Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

420man010

Organisch Gebakken Girl Scout Cookies

Recommended Posts

gallery_38152_17225_15831.png

 

Zoiets als dit? ;)

 

precies dat ja :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben benieuwd naar de foto's, je hebt in ieder geval genoeg in huis gehaald om het tot een goed einde te laten lopen :D

 

Gr, X

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben benieuwd naar de foto's, je hebt in ieder geval genoeg in huis gehaald om het tot een goed einde te laten lopen :D

 

Gr, X

Thanks, ja die beendermeel moet er eigenlijk al in gezeten hebben van t begin, maar dat was toch al te laat haha.

Volgende kweek meteen mengen.

Die vivikali gaat per 100 vierkante meter, dus moet denk ik berekenen hoeveel ik nu moet gebruiken.

Weet jij er wat over?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik weet er niet veel over, ik gebruik niet zo veel verschillende supplementen. Ik hou van makkelijk dat goede resultaten oplevert :P

 

Maar iedereen zo zijn methode ;) volgens mij gebruikt Oude Rocker dat soort supplementen.

 

Hoeveel heb je dan nodig op 100m2?

 

Hou wel goed in de gaten wat je doet met zelf voeding mengen door de grond. Het kan ook namelijk het averechtse uitlokken (blokkades/te korten).

 

Gr, X

Edited by Xaim
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klopt, ik gebruik dat..

Ik doe van alles 25 gram per pot (20l)

 

Daarna, krijgen ze van mij nog een keer 25 gr van de N opgelost in het voedingswater.

En daarna nog 2 x dat ze P,K en magnesium opgelost mee krijgen..

 

Nou heb ik nog nooit een blokkade opgemerkt omdat ze teveel zouden hebben gehad..

Hoewel mijn PP nu toch echt een beetje te veel heeft kennelijk..

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou heb ik nog nooit een blokkade opgemerkt omdat ze teveel zouden hebben gehad..

Hoewel mijn PP nu toch echt een beetje te veel heeft kennelijk..

 

Is natuurlijk per plant ook nog verschillend, de ene kan meer hebben dan de andere qua voeding. sativa dominant kan je beter wat armere grond geven dan een Indica dominante over het algemeen.

 

Gr, X

Edited by Xaim

Share this post


Link to post
Share on other sites

ixexq6gtn3x.jpg

n2qlfo.jpg

3z8dn5gixv.jpg

f1mtaziiqjyr2.jpg

Ik heb hier de plant die in het begin wat last had van te veel N.

Excuses voor de kwaliteit :P

Edited by 420man010
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lekker vol! Hoeveel weken nog?

 

Heb je trouwens wel voldoende airflow in die jungle? :P

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo te zien is het wel goed vol gekomen, maar om heel eerlijk te zijn vind ik de topontwikkeling wel een klein beetje tegen vallen eigenlijk (voor als ik me niet vergis na 4 weken 12/12?). Vnl op de laatste foto. Hoop dat het een beetje een laatbloeier is.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@kenjekenny Ik ga het kleine ventilatortje er onder laten blazen

@cannarie, ja ongeveer 2 weken bloei nu, geen idee wat deze soort gaat doen, voorlopig hebben ze de meeste energie in het omhoog groeien gestoken.

Misschien dat het daar iets mee te maken heeft.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er goed uit, wel Heeeeel vol :P

Ga je nog wat uitdunnen onderin of laat je het gewoon z'n gang gaan?

 

Gr, X

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er goed uit, wel Heeeeel vol :P

Ga je nog wat uitdunnen onderin of laat je het gewoon z'n gang gaan?

 

Gr, X

Ik ga sowieso dieven tot 3/4 ongeveer, wat licht vangt blijft en wat geen licht vangt gaat weg, bladeren laat ik zitten.

Geen fluf deze keer

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja ongeveer 2 weken bloei nu, geen idee wat deze soort gaat doen

De eerste bloei was er ook pas na 2 weken? Dat is ook wel laat. Hopelijk loopt hij gewoon een beetje achter, maar wordt hij net zo groot als je hem ook wat langer laat staan.

 

Kon dieven niet altijd beste gedurende de eerste 3 weken 12/12 trouwens?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@cannarie

Toevallig gisteren nog lopen googelen hierover en de meningen lopen erg uiteen... alles in 1 keer of geleidelijk, tijdens groei of bloei... ik heb alles wel voorbij zien komen en ben geen steek wijzer geworden :P voor elke optie valt wel wat te zeggen in ieder geval.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na 3 weken is de ergste strek er wel uit. Op dat moment weet je dus ook precies welke tak het licht haalt en welke niet. Ik denk zelfs dat je dit vanaf week 2 ook al wel moet kunnen inschatten. Dan kun je in een later stadium nog wel gaan dieven, maar dan is de plant dus al die tijd tijd bezig geweest aan het bouwen aan een tak die vervolgens weggeknipt wordt. Lijkt me zonde van de energie.

 

En dan bedoel ik met dieven dus hele scheuten verwijderen. Kleine topjes zou ik gewoon weghalen zodra ze verschijnen. Heb wel eens gehoord dat ze dan net zo hard weer terug groeien, maar daar heb ik echt nooit wat van gemerkt

Edited by cannarie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tja de een zegt dit, de ander dat, ik denk dat als je alleen die paar topjes er uit plukt het niet zo veel uit maakt. Ga je er ook bladeren en takken af halen wordt het een ander verhaal. Dan ga je ook de voedingreserves verwijderen, voor zover ik weet. Ik wacht gewoon tot de planten zijn uitgegroeid, meestal na een week of 3. Komen idd niet meer terug.

 

Verder weet ik het ook niet, misschien een trage plant, maar zoals ik al zei is die heel erg de hoogte in geschoten tijdens de eerste weken bloei. Er wordt 7-9 weken voor gegeven dus ik reken op 9, nog 7 te gaan dus. Geen stress ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Afgelopen weekend hebben ze weer water met een schepje bacto gekregen.

Ben ondertussen bezig met af en toe een plant te dieven, komt behoorlijk veel van af.

De topontwikkeling is op gang gekomen, maar verschilt per plant behoorlijk wat qua grootte.

Maar goed, 3.5 week echte bloei, ze hebben nog even te gaan.

Ik ga eens kijken of ik wat vivikali en beendermeel kan oplossen in water.

De melasse zal zijn werk wel gedaan hebben, krijgen ze later nog een paar keer.

De blekere planten heb ik ondertussen wat van Sannies bloei (groei) voeding gegeven en een keer extra water van bovenaf zodat het langs de tabs ging.

Staan sindsdien ietsjes beter er bij heb ik het idee, maar staan er zeker niet slechter bij, op zijn minst stabiel.

https://imgur.com/a/RpkrNqs

https://imgur.com/a/oXRnEyF

https://imgur.com/a/1JiaGUc

https://imgur.com/a/ot7oJ1P

Voor deze plant werden de takken/toppen te zwaar dus wat stokken tussen de kluit en de bak gezet.

Ik verwacht dat dit voor een paar andere planten ook een luxeprobleem gaat worden.

 

edit: ik zie dat je op de links moet klikken voor de plaatjes.

Excuses voor het ongemak maar geen zin om weer alles te uploaden naar imgur helaas.

Volgende update hopelijk beter (dus dat het uploaden op het forum weer werkt)

Edited by 420man010

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voor 3,5 week bloei vind ik de toppen van een flink formaat... Zijn ze ook een beetje compact?

 

Hoe dan ook; ziet er goed en lekker uit!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgende update hopelijk beter (dus dat het uploaden op het forum weer werkt)

 

Ik denk niet dat dit nog gaat gebeuren.

Op een of andere manier laten ze het met opzet zo op z'n beloop.

Tenminste, ze zouden nu toch door moeten hebben dat het niet werkt.

En moderators zouden dan toch een berichtje kunnen plaatsen van 'sorry jongens, maar we lopen effe vast. Wordt aan gewerkt.'

Maar dat gebeurt niet.

Het is ook niet zo dat de stekker eruit getrokken is, want anders zou het wel op zwart gaan, en hadden ze niet de wijzigingen van een paar weken geleden hoeven doorvoeren.

Dus er zit een andere gedachte achter.

Welke...? Ik weet het niet.

Misschien zijn ze met een partij bezig voor overname.

Of hopen ze dat iedereen overstapt naar Overgrow of een binnenkort op te starten nieuw forum.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die toppen hebben toch nog een flinke sprong gemaakt tov vorige update gelukkig! Hoeveel weken 12/12 zit je nu? 5,5?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voor 3,5 week bloei vind ik de toppen van een flink formaat... Zijn ze ook een beetje compact?

 

Hoe dan ook; ziet er goed en lekker uit!

Nog niet naar gekeken eerlijk gezegd, ik voel meestal een paar weken voor het einde ff en bedankt

 

Die toppen hebben toch nog een flinke sprong gemaakt tov vorige update gelukkig! Hoeveel weken 12/12 zit je nu? 5,5?

Ja 5,5 weken, en gelukkig maar he haha, je zei t vorige keer al maar ze maken het nu goed (fingers crossed)

 

Of hopen ze dat iedereen overstapt naar Overgrow of een binnenkort op te starten nieuw forum.

Zou best kunnen, volgens mij komt Sannie himself hier al jaren niet meer.

Wel jammer anders, want de meeste andere fora beperken zich tot kweekjes met 1 lamp terwijl ik het ook leuk vind om met de grote jongens mee te kijken

Edited by 420man010
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik weet het, lang weg geweest maar ja shit happens

Ze zitten goed in de herfst

foto_no_exif.jpg

 

Wat me opvalt is dat de grootste planten de grootste toppen hebben

foto_no_exif_1.jpg

 

Niet de grootste ooit, maar mooi ontwikkelde toppen

foto_no_exif_2.jpg

 

En dan heb ik er 2 zo:

foto_no_exif_3.jpg

 

Die gaan dus niet bijdragen aan het eindgewicht.

Ze willen gewoon echt niet, beetje jammer.

Beetje kut selectie met welke moeders/vaders je verder gaat denk ik.

Als je je hele veldje zo hebt baal je echt.

Maar goed, het was een "nieuw" soortje van Nirvana dus kon er ook geen reviews over vinden.

Over het algemeen goede ervaringen met de zaden van Nirvana, maar dit is de 2e soort die ik qua groei tegen vind vallen.

 

Met Ice (van Nirvana) duurde het destijds veel te lang voor ze de bloei in konden, veel fenotypes waarvan de helft bijna niks opbracht.

Maar wel een retegoede soort die je knockout in je bank laat plakken. Een ervaring op zich.

Dus ik vestig mijn hoop op kwaliteit met de cookies :)

Ze ruiken in ieder geval heerlijk zoet en kleeft genoeg.

 

Ik heb ze ondertussen 2 x een drup green sensation gegeven, 1 x melasse nog en zoals gewoonlijk de bacto.

Als er nog niks amber is vandaag krijgen ze nog een keer melasse mee en een beetje bacto.

Het oplossen van de vivikali en beendermeel lukt niet helemaal, maar goed, wie weet is het toch een beetje gelukt. Volgende ronde dus meteen in de aarde proppen.

 

2.5 week geleden bezig geweest met dieven, ging daarbij door mn rug dus heb er maar 4 gedieft, rest kan mn rug op, of liever niet.

Kon amper achter mn pc zitten dus fuck it.

 

Vanavond de microscoop in actie, ff kijken welke planten er al amber trichomen krijgen, als dat al het geval is.

6.5 week nu ongeveer, en er werd 7-9 weken voor gegeven. We zullen zien.

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zijn de achterblijvers toevallig de planten die je NIET hebt gedieft? Ziet er hoe dan ook goed uit!

 

Sterkte met je rug! voortaan voorzichtig rekken&strekken voordat je jezelf in rare posities wurmt ;)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha die zijn juist gedieft, zou idd iets mee te maken kunnen hebben

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...