Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

conann

Huis Uitzetting Dreigt

Recommended Posts

Het bestuursrecht kan uiteindelijk nog gecorrigeerd worden door het strafrecht als blijkt dat een maatregel tegen de wet is. Helaas geldt ons gedoogbeleid niet als een wettelijk recht. Een OvJ knijpt een oogje toe en gaat niet over tot vervolging als er binnen de gestelde kaders een overtreding wordt begaan. Maar in principe blijft het strafbaar.

 

Ik zou in dit geval wel mijn poot stijf houden en me niet zomaar uit mijn huis laten zetten. Je hoort zoveel verhalen over mensen met een gigantische huurachterstand en die niet uit hun huis te krijgen zijn. Niet zomaar opgeven en hopen op bemiddeling.......... Succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi allemaal. even een korte update. vandaag om 10:00 komt iemand langs om het huis dicht te doen. maar we houden ons poot stijf, en gaan niet zomaar in deze koude periode het huis uit. tot de politie gaat komen, dan zal ik alsnog zeggen dat ze me mogen mee nemen.

 

ik ben toch vrij van werk, en langer dan 3 dagen zullen ze me wel niet vast houden.

 

wordt vervolgd!

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Begrijp me nou goed vriend Conan,

 

Mijn pleidooi, om de poot strak te houden,

gaat in jou geval niet op hé vriend..

 

Je hebt een huurhuis....

Meer dan 5 plantjes,

Al een keer op de vingers getikt 6 maanden geleden..

 

Jij gaat het niet winnen imo.

 

Desalniettemin,,,

 

Veel sterkte de komende tijd..

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi allemaal. even een korte update. vandaag om 10:00 komt iemand langs om het huis dicht te doen. maar we houden ons poot stijf, en gaan niet zomaar in deze koude periode het huis uit. tot de politie gaat komen, dan zal ik alsnog zeggen dat ze me mogen mee nemen.

 

ik ben toch vrij van werk, en langer dan 3 dagen zullen ze me wel niet vast houden.

 

wordt vervolgd!

 

Slaapzak en tandenborstel inladen en op naar het gemeentehuis, flinke gasten als ze je vannacht de straat op gooien.

Je huis zal wel op slot gaan, maar ze kunnen je niet zomaar op straat gooien met dit weer!!

 

Succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

daar hebben ze thermo ondergoed voor uit gevonden .

:vape:

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sterkte, laat je niet opnaaien.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze zoeken nog meer verklikkers.

https://www.nu.nl/bi...ennepteelt.html

 

Volgens mij kent de media en de overheid het verschil niet tussen grootkweker en hobbykweker. 65 branden per jaar is 1,35% van alle woningbranden per jaar en dat is inderdaad hoog...en door welk beleid komt dat...pfff... succes trouwens conann, houd je sterk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Update?

 

Ja..

Update

 

als ik 1 maart hier geen update doe, dan weten jullie hoe laat het is :)

 

Spreekt voor zichzelf denk ik

Edited by Capo

Share this post


Link to post
Share on other sites

De papier japies krijgen steeds meer macht en het wordt van kwaad tot erger.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

En hoe is dit afgelopen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maar om even op het topic onderwerp terug te komen.

 

Huis uitzetting las ik in 2014 heel veel over ook voor koopwoningen. Nu zou dit in zeeland en Brabant al aan de orde zijn dat elke plantage gemeld word aan de stichting hypotheek fraude. En dat de bank dan zomaar je hypotheek kan opeisen en dus je bent je huis kwijt. Ook omdat je dan aan tuinbouw zou doen in een woonhuis.

 

Toch lees ik dan weer op andere sites dat dit alleen is bij onderverhuur of hypotheek betaling met zwart geld ofzo

Hoe zit dat nou eigenlijk ? Want las ook een oud topoc van NL5 dat zijn koopwoning geveild werd volr 70 gram nat

 

Ik woon namelijk in Brabant en een “bekende” is zen huis kwijt geraakt omdat de bank zen hypotheek opgeschort had. Hij had alleen wel 5 ruimtes met wiet en 400+ planten dus dat is een ander verhaal.

 

Maar zijn daar concrete cijfers over bekend ? Ik heb bv 24 plantjes. Dat is meer hobby en niet het hele huis verbouwd voor de wiet. Hoe zit dat ? Weet iemand er meer over. Want ik knijp hem steeds meer. Zit niet te wachten op huis sluiting en al helemaal niet op me huis kwijt raken en met de vrouw op straat te komen

 

Tis een hobby en wat centen er bij maar om je huis en tevens ook al je spullen zoals auto etc wat ze van ne af pakken op het spel te zetten laat me steeds meer nadenken te stoppen.

 

En hoe zit dat met dat plukze is dat ook nog steeds standaard alles in beslag nemen ? Zoals auto en dure spullen etc.

 

Tevens hier in de buurt is de burgemeester ook op zen vingers getikt door het te vroeg sluiten van een pand door de hoge raad dus dat is wel goed. Misschien stoppen ze dan eens met dat sluiten van een pand voor elke scheet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik help momenteel vrienden die wel/niet huisuitzetting krijgen.

een emotional rollercoaster it is.

belangrijkste punt lijkt: hoe grote shithead is de burgemeester.

vervolgens kan alles meer dan 5 planten aanleiding geven tot grote problemen.

zelf aanloop of overlast hoef je niet te geven.

 

Zijn strafzaak gaf: 30 uur voor het houden van planten in verenigingsverband.()45 stuks en 100 back up stekken.

alle planten waren met contract opgeeist door patienten die er olie van maakte.

geldelijk gewin was er niet, bezit was er ook niet.

16 mei zal de hoge raad een definitief oordeel geven.

Hij is overspannen, haar lukt het nog net om de boel op de rit te houden.

hun huis en diertjes staan op het spel.

 

Het heet mij doen inzien dat ik maar erg blij ben dat ik me met 5 plantjes heb neergelegd bij de hele zooi

en dat ik kan blijven stijden met open vizier, want anders was zou ik alle openheid allang hebben afgeschaft.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik help momenteel vrienden die wel/niet huisuitzetting krijgen.

een emotional rollercoaster it is.

belangrijkste punt lijkt: hoe grote shithead is de burgemeester.

vervolgens kan alles meer dan 5 planten aanleiding geven tot grote problemen.

zelf aanloop of overlast hoef je niet te geven.

 

Zijn strafzaak gaf: 30 uur voor het houden van planten in verenigingsverband.()45 stuks en 100 back up stekken.

alle planten waren met contract opgeeist door patienten die er olie van maakte.

geldelijk gewin was er niet, bezit was er ook niet.

16 mei zal de hoge raad een definitief oordeel geven.

Hij is overspannen, haar lukt het nog net om de boel op de rit te houden.

hun huis en diertjes staan op het spel.

 

Het heet mij doen inzien dat ik maar erg blij ben dat ik me met 5 plantjes heb neergelegd bij de hele zooi

en dat ik kan blijven stijden met open vizier, want anders was zou ik alle openheid allang hebben afgeschaft.

 

Ja ik heb dus ook zoiets van elke gemeente doet zen eigen ding. Hier hoor je dit daar hoor je dat. Dan weer iemand krijgt alleen een taakstraf , verderop wordt iemand op straat geknikkert of raakt zelfs zijn hypotheek kwijt. Terwijl andere weer alleen een waarschuwing krijgen. Tis nogal een raar verhaal. Maar maakt me wel steeds wantrouwender aangezien ik thuis kweek om hier mee door te gaan.

 

Probleem is alleen dat ik net een hok neergezet heb met een duur RDWC systeem en allerhande apparatuur er bij het geld heb ik er al uit maar vind het zo zonde om de boel op te doeken nu... En dan zit je ook weer met al die spullen te kijken waar je niks meer mee kan want die zet je ook niet ff op marktplaats natuurlijk.

 

Het beste zou zijn zsm je hypotheek afbetalen zodat ze je huis niet meer kunnen af nemen. Het enigste wat ze dan kunnen is je huis sluiten voor bepaalde tijd maarja dat valt nog wel te overzien. Hypotheek kwijt raken en de boel moeten verkopen is een groter drama

 

Zijn er meer mensen die hier al wat over gehoord hebben?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een bank zal niet heel snel aan je hypotheek gaan lopen klooien.

Kost namelijk veel geld voor hen, en het is een hoop gedoe.

Verder moet een bank wel aantonen dat je echt in strijd met hun regels iets gedaan hebt.

Als jij de aflossing met zwart geld betaalt, is dat in beginsel vooral een probleem met de belasting.

 

Of dat je hen een onnodig risico bezorgd hebt. Een huis waarin iets gevaarlijk is aangesloten, kan affikken en dan heb je het onderpand van de bank - jouw huis dus - in gevaar gebracht.

 

Elke 'straf' moet proportioneel zijn. In de praktijk gaat die vlieger niet altijd op, helaas.

Toch denk ik niet dat je met 24 plantjes dik in de problemen zult komen voor wat betreft je hypotheek.

Natuurlijk als je 24 planten onder 6 x 600 hebt staan, wordt het een ander verhaal, want dan gebruik je het huis in commerciële zin en daar staat soms wel eens over in je hypotheekvoorwaarden.

 

Je zou ook kunnen denken aan minder planten, langer voorgroeien, zelfde oogst.

Klinkt meteen een stuk minder 'crimineel' misschien.

 

Niemand op dit forum - tenminste niemand bij zijn volle verstand - zal jou zeggen dat het absoluut niet zal of kan gebeuren.

Maar realistisch gezien, denk ik zelf dat de kans niet zo groot is.

Je zou de voorwaarden van je hypotheek eens kunnen laten nakijken door een jurist die vaker met dit bijltje gehakt heeft.

Edited by Kees A

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat hebbie der an en waar is conann dan ?

der wonen al lang weer andere mensen .

boeien .

:vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lijkt me ook kees.

 

Ja ik ben al van 80 naar 24 planten gegaan. Groei ze nu in de RDWC inderdaad nog steeds onder 6x600 en het zijn echt bomen met een stuk of 10 hoofdtoppen.

Ik weet dat ze naar aantallen kijken. Niet zo zeer de grote. Haal nu zelfs meer er af als eerst van 80 keer in 11 liter potten zand.

 

Nu wil ik die 24 wel behouden maar dan naar led overgaan en ook stroom gewoon betalen zodat je daar ook niet op genaaid kan worden ivm brandgevaar en dat soort dingen en alle kosten die daar bij komen. Ik betaal liever 600 euro in het jaar meer aan stroom en hou wat centen over als dat ik een dikke boete krijg.

 

Valt ook wat van te zeggen natuurlijk want 1 keer goed vol zetten en geld opzij leggen kan je die boete wel betalen alleen ik wil heel die romslomp niet op me dak halen met stroom afgesloten rechtzaak etc.

 

Denk dat ik zo met 24 planten en led en geen stroom aftap toch minder gevaar loop.

 

Ik ben dan wel een kweker voor et geld maar tis ook maar gewoon een hokje inh et woon huis er bij en niet zo dat ik mijn hele huis inricht voor de kweek.

 

Ik heb trouwens hypotheek bij de ING heb heel de voorwaarden door gelezen maar kan echt niks vinden wat daar in staat mbt het "opeisen" van de hypotheek.

 

Misschien als iemand zich verveelt of stoned is en wil lezen kan hij er eens naar kijken of iemand die er wat verstand van heeft.

 

Je vind hem hier

 

https://www.ing.nl/media/Basisinformatie_en_Algemene_Voorwaarden_ING_Hypotheken_april_2018_tcm162-143348.pdf

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben er effe snel doorheen gegaan, maar in ieder geval met artikel 9 lid c en lid m kunnen ze het opeisen.

Daarmee kunnen ze je om je oren slaan, mochten ze dat willen.

Vraag is of ze dat doen, en als ze het wel doen of een rechter ze gelijk geeft als je in beroep gaat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lijkt me ook kees.

 

Ja ik ben al van 80 naar 24 planten gegaan. Groei ze nu in de RDWC inderdaad nog steeds onder 6x600 en het zijn echt bomen met een stuk of 10 hoofdtoppen.

Ik weet dat ze naar aantallen kijken. Niet zo zeer de grote. Haal nu zelfs meer er af als eerst van 80 keer in 11 liter potten zand.

 

Nu wil ik die 24 wel behouden maar dan naar led overgaan en ook stroom gewoon betalen zodat je daar ook niet op genaaid kan worden ivm brandgevaar en dat soort dingen en alle kosten die daar bij komen. Ik betaal liever 600 euro in het jaar meer aan stroom en hou wat centen over als dat ik een dikke boete krijg.

 

Valt ook wat van te zeggen natuurlijk want 1 keer goed vol zetten en geld opzij leggen kan je die boete wel betalen alleen ik wil heel die romslomp niet op me dak halen met stroom afgesloten rechtzaak etc.

 

Denk dat ik zo met 24 planten en led en geen stroom aftap toch minder gevaar loop.

 

Ik ben dan wel een kweker voor et geld maar tis ook maar gewoon een hokje inh et woon huis er bij en niet zo dat ik mijn hele huis inricht voor de kweek.

 

Ik heb trouwens hypotheek bij de ING heb heel de voorwaarden door gelezen maar kan echt niks vinden wat daar in staat mbt het "opeisen" van de hypotheek.

 

Misschien als iemand zich verveelt of stoned is en wil lezen kan hij er eens naar kijken of iemand die er wat verstand van heeft.

 

Je vind hem hier

 

https://www.ing.nl/m...m162-143348.pdf

 

Lijkt me ook kees.

 

Ja ik ben al van 80 naar 24 planten gegaan. Groei ze nu in de RDWC inderdaad nog steeds onder 6x600 en het zijn echt bomen met een stuk of 10 hoofdtoppen.

Ik weet dat ze naar aantallen kijken. Niet zo zeer de grote. Haal nu zelfs meer er af als eerst van 80 keer in 11 liter potten zand.

 

Nu wil ik die 24 wel behouden maar dan naar led overgaan en ook stroom gewoon betalen zodat je daar ook niet op genaaid kan worden ivm brandgevaar en dat soort dingen en alle kosten die daar bij komen. Ik betaal liever 600 euro in het jaar meer aan stroom en hou wat centen over als dat ik een dikke boete krijg.

 

Valt ook wat van te zeggen natuurlijk want 1 keer goed vol zetten en geld opzij leggen kan je die boete wel betalen alleen ik wil heel die romslomp niet op me dak halen met stroom afgesloten rechtzaak etc.

 

Denk dat ik zo met 24 planten en led en geen stroom aftap toch minder gevaar loop.

 

Ik ben dan wel een kweker voor et geld maar tis ook maar gewoon een hokje inh et woon huis er bij en niet zo dat ik mijn hele huis inricht voor de kweek.

 

Ik heb trouwens hypotheek bij de ING heb heel de voorwaarden door gelezen maar kan echt niks vinden wat daar in staat mbt het "opeisen" van de hypotheek.

 

Misschien als iemand zich verveelt of stoned is en wil lezen kan hij er eens naar kijken of iemand die er wat verstand van heeft.

 

Je vind hem hier

 

https://www.ing.nl/m...m162-143348.pdf

 

fotoos liegen niet .

show ons je 10 hoofdtoppige bomen !

:vape:

 

Lijkt me ook kees.

 

Ja ik ben al van 80 naar 24 planten gegaan. Groei ze nu in de RDWC inderdaad nog steeds onder 6x600 en het zijn echt bomen met een stuk of 10 hoofdtoppen.

Ik weet dat ze naar aantallen kijken. Niet zo zeer de grote. Haal nu zelfs meer er af als eerst van 80 keer in 11 liter potten zand.

 

Nu wil ik die 24 wel behouden maar dan naar led overgaan en ook stroom gewoon betalen zodat je daar ook niet op genaaid kan worden ivm brandgevaar en dat soort dingen en alle kosten die daar bij komen. Ik betaal liever 600 euro in het jaar meer aan stroom en hou wat centen over als dat ik een dikke boete krijg.

 

Valt ook wat van te zeggen natuurlijk want 1 keer goed vol zetten en geld opzij leggen kan je die boete wel betalen alleen ik wil heel die romslomp niet op me dak halen met stroom afgesloten rechtzaak etc.

 

Denk dat ik zo met 24 planten en led en geen stroom aftap toch minder gevaar loop.

 

Ik ben dan wel een kweker voor et geld maar tis ook maar gewoon een hokje inh et woon huis er bij en niet zo dat ik mijn hele huis inricht voor de kweek.

 

Ik heb trouwens hypotheek bij de ING heb heel de voorwaarden door gelezen maar kan echt niks vinden wat daar in staat mbt het "opeisen" van de hypotheek.

 

Misschien als iemand zich verveelt of stoned is en wil lezen kan hij er eens naar kijken of iemand die er wat verstand van heeft.

 

Je vind hem hier

 

https://www.ing.nl/m...m162-143348.pdf

 

fotoos liegen niet .

show ons je 10 hoofdtoppige bomen !

:vape:

 

ppige bomen !!

Edited by macerror

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaat ie lekker, macerror?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...