Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
xistenz

Snap Er Niets Van Buizenframe Dr120

Recommended Posts

Hi Guys,

 

Weer een tijdje geleden dat ik iets gepost heb. Maar zit hier met iets waar ik niet uit kom. Ik ben zojuist verhuisd waardoor ik mijn DR120 uit elkaar heb gehaald. Alles netjes bij elkaar gehouden, wil ik hem nu weer in elkaar gaan zetten. Ik kom er gewoon niet uit, terwijl mn DR60 binnen 3 minuten in elkaar stond. Ik heb even een foto bijgevoegd van de buizen die ik heb, misschien dat iemand mij wat meer inzicht kan bieden.

 

29pw5zn.jpg

 

Ik heb echt nog nooit problemen gehad met het in elkaar zetten van een tent. Maar ik kom er gewoon echt niet uit, haha. Vandaar ook de sectie beginnersvragen :whistle:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Knetterhenkie Vertel jij maar hoe het moet dan ;) Die 4 buizen rechtsonder waar je andere buizen in kan schuiven zouden na mijn beste weten even lang moeten net zijn :P Net als bij mijn DR60.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Op dat plaatje staat dat je 15 lange en 8 korte moet hebben. Heb je nu wel alle buizen bij elkaar dan?

Share this post


Link to post
Share on other sites

zouden er 19 moeten zijn geloof niet dat het scrog rekje er standaard bij zit? (in v2.5-2.6 zitten ze niet in het pakket, in de 3.0 wel)

 

die buisjes (C19-L op schema hierboven) kan je van de buis halen :whistle:

( eventjes die "verlengstukjes" van die 3 lange buizen halen en op de korte zetten :jump: )

Edited by alkaline

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die 3 lange die je nu in die koppelstukken hebt gestoken zijn de buizen die boven in de tent komen.

 

Ik trapte er ook in toen ik een DR90 rev.3 in elkaar ging zetten.

 

Handigheidje:

Afgerond uiteinde buis komt altijd in het witte koppelstuk, open schuif je wat anders in of druk je in een koppelstukje wat dan de buis gaat klemmen :search:

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ik heb alle buizen bij elkaar, geen 15 lange overigens maar 11. Ik heb nooit buizen in het midden gehad, waarschijnlijk heb ik een ouder model. Instructiefilmpje heeft geholpen. Die koppelstukken op de buizen zijn dus los te halen zag ik in het filmpje, dit had ik al geprobeerd. Er was er dus maar die ik niet losgekoppeld kreeg. dus ging er vanuit dat deze er vast opzaten. Maar goed heb dus 8 korte (de gele) en 11 lange (de blauwe).

 

Ik ben er inmiddels ook achter dat de lange niet (verticaal) gebruikt worden. Wel fucking wazig dat alle koppelstukken op een na dan op aan de lange buizen bevestigd zaten. Dat snap ik dan nog steeds niet. Maar anyways, probleem opgelost.

 

Thnx guys. Zal de volgende keer mijn vrouw om hulp vragen ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...