Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Buyuk

Wat Hebben Mijn Planten - Herma ?

Recommended Posts

aloow

 

jouw planten hebben last van analfabetismen

mischien is het raadzaam om de droge stof van dit prachtige forum eerst es rustig en ongedwongen door te spitten .

want dit topic over herma s die paars worden temp en lv troubles op maagdelijk onbekend terrein neemt wel hele rare vormen aan .

kennis is machtig en hermas tweeslachtig .

:vape:

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat is het toch geweldig, dat we hier een huisdichter hebben,

die mijn ideeën/gedachten zo prachtig onder woorden kan brengen.

 

:book:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Achter de tent staat een verwarming, staat op termo van cv staat op 21 graden. maar ik heb ook klein raampje op kiertje staan voor frisse lucht.

Wat adviseer je, raampje dicht ?

Ja zoveel mogelijk dicht tenzij je er door uitblaast.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een van mijn topjes is per ongeluk afgebroken, maar deze topjes zijn echt echt echtt anders dan normaal. ik ga morgen even van heel dichtbij duidelijke fotos maken. want misschien is het met blote ogen duidelijker te zien ipv foto.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cosy magnifier (gratis app), het lijkt alsof ik er aandelen in heb, maar het scheelt een hoop.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn planten hebben ALSNOG herma :thumbsdown:

Nu ben ik bezig met zaad verzamelen die allemaal waarschijnlijk ook herma in hun genetica hebben waar ik niks aan heb.

Tenzij ze herma zijn geworden door stres.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zaad gebruiken voor volgende kweek en risico oplopen, of zaad/stek voor €5 p/s kopen? (5x23€)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou gewoon degelijke genetica zetten met een degelijk klimaat m'n beste Buyuk :P

Of je wilt een ronde 100% herma hebben met die eigengemaakte herma bommetjes van je. :lol:

 

 

De investering haal je eruit als je het goed doet he? :whistle:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je hebt zeker gelijk Collie, maar ik ben heel benieuwd wat er uit die zaad gaat komen.

Als het allemaal weer herma word dan gaat het de vuilnis in.

 

Ik heb ook nog liggen:

12x Purple haze (huismerk wietzaadjes.nl)

hier kan ik nog 12 van bestellen en een nieuwe ronde met alleen purple haze beginnen.

 

1x OG ksuh

1x Bubblegum XL

1x Critical kush

Afkomstig van RQS

Deze soortjes hebben allemaal ongeveer 8 weken bloeitijd. hier stekjes van maken en een mix van deze stekjes beginnen

 

Wat lijkt handig ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb zelf ook een paar keer herma zaadjes buiten gebruikt. Gewoon ergers voor de fuck in een tuin in de volle grond gezet zonder er verder naar om te kijken. Hier zijn zelfs met behoorlijk wat lichtstress (tuinlampen etc), nog nooit hermas uit gekomen, maar dit heb je dan ook minder snel buiten.

 

Probleem is vaak alleen dat wat je binnen neer zet, meestal niet zo geschikt is voor ons klimaat en dus vroeg zal moeten oogsten.

 

Dit zaad gebruiken voor je binnenronde zou ik nooit doen. Reken eens uit wat voor kosten (en tijd) je in totaal kwijt bent voor een rondje en wat het je bespaart aan zaad. De kosten van je zaad zal verwaarloosbaar zijn en het risico absoluut niet waard.

Edited by cannarie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zaadjes gewoon ergens op een rustig plekje in het bos gooien en over een tijdje terug gaan om te kijken.

 

Bos & Randstad gaan helaas niet samen :)

 

@ Cannarie

Ik ga binnenkort verhuizen dan heb ik EINDELIJK een tuintje, dan gaan die herma zaadjes daar de grond in puur voor de fun.

even om terug te komen op mijn hiervoor gestelde vraag, 24 x purple haze zaadjes gebruiken (ik heb er momenteel 12)

Of 3x verschillende soortjes groot brengen, stekjes maken en in groeitent plaatsen ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inderdaad zet ze buiten als experiment,zolang ze niet onder kunstlicht gaan is het ok.

Als je ballen ziet gewoon omhakken en voeren aan de geiten(goed voor de darmen) :lol:

 

Zet inderdaad iets waar je wat van kan verwachten(purple haze),en regel eerst je klimaat voordat er ook maar 1 plant ingaat.

Dan ben je zeker van iets lekkers.

 

En een leuke test buiten :P

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Herma zaad is uitgekomen om te experimenteren, Lekker op het balkon.

Vanaf welke week groei of bloei kan ik zien of deze herma zaadje ook hermafrodiet is.

Als het een gezonde plantje word kan ik mijn zaadjes misschien ruilen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geen hond zal geinteresseerd zijn in je zaadjes, als je erbij vertelt waar ze vandaan komen. Om de zelfde reden dat jou wordt afgeraden een binnenkweek hiermee te doen. Als er nu geen herma uit komt, wil dat ook helemaal niet zeggen dat ze geen grotere gevoeligheid hiervoor hebben natuurlijk

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het word er bij verteld, zoals ik dit nu met jullie mee deel.

het word zeker geen binnenkweek met mijn eigen herma zaadjes momenteel zijn ze aan het ontkiemen, eentje is al een kleine zaailing.

ik denk dat ik heel veel stekjes ga proberen maken puur voor de lol, aantal weekjes op mijn balkon. vervolgens mogen ze lekker ergens buiten (ver van mijn huis) een plekje opzoeken buiten.

misschien laat ik een paar staan op mijn balkon.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...