Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Xaim

Xaim's Tentje.

Recommended Posts

Opzich wel natuurlijk, maar als ik bij de meeste shop's hier een zakkie amnees ga halen krijg je iets wat er nog niet op lijkt. Gaan echt puur voor de naam, je kunt ze in feite alles verkopen :lol:

Wij zullen wel bevoorrecht zijn, dat we weten dat er ook lekkerder spul is :dope:

• Like 1

inderdaad de naam, of het horen van :D

Maar als je beetje kennis hebt weetje dat er meer is dan Amnesia / White Widow:rofl

En dan is het pas echt genieten:dope::spliff:

Gr, X

• Like 1

Collega/maat van mijn broertje zat afgelopen zomer op mijn broertjes verjaardag wat SSH van me mee te roken en vond het lekkere wiet

Die weet niet dat ik kweek natuurlijk maar ik had t over SSH en dat dat mijn favo wietje was

"Ja nee super silver haze is kutwiet man, vind er geen reet aan" - Wat denk je dat je net gerookt hebt van me dan? :lol:

"oh echt?" 

Dus ook al kent de boer iets, dan weet ie nog steeds niet wat ie eet :verrygood

• Haha 1

large.121624544_foto_no_exif(1).jpg.4f00966c8cca44589d9c4d647363d8ae.jpg

Over geur en smaak kan ik altijd weinig vertellen, ik vind hem een beetje kruidig of iets dergelijks, de geur... zo daar moet ik ff over nadenken.

Ik vind hem echt lekker ruiken. Zoet en intens maar met een vleugje ergens tussen koffie en caramel in. Ik zou echt niet weten hoe je dit moet omschrijven.

Maar goed ik heb ook de halve dag in de ijzer en olie geur gestaan, dat ruik ik nu nog hahaha

Sterk geurtje hoor, toen de enveloppe open ging rook ik nog niks, eerste plastic ging er af en wow.

Dik indica effect, dit is best zwaar, net als mn hoofd

Op de  een of andere manier ben ik toch best wel in n lulkick 

Ja dit is good shit.

Als ik weer een indica wil, dan wordt het deze, 100%

• Haha 1

Apart, er staat dat KF voornamelijk sativa is, maar ik zat daar net toch echt ff een uur als n zombie met n hanghoofd. Misschien ben ik gewoon raar <_<

Indica hangende pheno?