Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
maestro123

Fysieke Shop Nabij Utrecht?

Recommended Posts

wil binnenkort gaan beginnen met kweken alleen voor dat moet ik al mijn spullen kopen maar fysieke winkels in Utrecht zijn er niet, kent iemand een fysieke winkel nabij utrecht?

Edited by maestro123

Share this post


Link to post
Share on other sites

het groeipaleis normaal gesproken. maar hoorde dat er problemen waren laatst. kan zijn dat hij gesloten is. ff bellen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daar werden kilo’s wiet gevonden "en spullen die nodig zijn voor de kweek van wiet"

 

joh...

Share this post


Link to post
Share on other sites

het groeipaleis normaal gesproken. maar hoorde dat er problemen waren laatst. kan zijn dat hij gesloten is. ff bellen

 

ook binnengevallen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Des te meer reden om een stukje te rijden naar een fatsoenlijke shop. Waar men geen domme dingen doet in het pand zelf.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Des te meer reden om een stukje te rijden naar een fatsoenlijke shop. Waar men geen domme dingen doet in het pand zelf.

 

welke beveel je aan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rij jij elke keer als je voeding gaat halen een kolere eind weg, fata?

risico om gevolgd te worden is wel een stuk kleiner zo ja, en ja, t gebeurd. bij de plaatsselijke gs hier meermaals gezien dat ze staan te wachten om de hoek, en op t parkeerterrein. en das geen politie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rij jij elke keer als je voeding gaat halen een kolere eind weg, fata?

risico om gevolgd te worden is wel een stuk kleiner zo ja, en ja, t gebeurd. bij de plaatsselijke gs hier meermaals gezien dat ze staan te wachten om de hoek, en op t parkeerterrein. en das geen politie

 

Gewoon niet direct naar huis rijden met je spul.

 

En daarbij, welke zichzelf respecterende wietkwekert heeft er nou geen AK-47 naast zn dr120 liggen?!

 

;)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

das waar, met een ak speel je toch op zeker, en voor de entree de claymore mijnen bij de voordeur (werkt ook prima bij collecte)

Share this post


Link to post
Share on other sites

volgens mij is een kentekenplaat al wel voldoende om te achterhalen wie je bent en waar je woont.

 

Ik bestel altijd gewoon online via de bankrekening van iemand anders en op iemand anders adres. Ik heb dan ook geen megaopstelling (en dus geen megaflessen voeding etc), dus weet altijd wel mensen te vinden die hieraan mee willen werken

Share this post


Link to post
Share on other sites

officieel kun je met n kentekenplaat niets, maar als jij rdw belt en zegt dat je handelaar bent en iemand probeert je een auto met kenteken XXX te verkopen op basis van naam XXX vertellen ze je zo op welke naam t kenteken staat etc, ze hebben echt niet de tijd om te checken of je daadwerkelijk handelaar bent, persoonlijk gezien dat t werkt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik rijd geen pokken eind maar 30 minuutjes rijden vind ik niet zoon probleem, plus krijg er korting dus verdiend ze al gelijk weer terug.

 

Online bestellen is ook een optie op een ander adres alleen je weet ook niet van wie die site is plus een pallet afleveren bij een rijtjes woning lijkt ook beetje verdacht haha.

 

Een pallet klinkt veel maar valt vaak best mee, een kweektent -voeding -2 boxen -filter- slangen- watervat- los spul dan heb je voor een kleine setup al zowat een pallet vol.

Edited by Fatamorgana
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

30 minuten is idd prima te doen.

Moet binnenkort naar de GS, maar denk wel dat ik een autotje ga lenen van iemand. Zal wel 2x op en neer moeten rijden denk ik.. moet een hele setup halen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voor mijn huidige hok werd er ook een pallet gebracht idd. En die pipos hadden niet eens de moeite genomen om de boel discreet te verpakken.

 

Gelukkig is het niemand opgevallen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Terwijl bij de meeste GS's toch van die hoog-intelligente mensen werken.... :likken:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...