Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Haipaaltje

Zilverwater

Recommended Posts

Hai ,

 

Voorheen gebruikte ik lesbian dream om female zaad te maken , ik gebruikte 1 liter gedistileerd water op 2 ml. lesbian dream .

Een week voor ze op 12/12 gingen begon ik met sproeien na 4 dagen weer sproeien tot er ballen zichtbaar werden .

Dit ging altijd goed echter lesbian dream is niet meer verkrijgbaar . Dus aan de slag gegaan om zelf zilverwater te maken . Info hierover in dit topic :

http://www.wietforum.nl/topic/97911-zelf-vrouwelijk-feminzed-zaad-kweken%3B-alle-info/page__p__1116132__hl__+lesbian%20+dream%20+maken__fromsearch__1?do=findComment&comment=1116132

 

Nu mijn vraag , welke dosering moet ik met zilverwater aanhouden , is de dosering hetzelfde als bij lesbian dream ?

 

Groet

Share this post


Link to post
Share on other sites

een ec van 0,60 tot 100 zou ik aanhouden anders krijg je schade en dan is het te pittig .

:vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok ik dacht gedistilleerd want dan is het 0.60 tot 1.00 max .

dus kan je met leidingwater tot 1,60 gaan .

ec 0,60 was met lb de standaard 4 ml per liter op gedistilleerd .

:vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo Mac ,

 

Allereerst is gedistilleerd water eigenlijk dood water er zit niets meer in dus een ec van 0 hooguit 0,1 . Daarom geef ik dit ook aan mijn vleesetende planten ( venus vliegenval ) zij mogen alleen gedistilleerd water anders gaan zij dood .

Deze venus staat tussen mijn vrouwen en eventuele insecten vreet hij of zij op . Zij staat op een verhoging een heuvel , nu begrijp ik ook de term venusheuvel !

 

Ik heb het niet over leidingwater want ik gebruik gedistilleerd water voor het maken van zilverwater en voor het sproeien met zilverwater .

 

Veel gelezen over LD en de meest voorkomende dosering is toch 2ml. op 1 liter ged. water , als jij 4 ml. aanhoud is de kans op schade en/of herma's een stuk groter .

 

Maak jij ook zelf zilverwater of gebruik jij nog LD ?

 

Hai

Edited by Haipaaltje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minimaal 30ppm colloïdaal zilver, sommige zweren bij 50ppm.

 

Zelf STS maken is ook niet zo moeilijk als je liever verder blijft werken met "lesbian dream"

Share this post


Link to post
Share on other sites

ooh toch gedistilleerd ?

ik dacht dat je leidingwater gebruikte ?

 

als je het standaard recept van lesbian dream gebruikt 4 milliliter op 1 liter gedist water kom je op een ec van 0.60 .

zo maakte ik het altijd aan .

sommige planten reageren niet op het standaard recept en dan moet je hoger gaan zitten naar eerst 0.80 of 1.00.

 

ik deed dat om dat ik geen ppm meter maar wel een ec meter heb snap je ?

ppm heb ik geen verstand van ook .

peanuts per minute ?

:likken:

 

ik heb 3 jaar geleden een puur flesje lesbian dream in 1 liter gedist water opgelost en ingevroren .

als ik wat nodig heb smelt ik een beetje van die ijsklont af en maak em af op 0.60 .

ik smeer er na de eerst voorgroei elke dag 1 of twee keer een topje mee in met een kwastje .

dan na een week of 2 a 3 krijg je ballen .

 

ps 2 .

bij de lb die ik kocht was de receptuur 4 milliliter op 1 lietr gedist dat stond op het flesje .

dus ik weet niet hoe men dan op 2 milliliter kot maar 4 ml was standaard destijds .

 

ps 3 ik heb zelf nog nooit een herma gevonden in de afsprong van door mij op ec 0,60 gemaakte femstuifzaadjes .

wel iemand anders maar dat was in de gg4 en dat is (NORMAAL ) bij dat soortje .

 

ps4 het kan zijn dat mensen 2 milliliter hanteren om zo vrouwtjes te selecteren die daar op reageren .

maar vanwege de 5 plantregel heb ik die luxe niet .

 

ps 5 er is toch nog ander spul te verkrijgen als lesbian dream een ander merk toch ?

 

ja geen fagot fantasies of zo :likken:

Edited by macerror

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgens mij is dit STS

 

1. maak een oplossing van 0,85 gram Zilvernitraat in 50 mL water.

2. maak ik een oplossing van 4,96 gram Natriumthiosulfaat Pentahydraat.

3. zorg dat beide oplossingen ook daadwerkelijk goed opgelost zijn!

4a. giet de zilvernitraatoplossing bij de natriumthiosulfaatoplossing en meng goed

4b. vul de oplossing aan met 39 delen water

 

https://www.hinmeijer.nl/product/116394/zilvernitraat-99- Zilvernitraat bestellen 10 tot 1000 gram

 

https://www.bik-bik.nl/p-natriumthiosulfaat-19050 50 gram Natriumthiosulfaat Pentahydraat bestellen

 

https://www.labshop.nl/Natriumthiosulfaat-1-kg 1 kilo Natriumthiosulfaat Pentahydraat bestellen

Edited by CannaDanny

Share this post


Link to post
Share on other sites

en allerbelangrijkste mondkapjes rubberen handschoentjes en veiligheidsbril bestellen .

want je moet wel half of driekwart laborant zijn met die chemicaliën .

want je moet niet te veel knoeien prutsen en poepkakken met het stonede koppeke want die zware zilveroiden zakken dwars door je huid heen in je cellen en doen rare dingen daar .

 

ik heb fotoos gezien van lieden die het op hun huid hadden geknoeid .

dat geeft rare donkere vlekken die ook niet 123 weer weg gaan .

en waar het een plant van geslacht doet veranderen kan dat mischien bij de mensen ook ?

dat je net lekker in de pot staat te stralen met de jongenheer in je handen en twee tellen later zit je in een klaterende bever te voelen .

 

je kan ook een wietplant heel lang laten bloeien en hopen op ouderdomsbananen .

:vape:

Edited by macerror
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

en allerbelangrijkste mondkapjes rubberen handschoentjes en veiligheidsbril bestellen .

want je moet wel half of driekwart laborant zijn met die chemicaliën .

want je moet niet te veel knoeien prutsen en poepkakken met het stonede koppeke want die zware zilveroiden zakken dwars door je huid heen in je cellen en doen rare dingen daar .

 

ik heb fotoos gezien van lieden die het op hun huid hadden geknoeid .

dat geeft rare donkere vlekken die ook niet 123 weer weg gaan .

en waar het een plant van geslacht doet veranderen kan dat mischien bij de mensen ook ?

dat je net lekker in de pot staat te stralen met de jongenheer in je handen en twee tellen later zit je in een klaterende bever te voelen .

 

je kan ook een wietplant heel lang laten bloeien en hopen op ouderdomsbananen .

:vape:

 

Dank voor je bezorgdheid. Ik heb geen ervaring met feminiseren, was het ooit van plan. Had dus ergens een bestand gevonden, oud en waarschijnlijk uit de begintijd van het feminiseren. Ik bestel wel een fles colloidaal zilverwater, beschermende voorbehoedmiddelen etc.

 

Chemie daar ouwehoer ik niet mee

 

Greetz CD

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://www.wiet-info.nl/forum/belangrijke-informatie-en-veel-gestelde-vragen/vrouwelijke-zaden-maken-met-behulp-van-chemicalien-sts-2464/

 

Ik gebruik een iets andere mengverhouding om te verdunnen, 100 ml concentraat sts op 600ml demi water. 700ml verdunde sts is ruim voldoende om 1 plant 4 keer te behandelen. 1ste keer 1 week voor 12/12, daarna wekelijks herhalen totdat de bloei er in zit.

 

Zelf maken is echt peanuts, ja het zijn chemicaliën, en ja jezelf beschermen met handschoentjes en mondkap is noodzakelijk. Volg het stappenplan en er kan weinig fout gaan

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...