerlijk groen! De plant naast dit kanon zit bijna aan de 3 meter :O

20180903_135511.jpg

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die planten in de kuipen zijn bekands allemaal gespleten door de storm, ik heb alles bij elkaar gebonden maar ik denk dat het einde oefening is voor ze. Vlak onder bij de stam waar de vertakkingen zich splitsen gewoon ingescheurt. Iemand tips hiervoor?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klote man. Zelf geen ervaring mee, maar heb gelezen in verslagen over oplossingen met ducktape en tie-rips. Dat leek aardig te werken.

Sterkte.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb ik ook wel eens gehad met een plant.

Als de bladeren niet allemaal slap gaan hangen binnen een uur (en de plant dus dood is) kun je ze gewoon nog laten staan.

Heb het zelf toen met een paar tiewrappies tegen elkaar gebonden. Lijkt me sterker dan tape en zal wat minder snel er onder gaan rotten denk ik

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...