Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

MrGDK

Mooiste Medicinale Of Aparte Wietjes

Recommended Posts

Hallo Mede liefhebbers,

 

Ik heb nu een ronde draaien met:

- stresskiller (royal queen seeds)

- Industrial plant cbd (dinafem)

- white widow cbd (dinafem)

- amnesia XXL (dinafem)

 

Dit is m'n eerste ronde pas dus kan er nog niets over zeggen (daarom ook wat verschillende rassen)

 

Ik ben erg benieuwd wat jullie graag kweken. Ik vind het leuk om een beetje aparte, liefst medicinale soortjes te kweken.

 

Wat zijn jullie favo's?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik kweek graag tomaten en soms paprika :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als er ooit nog zaden van worden gereleased : herijuana ibl

 

als je slaap nodig hebt of pijnklachten is dit the one

Share this post


Link to post
Share on other sites

voor mij is de hypro amnesia the only one

in combi met maroc hasj my daily menu

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben zelf goed te spreken over de purple bud van White Label. Enige minpuntje is het weg blijven van de paarse kleur. Maar dat is puur optisch.

2 van de 2:

1:

gallery_20363_19656_17645.jpg

2:

gallery_20363_19656_3533304.jpg

 

Heb niks medisch, maar viel gigantisch snel in slaap...haalde m'n bed niet eens :P

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

apart?

 

large_dr-grinspoon_1_062503.jpg

 

op het moment heb ik lychees in de veg-kast staan, is weer wat anders dan de huis thuis kruiden plantjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben zelf goed te spreken over de purple bud van White Label. Enige minpuntje is het weg blijven van de paarse kleur. Maar dat is puur optisch.

2 van de 2:

 

 

Heb niks medisch, maar viel gigantisch snel in slaap...haalde m'n bed niet eens :P

 

niet ieder zaadje hoeft paarse toppen te geven is de genetica die bepaald, er is op t forum nog n soortje die paarss toppen geeft.

weet even niet hoe die heette

Share this post


Link to post
Share on other sites

Killingfields lekker wietje mooie planten en ook paarse/roze pheno s

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mwah, ben ik het niet mee eens El Capitano, als ik een witte fiets bestel, wil ik een witte geleverd krijgen en geen rode. Dan moet je als breeder duidelijk zijn dat er meerdere pheno's te verwachten zijn in de strain. Purple Bud moet paars zijn en niet groen

 

Killingfields lekker wietje mooie planten en ook paarse/roze pheno s

 

en een groene pheno...... maar eerlijk = eerlijk KF is een lekker wietje een een goede opbrenger

 

Als je er aan kunt komen moet je een keer Gorilla Glue #4 proberen, die blaast je van de bank af. Niks gerookt wat sterker is dan dat.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind de royal highness van royal queen seeds echt een heerlijk wietje... Maar wellicht voor veel liefhebbers niet sterk genoeg. :yummy:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben zelf goed te spreken over de purple bud van White Label. Enige minpuntje is het weg blijven van de paarse kleur. Maar dat is puur optisch.

2 van de 2:

 

 

Heb niks medisch, maar viel gigantisch snel in slaap...haalde m'n bed niet eens :P

 

niet ieder zaadje hoeft paarse toppen te geven is de genetica die bepaald, er is op t forum nog n soortje die paarss toppen geeft.

weet even niet hoe die heette

 

Zo zijn er mensen die 50 zaden van White Label - pruple bud hebben gekweekt en 0 paarse varianten. En aangezien de naam pruple bud is, is dat nogal apart :P (vind ik)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben zelf goed te spreken over de purple bud van White Label. Enige minpuntje is het weg blijven van de paarse kleur. Maar dat is puur optisch.

2 van de 2:

 

 

Heb niks medisch, maar viel gigantisch snel in slaap...haalde m'n bed niet eens :P

 

niet ieder zaadje hoeft paarse toppen te geven is de genetica die bepaald, er is op t forum nog n soortje die paarss toppen geeft.

weet even niet hoe die heette

 

Zo zijn er mensen die 50 zaden van White Label - pruple bud hebben gekweekt en 0 paarse varianten. En aangezien de naam pruple bud is, is dat nogal apart :P (vind ik)

 

Zou ik ook denken met Pruple Bud nada paars, maar zou het soortje Purple Bud heette, zou je toch iets van paars mogen verwachten.:likken:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Purple Bud fem van White Label geeft ook ballen, mss dat die paars worden :likken:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Freakje...Indica. Dubbel stam, dubbel top over hele plant.

Heb een stek hiervan bewaard, ben benieuwd of dat nog een keer gebeurd :blink:

gallery_45421_19516_199968.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

AFGHAN HASH PLANT AYAHUASCA PURPLE Black afghani blackdomina blackwidow critical mass Herijuana IBL Inidica – CBD jackberry F4 mazar Medicine man Nordle northenlights ortega skunk Strappleberry turkish Landrace white rhino

 

Hierboven een greep uit mijn to-do lijst. Je zoekt een apart soortje? Dat is dus alles wat je in de shop niet kan vinden. Van een mooie Haze tot een vergeten gewone Indica. Alles wat met zorg gekweekt, niet te vroeg geoogst en met zorg gecurred is bijzonder.

 

Medicinaal (avond), onze voorkeur op dit moment Ortega. Omdat bijna niet psychedelisch, veel spierontspanning, maakt pijn veel minder aanwezig en ontzettend slaapverwekkend (doorslapen). Min punten, schimmel gevoelig, veel fluf (dieven) en lastig te stekken, gemiddelde opbrengst.

 

1.Ortega

2.Critical Mass

3.White Rhino

 

apart?

 

large_dr-grinspoon_1_062503.jpg

 

op het moment heb ik lychees in de veg-kast staan, is weer wat anders dan de huis thuis kruiden plantjes

 

OUT OF STOCK ...... :wacko:..... al héél lang.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...