Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Doede

Actie Van Hans Kamperman - Decriminalisering Van Cannabis

Recommended Posts

Weten we eindelijk trouwens wat er in die vredespijp gestopt werd.Zouden de indianen ook een soort 4/20 hebben gehad?:icecream:

Share this post


Link to post
Share on other sites

jij snapt het!

ja toch wel...

als er 600 varianten hennep/cannabis zijn die uit de natuur gegegeven zijn

zal er vast wel 1tje die kant op zijn gegaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De heer Kamperman vertelt blijkbaar graag "indianenverhalen".

 

In de Groenlose gids, donderdag 20 okt 2016:

Kamperman: "Iedereen kent wel iemand die medicinale hennepolie gebruikt.

In Canada, waar ik vaak kom, gebruiken de Indianen dit al ruim tweeduizend jaar".

 

Dat heeft hij compleet uit zijn duim gezogen!

Cannabis is, in de vorm van hennep, pas in 1609 naar Canada gekomen, en het maakt geen deel uit van de "indianencultuur" aldaar.

Zuigen, vervelend doen, uitlokken, zeiken. Niet alleen in dit topic maar in elk topic.

 

Heb je nou echt niets beter te doen?

 

Triest figuur, mensen neerhalen die wel hun nek uitstekken. Niet zo'n anonieme sukkel als jij.

Share this post


Link to post
Share on other sites

"- De organisatie zorgt dat deelnemers

aan de demonstratie geen

gezichtsbedekking in de vorm van

sjaals, helm / bivakmuts en of andere

vormen van gezichtsbedekking

dragen"

 

het wordt volgende week rond het vriespunt dus ik hoop dat ie een extra kan koffie meeneemt als ie geen sjaal om mag :rtfm:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een sjaal als gezichtsbedekking of voor de warmte om je nek lijkt me toch niet helemaal hetzelfde.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

zo had ik dan weer een controle voor licht op mijn fiets terwijl ik stilstond :likken:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een sjaal als gezichtsbedekking of voor de warmte om je nek lijkt me toch niet helemaal hetzelfde.

Zonder sjaal of muts of straalkacheltje is het daar komende week met een beetje wind niet echt warm om daar te gaan staan.

Edited by konopi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bericht van Hans van facebook.

OPROEP AAN DE POLITIEK (DELEN GRAAG)

OPEN YOUR MIND - OPEN YOUR HEART

Ga nu eens anders tegen hennep (cannabis) aankijken. Het is geen drug maar een medicijn, vele malen minder gevaarlijk en verslavend dan alcohol en tabak vlg. het wetenschappelijk onderzoek van "Trimbosinstituut" dat in opdracht van het "ministerie van volksgezondheid" de effecten op de gezondheid heeft onderzocht. Alcohol en tabak hebben al helemaal geen medicinale werking, dit in tegenstelling tot cannabis dat wel medicinaal is. Tabak veroorzaakt wereldwijd 5 miljoen doden per jaar, cannabis 0 .

Industrialisering van hennep kan de aarde redden. Op dit moment in aarde in grote problemen, en heeft deze wonderplant nodig om zich te herstellen!! Klik op bijgaande link, en word wakker.!!

http://docdro.id/1WoJi1I

Lees hier de ware reden waarom hennep illegaal is.

http://www.wanttoknow.nl/hoofdartikelen/dit-is-de-ware-reden-dat-hennep-illegaal-is/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bericht van Hans Kamperman betreffende Louk Hulsman op het cannabis tribunaal 2008. Zeer interssant verhaal.

 

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat een onzin in die petitie:

 

"Dat op dit moment de aarde in grote problemen verkeert. Om zich te kunnen herstellen de aarde de hennepplant

dringend nodig heeft".

 

en:

 

"De plant een oplossing biedt voor het energieprobleem. Er geen bomen meer hoeven worden gekapt voor de productie van papier".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aarde verkeert in grote problemen door de grote hoeveelheid plasticafval.Productiebossen voor papier kan je prima vervangen door hennep te verbouwen.Energieprobleem hebben we niet echt, eerder een overcapaciteit door de hoeveelheid windenergie die opgewekt wordt.Essent heeft een aantal jaren nog een steenkoolgascentrale nog moeten afschrijven die in Delfzijl gebouwd was.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zeg fool on the hill

hoeveel last heb jij eigenlijk van deze actie?

doet het je schade of iets dergelijks?

 

of heb je gewoon zin om negatiefjes te doen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben het dit keer toch met fool eens dat er dingen instaan die niet helemaal kloppen. Reden dat ik niet getekend heb.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik vind er ook dingen instaan die wat te hoogdraafzwevend klinken

en wellicht niet helemaal kloppen

doch de intentie en de noodzaak om dot onderwerp op de kaart te zetten

lijkt mij vele malen belangrijker.

 

majah, inderdaad ieder zijn kritiek hoor :spliff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je handtekening wordt toch niet minder waard als je dit tekent ?

Vond het ook wat zweverig, maar elke stap in de goede richting heeft mijn steun.

Of vermoed je dat het niet een stap in de goede richting is maar dat het Jan Modaal weer bevestigd dat wij allemaal zweverige hippies zijn ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er zit inderdaad een beetje te hoog geitenwollen sokken gehalte in.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

je kunt het maar een keer onder de aandacht brengen, als je argument "het red de wereld" verworpen wordt, kun je niet terugkomen met "het verbod is immorreel" je bent dan te laat..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Reed vanmiddag ff langs & las wat van de teksten die op de borden staan, maar voor de publicatie, was het wel beter geweest om naar de taalfouten in sommige teksten te kijken.Sommige luitjes in de Tweede Kamer zijn toch al van een hoog pink gehalte, dat ze zulke teksten met taalfouten niet serieus gaan nemen.Wel jammer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

er wordt toch niets serieus genomen?

zo heeft nix zin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er zit inderdaad een beetje te hoog geitenwollen sokken gehalte in.

 

Ja en dat filmpje is ook pijnlijk om te zien. Het hele 'hennep kan de wereld verhaal' zorgt er mede voor dat hij nooit serieus genomen zal worden. Daarnaast is vezelhennep gewoon compleet legaal dus het argument dat je er plastic van kan maken en je daarom dus alle soorten wiet moet legaliseren maakt zijn verhaal zwakker. Als je een stap wil maken moet je meedenken met de overheid en niet als een verloren rebel daar gaan staan met een standje en daarnaast ook nog spreken over de 'POWERS' en pretenderen alsof de politieke macht één grote boze geest is die alleen maar uit is op geld. Je moet hun struikelpunten begrijpen en erkennen. Criminaliteit en verslaving; hoe ga je er voor zorgen dat dit niet toeneemt? Hoe ga je er voor zorgen dat jij grote wietkwekers buiten spel zet. De grote jongens spelen vaak namelijk niet alleen met wiet, dus hoe ga je er voor zorgen dat je hun niet een cadeautje geeft in de vorm van een mooie witwasserij waarvoor ze alle kennis in pacht hebben en dat ze daarnaast ook nog dit witte geld kunnen gebruiken voor hun andere handeltjes (sos,x).

 

Daarnaast zal legalisering er voor zorgen dat het steeds meer maatschappelijk geaccepteerd zal worden. Een logisch gevolg hiervan kan zijn dat steeds meer mensen wiet zullen gebruiken/roken/dampen/whatever. Dit zal meer verslaafden en mensen met psychoses(ik ken ze) opleveren. Hoe ga je er voor zorgen dat deze risico's worden ingeperkt/voorkomen/opgelost? En een argument als : ''ja maar alcohol is ook maatschappelijk geaccepteerd en daar gaan ieder jaar X aantal mensen door dood en X aantal mensen zijn er aan verslaafd en kinderen van alcoholverslaafden hebben X meer kans op Y''is nutteloos en biedt geen antwoord.

 

Ik heb er uiteraard wel ideeën over hoe ik het wil zien en ga hier in september over in gesprek met een bepaalde politieke partij om mijn idee te bespreken al heb ik eerst nog een ander item op de agenda. Uiteraard respecteer ik de inzet van de beste man, maar zo ga je de strijd niet winnen. Er is nog nooit een samenwerking voortgekomen in een situatie waar 2 partijen elkaar beschuldigen dat de ander de duivel is.

 

P.S.: in het filmpje zegt de cameraman; '' Ja en dat plastic is ook nog biologisch afbreekbaar ook''. Ja, beste camerman, dat is ook het grote probleem met hennepplastic en de reden dat bedrijven zoals coca-cola niet meer dan 30% plantmateriaal in hun flessen verwerken. Daarnaast is biologisch afbreekbaar geen heilige graal. Het probleem is namelijk dat iedereen z'n zooi overal neergooit en ook in de oceaan zal hennepplastic voor problemen zorgen, als iedereen het zou recyclen is het een ander verhaal... :whistling en daarnaast is regulier plastic gewoon vele malen goedkoper. En zo waren er nog wel meer dingen die onzin zijn zoals de stelling dat wiet=kankergenezing of stoppen/vertragen van groei van tumoren en kan er wel meer noemen. Als je de strijd aan gaat, doe dat dan met een goed werkend geweer zou ik zeggen.

 

/zeikmodus off

Share this post


Link to post
Share on other sites

hahaha wat een moeite en gebrabbel om alles maar van de baan te vegen

 

en over onzin gesproken?

Dit zal meer verslaafden en mensen met psychoses(ik ken ze) opleveren.

 

Weet jij wel dat er in NL vele malen minder mensen wiet roken dan in landen waar de wetten veel strenger zijn?

met je stepping stone theorie, pwef lekker bezig man...

 

Ik hoop dat je meer zinnigheid met de politieke partij gaat bespreken

want bovenstaande text komt nog tot weinig

behalve het afbranden van andermans actie

 

 

Ook ben je schijnbaar niet op de hoogte van de patenten verkregen door de VS op het gebied van kankerremmende werking van cannabinoiden.Ik zou zeggen: veel leeswerk in te halen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...