Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Polygonum

Graag Hulp Gevraagd Bij Behandeling Van Mijn Add

Recommended Posts

Goeiedag mensen.

 

ik heb al heel mijn leven last van add en heb er al concerta en ritalin voor gekregen maar daar ben ik mee gestopt vanwege de negatieve bijwerkingen.

 

Het roken van wiet wil soms wel goed werken maar soms versterkt het de add klachten. Ik rook cannabis ook liever niet.

 

Ik zou graag zelf olie maken van een soort die goed voor mij werkt om oraal te gebruiken voor het slapen.

 

Ik kreeg de tip om een aantal soorten te proberen en degene die het beste voor mij werkt wat meer van te kopen en op laten lossen in olijf olie om op te laten lossen onder de tong.

 

Hoe pak ik dit aan? Alvast bedankt voor d we hulp.

 

Groet Bil.

 

( mijn maat poly heeft dit bericht even via zijn acount online gezet )

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

er van uitgaande dat je gediend bent met een indica dominante strain,

dus geen haze.(werkt vaak beter voor de adhdérs)

mijn advies?

koop maroc, niet te dure, zachte, maar een commerciele maroc van 6 a 8 euro

oplossen in de alcohol,

alcohol uitdampen

en ziedaar een olietje van 20 % thc, 6 % cbd en 6% cbn*(oude maroc)

 

en vooral die cbd en cbn zijn (denk ik) belangrijk voor jou

om niet niet uit de high bocht te vliegen.

 

*mocht je een shophouder of handelaar kennen:

vraag om plaatjes die vergeten zijn(zwaar verouderd dus)

vandaar de hoge % cbn

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neem dat je goede Voeding, Beweging (wandelen), Buitenlucht/licht, Rust en Regelmaat probeert aan te houden ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neem gewoon een goede indica soort die lekker sterk is.(Chemdawg)

Het liefst zelf growen met guanokalong poeder door de aarde.

 

 

Concerta en ritalin ben ik nooit beter van geworden,wel slechter.

Anti psychotica wilde ik nooit niet hebben,baas over eigen lijf schreeuwde ik hem toe ! :verryangry:

 

Als ik een sativa rook word ik lekker actief en soms ook wel druk(geeft niet).

Chemdawg maakt me rustig en houd dat zo.

Met die kennis op zak red ik me eiguh prima zonder pillen,en mijn lijf/leven voelt natuurlijk beter.

 

 

Zaai zelf eens wat en ga in de tussentijd doen wat Weetje zegt terwijl je eigen bloemetjes al groeien.

Dan kun je later je eigen olie maken van je eigen plant.

 

 

 

Je kunt een man een vis geven en voeden voor een dag,of je geeft hem een hengel en leert hem vissen dan eet hij elke dag van z'n leven.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben voor de olie gegaan, gemaakt van oude bho/aho

er van uitgaande dat je gediend bent met een indica dominante strain,

dus geen haze.(werkt vaak beter voor de adhdérs)

mijn advies?

koop maroc, niet te dure, zachte, maar een commerciele maroc van 6 a 8 euro

oplossen in de alcohol,

alcohol uitdampen

en ziedaar een olietje van 20 % thc, 6 % cbd en 6% cbn*(oude maroc)

 

en vooral die cbd en cbn zijn (denk ik) belangrijk voor jou

om niet niet uit de high bocht te vliegen.

 

*mocht je een shophouder of handelaar kennen:

vraag om plaatjes die vergeten zijn(zwaar verouderd dus)

vandaar de hoge % cbn

er van uitgaande dat je gediend bent met een indica dominante strain,

dus geen haze.(werkt vaak beter voor de adhdérs)

mijn advies?

koop maroc, niet te dure, zachte, maar een commerciele maroc van 6 a 8 euro

oplossen in de alcohol,

alcohol uitdampen

en ziedaar een olietje van 20 % thc, 6 % cbd en 6% cbn*(oude maroc)

 

en vooral die cbd en cbn zijn (denk ik) belangrijk voor jou

om niet niet uit de high bocht te vliegen.

 

*mocht je een shophouder of handelaar kennen:

vraag om plaatjes die vergeten zijn(zwaar verouderd dus)

vandaar de hoge % cbn

 

En als je dit (aho) wil mixen met olijf olie, verwarm de olijfolie dan tot 40-50 graden. Want dan mengt het beter. Roeren, afkoelen in pipet flesjes en klaar. Uit een gram olie haal je ongeveer 20 druppels

 

Ik ben redelijk tot zeer gevoelig voor THC, met roken/vapen van wiet kan het zijn dat ik niet lekker ga (onrust/verzet). En dan is het wachten en uitzitten, wat een draak van opgaaf is om te doen als je gedachten alle (ongewenste) kant opgaan. En dan eindelijk lekker mogen slapen, maar die prijs is me te hoog. Met een lage dosis olie (per druppel) met thc / cbd / cbn enz heb ik daar weinig last van. Omdat de dosis lager is, beter te doseren en geleidelijker wordt opgenomen in het bloed. Verloopt het soepeler.

 

Wat ik heb gedaan is 1 gr hele oude aho/bho (gemaakt van indica's begin 2016) op 10 gr olijfolie gemixt. 2 a 5 druppels klein uur voor het slapen gaan. Sinds ik de olie gebruik slaap ik wat langer en dieper, waardoor ik me beter kan concentreren. Dit is voor nu iets dat ik blijf doen.

 

Sinds kort ook een sativa dominant mix 1gr aho/bho gemengd met 10 gr olijfolie, 3x daags 1 druppel. Dit geeft me een flow (energie) met iets meer focus, zaken waar ik me niet mee bezig ben worden dan minder belangrijk (meer op de achtergrond). Ben er niet over uit of dit (overdag) de manier is, misschien toch liever 100% mezelf overdag met alle gebreke én kwaliteiten. Hier dus een twijfel.

 

Hoop dat je hier wat aan hebt, succes!

Edited by Hutseflutsel
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dingen die ik probeer te doen,oud nieuws voor je waarschijnlijk.

 

Iets doen dat bij me past, mij gelukkig maakt.

Steek geen tijd in negatieve zaken & mensen

Vereenvoudig de dagelijkse leefomgeving, alles een vaste plek RUST (zonder nadenken dingen kunnen doen/pakken en opruimen, zoals het vangen van bal)

Maak een reële doelstelling, dus ga uit van het slechtste langzaamste etc. Beneden mijn nivo. RUST zaken zijn af.

Stress mag, mits in een doe situatie en voor korte duur (om iets gedaan te krijgen, boos)

Accepteer me zelf, leer tevreden te zijn (met prestatie lager dan de intelligentie en capaciteiten)

Ga op tijd naar bed, sta op en loop/fiets buiten.

Neem de tijd en ruimte om te dagdromen, en aan te rommelen (creativiteit, toe geven aan de impulsen) zonder dat een toegepast nut, enig belang of verplichtingen heeft.

Heb werk dat ik met twee vingers in mn neus en een oog dicht kan doen, en laat het daar als ik ga!

 

Dat is een lang verhaal om te zeggen dat je ervoor moet zorgen dat je minder prikkels krijgt en meer rust.

 

Wat jouw topic betreft je zou een 10% CBD olie kunnen mengen met je eigen gemaakte 5%10% THC olie, in de voor jouw de beste verhouding bijvoorbeeld 1:1 of 2:1 (cbd;thc) verhouding. Besef dat dit een duur product is om zelf te maken. Wellicht dat de huisarts je dit kan voorschrijven, Transvaal Apotheek.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...