Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
jelle2

24 pptjes in igrow sr.

Recommended Posts

Dit zijn mijn pptjes.5 dagen groei,17 dagen bloei.

temp.licht uit 19,6 lv 65% , licht aan 29 lv 45%.

Medium is mapito.

Ph 5.8 , ec 1.4 met de canna aqua voeding(zit nu een week op flores).

de grootste is 42 cm,de kleinste 22. Ik heb er 3 getopt om het verschil te zien met de ongetopte planten.Meer durf ik er niet te toppen i.v.m. de ruimte.

Beste ervaren kwekers,bekijk de foto`s en de info en vertel me of het goed gaat,of wat ik kan verbeteren.Het temperatuur verschil is misschien iets te groot maar voor mij het max. haalbare.

http://www.imagedump.com/index.cgi?pick=get&tp=194312

http://www.imagedump.com/index.cgi?pick=get&tp=194314

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het gaat goed volgens mij . Maar houdt di etemperatuur met de lampen aan goed in de gaten . De beste plaats om je temp te meten is ter hoogte van de hoogste toppen en dan het liefst met een normale thermometer. Dan blijkt het vaak te warm te zijn daar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er goed uit houd je ec/ph in je medium goed in de gaten

 

als die growboxen je bevallen..........er staan er hier ergens nog een stuk of 10 te koop :|

Share this post


Link to post
Share on other sites
ziet er goed uit houd je ec/ph in je medium goed in de gaten

 

als die growboxen je bevallen..........er staan er hier ergens nog een stuk of 10 te koop :)

Dat past niet meer in de kast,er kunnen er maar 6 in,maar het bevalt wel hoor.

 

En blow monkey,die alg had ik vorige kweek ook al last van,ik gebruik toch voldoende enzymen,maar heb het al vaker op foto`s gezien met het growbox systeem,dus zal het misschien daar aan liggen.heeft iemand een goede tip?Ik denk dat het niet veel kwaad kan,en als het wel kwaad kan,wat doet die alg en wat te doen? :|

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zou het helpen als je zwart wit folie over de bakken legt met gaten erin waar je planten doorheen komen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb problemen,sinds 1 1/2 week heb ik geel blad op mijn planten.Ik heb een week geleden gespoeld,maar het verergerd nog steeds.Bij mijn vorige kweek had ik ook zoiets,toen dacht ik dat mijn voeding te hoog stond,nu ben ik laag begonnen maar heb weer hetzelde euvel.mijn ec staat (stond)al de hele bloei op EC 1.2 ,PH5.8 , Ik heb gisteren mijn EC bijgesteld naar het max.volgens het canna aqua schema EC 1.5 .Ook zijn mijn planten nog vrij klein,tussen de 25 cm en de 45 cm,het nieuwe blad is wel mooi groen,het zijn alleen de wat grotere bladeren,maar wel veel ervan.Nu niet meteen gaan roepen dat mijn voeding naar 2.0 moet ofzo,want ik vertrouw op het schema van canna, andere merken gaan wel hoger.Nu is mijn vraag: Heb ik er goed aan gedaan om de voeding omhoog te schroeven,of ligt de oorzaak ergens anders. nog even wat extra info:temp. licht aan 30 graden,licht uit 20 graden.LV licht aan 44%,licht uit 60%.genoeg aanvoer van verse lucht. Wie o wie herkent dit soort blad?Denk zelf toch aan een voedings tekort. zie foto A.U.B. 3 1/2 week in de bloei

http://www.imagedump.com/index.cgi?pick=get&tp=197535

http://www.imagedump.com/index.cgi?pick=get&tp=197839

 

:|

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb precies hetzelfde blad, en zit een beetje met dezelfde vraag dus ook. Ik denk zelf dat het door een te groter temparatuurschommeling ligt, das bij mij namelijk 15 verschil. Ook mijn plantjes ziojn klein gebleven.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...