Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

LPS

Hans Kamperman Heeft Vermoedelijk Zelfmoordpoging Gedaan In 2E Kamer

Recommended Posts

En weer dat gelul over de Indianen.

Hans wil helemaal niks aan ze terug geven, hij heeft die camping daar gewoon gehuurd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aller eerst sterkte aan Hans gewenst met zijn ontwaking betreft onze overheid die op alle vlakken steeds harder en meer dictatoriaal wordt.

 

Verder heeft zijn zelfmoordpoging niks met ons zeer slechte wiet beleid te maken en dient het de zaak totaal niet, erg jammer maar labiele mensen maken wel vaker dingen stuk.

 

Het is eerder zo dat Hans aanleg voor psychose heeft waarbij zijn belevenis met justitie en politie de tricker is geweest waardoor een psychose is ontstaan, dit had ook een belasting probleem of ruzie met de buren kunnen zijn of dat zn vrouw bij m weg ging, etc.

 

Als jij denkt dat zelfmoord in de 2e kamer veranderingen in ons wiet beleid teweeg kunnen gaan brengen lijd je aan grootheidswaan wat weer een onderdeel van psychose is!

 

Verder is een niet blower niet direct iemand die voor mijn medicijn hoeft te strijden, liever groeperen de blowers zonder winst oogmerk zich en voeren die hun eigen strijd met de overheid want het moet zeker veranderen.

 

Zelf rook ik een gram per dag iedere dag om mijn asperger binnen de perken te houden al 35 jaar, de afgelopen jaren kost me dat 380,- euro per maand bij de coffeshop, terwijl ik vroeger behoorlijk gekweekt heb maar ik wil Mn huis never nooit kwijt raken (huurhuis) dus ik hou me met grote ergernis netjes aan de regels tot de boel ooit veranderd, want veranderen gaat het uiteindelijk, geduld is wat rest.

 

Mezelf opofferen voor de goede zaak en mijn kinderen aan zich zelf overlaten zal ik nooit doen in goede geestelijke gezondheid voor verandering in ons wiet beleid of wat dan ook, Hans waarschijnlijk ook niet dus daar heb je de bevestiging dat het niet zo goed zit met Hans geestelijk.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...