Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
rocking pot

Zichtbare Bloei?

Recommended Posts

Moge luitjes!

Ik vroeg me af, 11 dagen geleden zijn mijn plantjes op 12/12 gegaan, maar kan ik op basis van deze foto's spreken van zichtbare bloei, en daarop omschakelen naar bloeivoeding?

gallery_35306_19682_844694.jpg

gallery_35306_19682_1588566.jpg

gallery_35306_19682_81470.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

HA DIE ROCKING POT

 

ik zie nie haar nie .

lijkt wel het begin van een mannetje .

in deze fase zou ik ze niet te veel voeren dan gaan ze strekken tot de nok .

 

:vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

je spreekt dus echt pas van zichtbare bloei met "haren"in de kruintjes? voorbloei gaf wel alles vrouwelijk aan. man kan niet ivm stekken, hoogstens manwijf.. en strekken doen ze wel iets, zowieso bizarre stretch van 300/400% te verwachten met deze strain (Casey Jones)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zichtbare bloei zie ik persoonlijk als er een klein bolletje ontstaat waar witte haartjes uit komen. Meestal 2 a 3 weken 12/12, afhanklijk van de soort

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ga persoonlijk pas over op bloei voeding als de groei er volledig uit is.

De periode van omschakelen naar 12/12 tot het moment dat de groei eruit is krijgen ze groei en bloei voeding.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

thanks voor alle reacties, ik wilde het denk ik te graag zien :) inmiddels zie ik inderdaad bij alle planten langzaam hele kleine witte haartjes in die bolletjes trekken, maar nog redelijk prematuur.

 

@Capo, jij geeft groei- en bloeivoeding in de periode tussen het schakelen van de lampen en de zichtbare bloei, doe je dit dan samen in het voedingsvat zegmaar 50/50 of wissel je het per waterbeurt af?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...