Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Xaim

Xaim's Tentje.

Recommended Posts

Balen maat, maar alles komt goed :smoke
Die ammies hebben het niet echt naar d'r zin nee, benieuwd hoe dat verder gaat. Ook helemaal geen 7-vingerig(of meer) blad eraan, toch? 
Welke amnees is dit, weet je dat toevallig?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@vakman,

Klopt, ze zien er wel heel zielig uit, hoewel ze in de 1m² tent wel veel bloemen hebben.
Ze hebben inderdaad geen bladeren met 7 vingers of meer, ze zijn allemaal 5 vingerig.

Ik heb de stek gekregen als Amnesia Haze die 9 weken duurt, maar wat het uiteindelijk gaat worden geen idee:innocent:
Volgende keer gewoon uit zaad of zelf gemaakte stekken waarvan ik de afkomst weet:P
Maar hoe je het went of keert, ik had gewoon HEEL VEEL MINDER voeding in de aarde moeten doen, of misschien wel helemaal niets:head_hurts_kr:

Maar ga binnenkort met het voorgroeien van de nieuwe ronde beginnen en dan uit zaad, de keuze ligt op het moment bij;

Glookies
Blue Cheese

 

@greentjeonatrip,

Dat er met week 5 al behoorlijk wat geel in de bladeren naar voren kwam, vandaar:innocent:
Op zich houden ze het wel uit tot het einde, maar heb ze toch liever groen tot week 7-8 en dan week 9-10 oogsten

 

 

Gr, X
 

Edited by Xaim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oh, ben even  die Blue Cheese aan het opzoeken. Doe dat wel vaker waar het woordje 'cheese' in zit. Wil daar de volgende ronde ook iets van gaan zetten, maar weet nog niet wat:D.

Vanwaar die keuze Xaim ? Leuk man !

https://en.seedfinder.eu/strain-info/Blue_Cheese/Barneys_Farm/family-tree/

Benieuwd.

@Wiekspiet. Had jij niet ook eens vaker een lekkere cheese gezet ? Welke was dat ?

Edited by greentjeonatrip

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind die glookies ook wel interessant :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moest die nog bekijken :

BECOME A SUPER HERO WITH THIS MAGNIFICENT HIT OF A CANNABIS STRAIN :rofl

Wilde sowieso nog wel iets uit die Barney's  kiezen, daar nog niet eerder besteld.

Ik geloof dat ik daar maar eens goed voor moet gaan zitten. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@greentjeonatrip,

Nou ik heb er het een en ander over de Blue Cheese (Original Cheese x Blueberry)gelezen maar het smaken patroon wil ik wel proberen.
Blueberry zit er in en de Cheese, ben vooral benieuwd naar de combinatie van deze 2.
Ook heeft deze een redelijk korte bloeitijd en ben benieuwd of deze dat waar kan maken:innocent:

Glookies (Gorilla Glue x Thin Mint Girl Scout Cookies) heeft namelijk een langere bloeitijd van 60-70 dagen, deze gaan ook in de 1m² tent staan.
Of het een echt goede strain is ga ik nog ontdekken, ze zeggen dat die mooi kan opbrengen (700-800m²)....maar is dat ook zo:innocent:...stay tuned!:rofl


ALS je gaat bestellen bij Barney's Farm heeft wietforum.nl een PROMO CODE voor de website, deze kan je invullen in je winkelwagen.
Type: Wietforum (20% discount)


Gr, X

 

  • Like 2
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 hours ago, greentjeonatrip said:

Hoe uitte dit zich voorheen dan, dat je wat extra N kon gebruiken.......juist op het eind....?

 

13 hours ago, Xaim said:

Dat er met week 5 al behoorlijk wat geel in de bladeren naar voren kwam, vandaar:innocent:
Op zich houden ze het wel uit tot het einde, maar heb ze toch liever groen tot week 7-8 en dan week 9-10 oogsten

 

 

Zou 'te weinig wateren' over de hele cyclus hier niet ook debet aan kunnen zijn, of is dat uitgesloten ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@greentjeonatrip,

Heb ik uitgesloten, heb ook planten meer water in 1x geven maar bleef het zelfde resultaat. Maar er zit wel verschil in per plant qua opname. 

Ik zelf heb in ieder geval positieve ervaringen met extra N toevoegen in de aarde:innocent: helaas is dit voor de Amnesia net wat te veel van het goede, maar de wat meer Indica dominante soortjes doen het er fantastisch op:D

De Afg/Sk-jackberry's doen het namelijk uitstekend en zien er zeer goed uit, daar ben ik (tot nu toe) zeer tevreden over:tu

Hoe gaat het met jouw kweekjes, ik zie niks meer langs komen van je of kijk ik niet goed:rolleyes:

 

Gr, X 

Edited by Xaim

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Xaim said:

Hoe gaat het met jouw kweekjes, ik zie niks meer langs komen van je of kijk ik niet goed:rolleyes:

Uitstekend en de totaalopbrengst blijft iedere ronde maar toenemen, gekkigheid ! :D

De Black Domina ligt klaar om te curen nu en ik ga de komende tijd benutten om de upgrade door te voeren.

Ben eigenlijk een beetje klaar met verslagen X.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@greentjeonatrip,

Klinkt goed dat je elke keer omhoog gaat:tu 

wat voor licht en wat voor opbrengsten haal je?

En welke soortjes? Zaad/stekken? 

Wel jammer, te veel moeite om alles bij te houden? Of ook de weinig animo wat erop reageer, of beide natuurlijk :innocent:

Black Domania een mooi soortje? :D

En wat gaat de upgrade worden? :icecool

Gr, X

Edited by Xaim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ditmaal 321 gram Black Domina uit zaad.

3590 cobs nu met 2 armaturen, gedimd. Kon ze helaas veel te weinig opendraaien, want de temp schoot onmiddellijk naar minimaal 30 graden.

Ik wilde aanvankelijk nog 1 enkel verslag schrijven, wanneer de upgrade er doorheen was. Helaas gooide Ventilatieland.nl  behoorlijk wat roet in de ventilatie:lol:, want ze hielden me lang aan het lijntje met de afzuiging die ik graag wilde hebben en al had besteld en betaald. Uiteindelijk bleek deze pas maanden later beschikbaar te zijn. Ik besloot toen maar om ze toch te annuleren en er alsnog een 'flinke' testronde van te maken onder de oude afzuiging, waarin 'van alles en nog wat' aan bod kwam :rofl en tóch weer een beter resultaat :specool

Ik ga nu even lekker een rustperiode in, op mijn gemak de climate control uit de verpakking halen die al een tijdje ligt te verstoffen, opnieuw die afzuiging bestellen, eens kijken voor welke slangen ik nu ga (suggestie, 127 mm?), wat opnieuw uitzagen en misschien, misschien......wie weet ^_^. Vind het tegenwoordig veel leuker om aan andere topics deel te nemen en de oude garde door te lichten.

De BD moet ik nog proeven. Was erg snel droog dit keer, jammer. Ze gaat nu eerst eens een paar weken op smaak komen. Wil je nadien wel een proeverijtje sturen als je interesse hebt.

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@greentjeonatrip ja klopt ik had eerst Cheese haze staan. Had deze zaden via via. De Moeder heb ik paar weken geleden weg gegooid :whistling.

Was echt een lekker weedje en een super opbrenger, wel wat rotgevoelig

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, greentjeonatrip said:

 en misschien, misschien......wie weet

Gewoon doen... :tu

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@greentjeonatrip is geen greentje anymore :) ik zeg hou een verslag bij. En die 321Gr uit hoeveel planten heb je dat ?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@greentjeonatrip,

Klinkt goed, hoeveel watt zijn je armaturen?

ik zou persoonlijk voor 160mm gaan, net even wat groter en de lucht komt er wat rustiger er door heen als je maar 400-500m³ afzuigt:innocent:
Ik ben zelf zeer tevreden over een diameter van 160mm, maar het ligt er natuurlijk ook aan hoeveel watt je lampen verbruiken:P

Tuurlijk ga je een verslag bijhouden, je moet het hier wel een beetje levend houden hé!
En ik vind het ook leuk om in iemand anders zijn keuken te kijken:jump:
Klinkt goed, mocht het zo ver zijn wil ik zeker wel proeven, jij interesse in een KF3? Ruilen we gewoon wat:innocent:

@Wiekspiet,

Helaas, klinkt ook als een mooi soortje!
Ook wel is ervaring gehad met Blue Cheese / Tripple Cheese?


Gr, X

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Blauwe kaas moet je eten i.p.v roken :jump:

  • Haha 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Xaim nee die heb ik nooit gehad, alleen gewone cheeze in guerilla :p.

@vakman kaas is voor muizen te vangen, al werkt knakworst beter :rofl

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
31 minutes ago, Wiekspiet said:

 kaas is voor muizen te vangen, al werkt knakworst beter :rofl

Moet je eens pindakaas proberen ;) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

:o

:D

 

Wieckse Witte.  Buurman! pleur er verdomme nog eens een keer hier op wf een verslag man ! :D

Vakkie, ...... Vakkie..... zo heerlijk ongecompliceerd.

Buyuk. 4 plantjes op een rij kerel, 5 weken voorgroei though.

X. 1 armatuur is  212 watt en had er 2 gehangen......maar vooral  gedimd!  Ik kan je eenvoudigweg niet zeggen wat het totaal vermogen was.

Sunny heeft me ooit een linkje gestuurd van een klokje om het verbruik te meten.....ik weet niet meer waarom, maar wilde die graag hebben......heb er toen een kwartier lang naar gezocht.....en kon het linkje niet meer terugvinden en dacht daarna....laat ook maar zitten joh....:huh:

X. Ik had toen al inlaten gemaakt van 125 mm voor een toekomstige upgrade, maar had toen wel nog een uitvoer van 100 mm. Wil het nu dus graag houden bij enkel een uitvoer van 125 mm. (afzuiging idd circa 460m³)

Destijds Sono Connect,  tevreden over, hoorde enkel de luchtstroom, maar met welk geweld ik die slang er doorheen moest trekken....:o...Zoek nu ietwat praktischer.

 

Edited by greentjeonatrip

Share this post


Link to post
Share on other sites

@greentjeonatrip,

Klinkt als leuke armatuurtjes:D bevalt dus wel de LED lampen? :P

Dan zou ik gaan voor 127mm, ik dacht mocht je ooit eens een upgrade doen qua wattage of iets heb je aan 160mm nog even voldoende :innocent: hou er wel rekening mee dat sonoconnect 127mm in diameter volgens mij 160mm is, I.v.m. de isolatie die er omheen zit :innocent:

 

Gr, X 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 hours ago, greentjeonatrip said:

Sunny heeft me ooit een linkje gestuurd van een klokje om het verbruik te meten.....ik weet niet meer waarom, maar wilde die graag hebben......heb er toen een kwartier lang naar gezocht.....en kon het linkje niet meer terugvinden en dacht daarna....laat ook maar zitten joh....:huh:

google stuk? :P

wattagemeter

22 hours ago, greentjeonatrip said:

Uitstekend en de totaalopbrengst blijft iedere ronde maar toenemen, gekkigheid ! :D

pics or it didn't happen!! :) 

 

 

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cannarie. Ik zal zo even een album aanmaken met wat pica's. Laatste foto's waren helaas van dag 45 12/12. daarna zag ik er eigenlijk de zin niet meer zo van in, mede doordat ik geen verslag hield, de cluster die weer begonnen was en regelmatige bezoekjes aan de chiropractor vanwege de rug. Gewoonweg geen zin meer. Ik zag ook steeds meer op tegen het wateren. Blij dat de ronde erop zat.

Zojuist voor het eerst foto's gemaakt van willekeurige topjes. Werd daar eerlijk gezegd wel blij van. Deed me denken aan de vorige ronde. Was toen ook al niet verkeerd wat daar erop zat.

:lol: Als daar een periode tussen zit, kost het mij op de een of andere manier altijd wel even moeite om een album aan te maken, althans, maken en daar foto's heen te trekken. Even denken hoor :oeps

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...