Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
mind trick

Hallo

Recommended Posts

Hallo allemaal,

 

Ik ben mindtrick, lees al enkele jaren mee.

Heb al enkele jaren met hps gespeeld, maar wil nu toch overgaan op led lampen.

 

Greetz

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welkom,

 

Hier op het forum staat vanalles over led, maar dat had je vast al gezien :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja klopt was me vannacht aardig aan het inlezen over led lampen. Paar jaar geleden ook led gedaan, maar dat was dus helemaal niks het stond nog te ver in de kinderschoenen. Hoor nu om me heen dat led toch beter ontwikkeld is. Dus vandaar nog maar eens een poging doen.

 

Nu alleen even uitvogelen welke soort om te nemen.

Dacht eerst aan de Citizen clu048 1212 maar die cobs van Cree de 3590 serie lijkt mij ook wel wat.

Maar moet me eerst even verdiepen in wat ik precies nodig heb. En waar ik het zal bestellen, sommige sites hebben zoveel keus dat je door de bomen het bos niet meer ziet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja klopt, soms is er iets te veel informatie.

 

Beide leds zijn goed heb ik gezien in verslagen, maar het gaat er voornamelijk om hoe groen je vingers zijn. Daar valt of staat alles mee.

 

Ik zit zelf ook rond te kijken voor Ledlampen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zou geen CREE meer kopen nu, die zijn gewoon veel te duur tov de Citizens, die minstens zo goed of beter zijn afhankelijk van welke versie je hebt. V6 is de meest recente en die koop je al voor ongeveer €11,50 per stuk, zie voor die prijs maar eens een CREE 3590 te vinden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ xaim de groene vingers zitten bij mij wel goed.

 

@ geekfreak als de lampen beide goed zijn, dan is het kwa prijs aantrekkelijker om niet voor cree te gaan. Maar ik heb altijd in mijn achterhoofd goedkoop is duurkoop. Dus heb jij zelf al goede ervaring met die van citizen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...