Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
goldrush

Gele bladeren....herstellen die nog?

Recommended Posts

Hi,

 

Ik heb sinds een dag of 5 een aantal planten met gele bladeren. De planten beginnen aan de 5e week bloei en hebben 2 weken groei gehad. Nu is er over gele bladeren ansicht genoeg over gevraagd en geschreven, maar wat mij niet duidelijk is of deze bladeren ook weer groen kunnen worden.

 

Bij mij hebben een aantal planten, onder de lamp, het duidelijk te warm gehad (30+). De hele plant vertoont gele bladeren. Als je ze uit het natrium licht haalt zie je dat er nog wel bladgroen in de bladeren zit, maar ze neigen volledig geel te worden.

 

Ik heb de temp ondertussen naar beneden gekregen door de lampen een stuk omhoog te hangen en de gele planten naar de buitenranden verplaats(25c). Zou het nog goed komen met die bladeren?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest IDULS

Die worden nooit meer groen......... :|

 

Ze sterven alleen maar verder af, tot ze eraf vallen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
zoek ideen: ajust-a-wing / zwenkventilator :|

 

 

STRKT

De ventilator was present. Helaas stond die op de plank waar mijn lampen aan hingen. En die moest ik zo hoog hangen dat de ventilator er niet meer op kon ivm het plafond. Hij bleek toch wel nodig te zijn, dus heb ik er een paar lange schroeven door de voet van de ventilator heen gejaagd en ondersteboven aan het plafond geboord....... creatief toch ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest IDULS

Je wilt de ventilator tussen je lampekap en de toppen in laten blazen.

 

Niet tegen het plafond?!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Je wilt de ventilator tussen je lampekap en de toppen in laten blazen.

 

Niet tegen het plafond?!

I Know. door hem ondersteboven te hangen aan het plafond hangt ie dus precies tussen de lamp en de toppen. Voorheen stond ie boven de lampen en blaasde hij via de muur lucht tussen de planten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...