Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif

Sign in to follow this  
Jaymaestro

Jay's Crossroads Mineraal Vs. Bio (Jay Vs. Sannie's Way)

Recommended Posts

Vandaag na een paar dagen donker geoogst. Denk een grammetje of 35; de lampen zijn echt op. Overduidelijke winnaar kwa hoeveelheid/ compactheid is toch de plant met minerale voeding. Een (objectief) smaaktestje volgt nog.

Komt goed kerel. Thnx. Nog even voor de volledigheid.
[IMG]https://www.mupload.nl/img/issf0jxudro6p.jpg[/IMG]

Een erg leuke test! De vraag blijft wel hoe objectief e.e.a. is, want jij bent toch een minerale maestro is het niet Jay? Momenteel rook ik organisch geteelde Amnees van dezelfde stekken die ik al tot vervelens toe mineraal heb gekweekt (heb ze nu ook weer staan) en ik vind er nagenoeg geen verschil in zitten qua smaak noch effect. Ben benieuwd naar jouw bevindingen! Edited by dilago

Uiteindelijke opbrengst is 25 gram mineraal en 11,5 gram bio. Een aanzienlijk verschil.

@ Dilago: ik sta juist voor alles open. Volgende ronde wordt weer bio; in de grotere kast. Had wel gehoopt dat het verschil kleiner zou zijn.

De smaaktest laat ik over aan collie. Jij mag ook wel ff proeven? Ik label ze a en b eb schrijf op wat ik je stuur. Moet je wel ff een rookverslagje bouwen wat een beetje onderbouwd is. Zin in?

Vriendelijk aangeboden beste Jay! Zin in, ja, maar een onderbouwd verslag kom ik niet aan toe vrees ik. Daarom sla ik het aanbod maar af.

Ik kan het wel ergens tussendoor proppen Jay,ookal heb ik het wel drok m'n jong. :lol:

Ik check verder niet hoe of wat,dus zonder te weten welke nou mineraal of bio is stap ik erin. :likken:

Jah Bless! Edited by Collie Weed