Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Mr haze

Wat Wordt Jouw Kweek In 2018

Recommended Posts

Ik dacht laten we eens zien wie wat wil kweken dit jaar 2018 .

 

Deel hier de soort'en' dat je dit jaar wilt gaan kweken .

 

Ik zou graag beginnen met een feminised of gewone soort begin mei als het weer goed zit . hier dacht ik voor Henkes Lolland volle grond als ik mijn stiefpa kan overhalen :P (andere locatie ) dus extra plant om toch legaal te blijven ..

Verder vind ik King's kush ook interessant , de auto variant ook want die vind ik esthetisch gezien erg mooi . Deze is dan klaar rond begin oktober als ik de info mag geloven .

 

Daarna een auto flower die ik schat ik rond juli opzet om dan hopelijk in september te oogsten .

 

Mss de Big bang dan of genoemde king's kush auto .

 

Al vind ik het erg moeilijk om de soorten te kiezen waar ik nu naar kijk als leek (2 kweekjes achter de rug) is liefst indica dominant en hoge thc .

Waarom Indica allereerst omdat deze 'gedrongener' blijven dan de sativa's en dus een mooiere gedrongen bouw hebben dan de sativa's deze vind ik lange slungels .. ook de toppen vind ik mooier om te zien (daar het oog ook wat wil) Over de smaak kan ik niks zeggen .

 

Nu is het aan jullie ik hoop op veel comments !

Zo leren we soorten kennen die we misschien nog niet kenden .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe kiezen jullie jullie soortjes uit eigenlijk ? Er is namelijk zo een breed aanbod ..

Share this post


Link to post
Share on other sites

purple power, dus gegarandeerd oogsten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buiten deed ik altijd lemon skunk. Dat ging mits het weer een beetje meezat altijd wel goed. Oogsten meestal eerste of tweede week oktober.

 

gallery_45821_18750_1308679.jpg

 

Juist omdat het een sativa groei heeft. Weinig toprot en met het oog op de buren/buurt is het ook qua geur wat meer sympathico lol. Dat was altijd een dakterrasje vol. Paar jaar geleden bij mijn vrouw ingetrokken, ga ik het hier neerzetten jatten ze het er gewoon uit. Heb de hobby dus maar naar binnen verplaatst.

 

Heb ook is chemdog gedaan, en the doctor. allemaal van de greenhouse. Groeide goed, knappe opbrengst, vond het alleen niet te roken. Dus heb er maar isolator van gemaakt toen.

Edited by De_Föhn

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe kiezen jullie jullie soortjes uit eigenlijk ? Er is namelijk zo een breed aanbod ..

 

Growers in Nederland die buiten kweken zullen met name letten op de bloeiperiode (aantal weken) en schimmelresistentie. Omdat we in NL vaak last hebben van een nat en koud najaar lopen we het risico om toprot in de planten te krijgen. Daarom kijken wij outdoor growers naar vroegbloeiende soorten. Heb je daar nou geen zin in ? :P dan kun je altijd nog voor het gemak autoflower soorten gebruiken. Die bloeien ongeacht het aantal lichturen (fotosynthese) in tegenstelling tot reguliere soorten, die beginnen met bloeien als de dagen korter worden. Autoflowers kunnen dus midden in de zomer afbloeien. Maar goed, je moet er van houden. Ik vind autoflower wiet niet dezelfde kwaliteit hebben als reguliere grote bomen wiet :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou voor buiten autoflowertjes nemen, kun je 2x ronden draaien als je een beetje oké zomer hebt. Autoflowers worden niet zo gek groot, ook wel handig. Ik zou wat verschillende soortjes nemen zodat je in de eerste ronde kunt kijken wat mooi groeit en goeie opbrengst levert.

Mijn advies; neem zaad van een goeie zaadbank, geen goedkope shit nemen, is zonde van je tijd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Van een autoflower oogst je wel niet veel.

 

Heb weldra enkele moeders om uit te kiezen. Ik mag 1 plant op een zuiderterras zonder afdak plaatsen. Ik ga pas eind juni/midden juli een stek buiten plaatsen om de plant klein te houden voor eventuele pottenkijkers. Ik oogst dan maar 50 gram.

Dat is outdoor niet veel. Maar kostte me niets onkosten behalve wat mest en aarde.

Share this post


Link to post
Share on other sites

1 heribei fem .

en autoflowers ben je zo 12 weken mee onderweg in dit bibberland dus 2 rondes gaat em echt niet worden BRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR.

je zou ze gespreid kunnen zetten .

en legaal blijven kan niet in dit land want 1 plant word door het fluorescerende gele gezag ook met groot heldhaftige bombarie bij een terminale kankerpatient uit de tuin gerukt .

:vape:

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yo macerror, Heribei fem? Zijn die er in feminised versie dan? Daar zou ik heel graag een handje zaad van bestellen...

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oldschool original blueberry moeders maken en daarvan growen. En de echte ww lijkt me ook weleens leuk indoor

Share this post


Link to post
Share on other sites

mijn volgende binnenkweek wordt Critical 2.0 van Dinafem... Ben erg benieuwd, kan me er nu al op verheugen :dribble:.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Frisian dew staat er bij mij dit jaar erg vroeg bij, 4 a 5 weken geleden zaadje geplant groeit wel mooi vergeleke anderen die hier voor het raam groot mochten worden.

helaas uiteindelijk maar 3 a 4 echte zonlichturen (als de zon schijnt haha)

Maargoed Lekker laten gaan en dan straks halverwege april mooie stekjes pakken.

Vervolgens maandje of langer in de pc box ;) en dan... naar buiteee samen met de purple haze , lemon haze , critical kush van de barneysfarm , en de overheerlyke pineapple chunk waar ik me egt op verheug!

Zal vast hier en daar nog wat tegen komen en bestellen

Dat word um wel zoon beetj dit jaar, komt waarschijnlijk wel een verslagje van ;).

Edited by Nederwietje12
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ga voor 5 x Blue Kripple - Dr Krippling Seeds. Lekker dure zaadjes. Eventueel aangevuld met super skunk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ga voor 5 x Blue Kripple - Dr Krippling Seeds. Lekker dure zaadjes. Eventueel aangevuld met super skunk.

 

Herstel, 2x super skunk van seeds genetics.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Passion #1. Dutch passion lekker vroeg klaar en redelijk rot bestendig prachtige plant

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou bijna gaan bestellen voor buitenkweek dit is mijn wish list op greenhouse . Ik wil ook een nieuw album maken maar ik kan mijn knipsel van mijn wishlist niet invoegen ... dus moet ik alles nu typen :(

gewone feminised : ik wil ook eens scrog proberen

1 : https://shop.greenho...nation=907_3854 Holy punch

2: https://shop.greenho...nation=885_3733 church

3: https://shop.greenho...nation=880_3713 Kaia kush

4: https://shop.greenho...nation=875_3693 big bang

5: https://shop.greenho...nation=881_3717 white rhino

6: https://shop.greenho...nation=165_3440 k-train

 

auto's om op te zetten later in het seizoen . of niet ?

1: https://shop.greenho...nation=872_3681 kings-kush auto

2: https://shop.greenho...nation=874_3689 super lemon haze (wist niet dat daar auto's van waren) maar ik hoorde dat haze's een van de beste maar wel moeilijker zijn ..

 

Wat zouden jullie nemen ? Ik heb ze wat gepost op mijn favoriete volgorde .

 

Ik zou 2 -3 planten zetten (thuis daar we met 2 zijn thuis , ik en mijn moeder en in België wonen ..) dus moet nog kiezen de welke het worden . ik zou ook misschien 1 vollegronds plant zetten op een ander adres als ik de persoon in kwestie kan overtuigen om me een plantje extra te laten zetten daar misschien de henkes lolland of 1 uit bovenstaande lijst ? :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Terug van ff weggeweest!

Ik ben 3 weken geleden begonnen met 2 x auto #1 van auto seeds. Voor het eerst ook voorgegroeid onder twee spaarlampen omdat ik graag wat eerder wil oogsten dit jaar. Gaat voorlopig supergoed!

Verder denk ik nog over auto alpujarreña en massive midget autoflower. Een deel zal wel op een andere locatie moeten...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ga bij mijn ouders 3 x white widow auto en 2 x super skunk neerzetten. Op mijn balkon heb ik een stuk of zeven super skunk en 6 white widow auto. Ik ben bang dat die gestolen gaan worden, maar ja, ik heb ze toch over nu binnen kweken niet lukt (ze willen niet groeien, ik denk dat de 400 watt lamp te veel warmte afgeeft).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit jaar 5x NY Diesel auto. Omdat de NY Diesel vorig jaar m`n beste plant was.

En 3x PP auto. Gewoon weer wat anders proberen.

 

Had vorig jaar Amnesia, Hazze xxl, NY Diesel

Share this post


Link to post
Share on other sites

2x nyc diesel 2x bubbelgum auto 2 x northenlight 2 x bleu berry. 4 x critical auto. 4 x ak 47. en dan zet ik thuis nog een lowrider 2 in vensterbank

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...