Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Blackjerry

Amerikaanse Wiet In Nederland

Recommended Posts

Heel raar verhaal hoor dit.

 

Van wat ik er uit opmaak heeft youtube niet aangegeven waarom ze hun kanaal geblokkeerd hebben. En alle cannabis kanalen die ik ken staan ook gewoon nog online. Zou bijna denken dat er een andere reden voor moet zijn. Maar dan nog heel vreemd als youtube inderdaad geen argumentatie heeft gegeven.

 

Schermafbeelding-2018-04-26-om-10.23.08-720x361.jpg

 

Schermafbeelding-2018-04-26-om-10.18.03-672x720.jpg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

YouTube had er al veel meer cannacontent afgegooid .

smartv met simon moker ook al .

tis net als met Facebook ze willen 100 % macht zulke sites .

het gaat meer de kant op van ourtube .

cencuur voerd de boventoon .

het word steeds gelikter gladder commercieeler.

je word er steeds meer bestookt met commercials en pop ups .

het internet word te netjes.

word tijd voor hackeranachisten om er es iets nieuws te bedenKen waar alles weer kan en mag .

keer een vette dikke erecte tepel of wietplant heerlijke tijden waren dat !

:vape:

Edited by macerror

Share this post


Link to post
Share on other sites

blijf het heel vaag vinden waarom youtube ceen canna content zou willen. En dat ze er geen duidelijke richtlijnen over geven en zonder iets te zeggen shit gaan lopen wissen.

 

Maar gelukkig hebben we wietforum nog.. oh wacht

Share this post


Link to post
Share on other sites

Youtube verwijdert content en sluit kanalen om een heel simpele reden:

adverteerders die weggelopen zijn terug proberen te winnen en nieuwe aan blijven trekken.

 

SJW doet de rest.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beetje triest om weg te lopen omdat 0,001% van de videos waar je advertentie onder komt cannabis gerelateerd is. Wat ook nog eens voor 99.9% wordt bekeken door liefhebbers. Helemaal als je bedenkt wat voor een bagger er voor de rest allemaal op youtube staat. Ik kan me echt niet voorstellen dat dat ze meer goed doet dan kwaad

Share this post


Link to post
Share on other sites

Triest hoor om na 8 jaar zoals bij sommige kanalen te gaan sluiten vanwege de content.Tumblr is het ook al niet meer wat er geweest is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

https://www.reddit.com/r/uktrees/comments/7oq1y0/for_anyone_that_thinks_cali_weed_for_100_an_8th/

 

Ben blijkbaar niet de enige die me eraan hekelt haha

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 1/9/2018 at 4:39 PM, MrGDK said:

Laat je niet gek maken... Als je zelf een wietliefhebber bent dan ga je lekker zelf kweken, dat is 't mooiste wat er is, je kunt kweken wat jij lekker vindt en zelfs met een klein kastje kun je behoorlijke opbrengsten maken... Daarnaast zijn er echt nog wel mensen die prachtige (biologische) wietjes kweken en die aanbieden bij de betere (eerlijkere) coffeeshops. Wij Nederlanders zijn het verplicht om mooie kwaliteiten op de markt te brengen!

 

Ik zeg eigen wiet eerst! :dribble:

Klopt, ik heb eerlijke biologische wiet.

Maar bij de shop raak ik het niet kwijt.

Ze willen het wel aannemen maar worden er niet warm of koud van.

Het liefst hebben ze alleen maar haze, ook al is er teringzooi overheen gespoten.

Dat maakt ze geen zak uit.

Als de toppen maar lekker hard zijn.

Zonde, ik hoopte dat kwaliteit wel gewaardeerd zou worden.

Maar even verder zoeken dus.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oude topic, maar ik irriteer me mateloos aan deze trend van de laatste jaren:

USA genetica kan niet in Nederland, Spanje of Italië worden geteeld? We vertrouwen dat de coffeeshops het "eerlijk" hebben geïmporteerd uit de VS? Hollanders die wiet naar UK verschepen zijn zo eerlijk om "made in Holland" niet van het etiket te schrapen, en het absoluut niet in blikjes als "made USA" wiet te verkopen? LOL we weten allemaal hoe snugger hollanders kunnen zijn, beetje geschiedenis kennen.

Misschien voor cannabis cups is er ooit wat kleinschalige import gedaan.

Net als veel maroc hash, gemaakt van NL machine gedraaide groene bladsap afval, gatverdamme. Goeie maroc zoals tot jaren ´00 is praktisch niet te vinden, ook lokaal in Marokko is de genetica helemaal verpest. Ik dacht laatst, ik ga ff alle shops in A,dam West langs, haal ik de beste maroc in elke shop en dan zou ik toch wel een lekkere moeten kunnen vinden zou je zeggen. 150 euro verder. NIKS! 

Oude mannetjes in Marocco maakten de lekkerste hasj, oude hippies in Amsterdam maakten de lekkerste schone wiet. No more. Maffia heeft alles overal overgenomen. Dank politiek!

Sorry voor mijn offtopic :P ik moet er gewoon over praten :D

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb het nog een keer gelezen, maar ik begrijp niet precies waar je naar toe wil, of wat je punt is.

Behalve dan 'vroeger was alles beter'.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn punt is dat USA wiet niet altijd uit USA komt. En dat ik geen goeie maroc meer kan vinden. 

Zie jij geen verschil in de scene met jaren ´90 en nu? 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ah, ok.

Ik was in de jaren 90 niet zo actief.

Ik rook zelf ook niet, dus ik heb werkelijk geen idee van kwaliteit of de verschillen.

 

Denk ook niet dat die CS's spullen uit Amerika halen. Ja, misschien de doosjes waar het in zit, maar zelfs die zullen wel uit China komen :)

Je zou wel een idioot zijn om dat import-risico te lopen. Alsof je in Colombia of Peru woont, en coke uit Afrika haalt.

Over de maroc kan ik niks zeggen. Ken ook het produktieproces niet, dus ik weet niet waar ze het kunnen verprutsen/versnellen/goedkoper kunnen maken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er word wel echt veel geïmporteerd hoor. Ken meerdere eigenaars die echt zeggen dat ze vanuit usa hebben. Daar staat tegen over dat ze ook echt veel uit nl hebben wat usa heet. 

 

 

En Marokkaanse hasj is natuurlijk zwaar inferieur aan Nepal etc 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maar dat is toch superlink?

De marge is ook echt niet zo hoog (als je het vergelijkt met coke) en het volume is groot. 

Ik bedoel: Een kilo wiet heeft een aardig volume om te verschepen (en dus moeilijker te verstoppen) en op die kilo maak je ergens tussen de € 5.000 en € 30.000 winst.

Dat is een fijn bedrag, daar niet van. Maar het is een stuk veiliger om te zeggen dat het uit de VS komt en minder risico te lopen.

Want als je gepakt wordt voor import van drugs, ben je best wel aardig de lul. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ik weet ook niet hoe en wat maar zijn genoeg die het doen. Uiteraard doen ze het niet zelf. 

 

Vaak ook uit Canada. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 10/28/2019 at 6:34 PM, eaker said:

Oude topic, maar ik irriteer me mateloos aan deze trend van de laatste jaren:

USA genetica kan niet in Nederland, Spanje of Italië worden geteeld? We vertrouwen dat de coffeeshops het "eerlijk" hebben geïmporteerd uit de VS? Hollanders die wiet naar UK verschepen zijn zo eerlijk om "made in Holland" niet van het etiket te schrapen, en het absoluut niet in blikjes als "made USA" wiet te verkopen? LOL we weten allemaal hoe snugger hollanders kunnen zijn, beetje geschiedenis kennen.

Misschien voor cannabis cups is er ooit wat kleinschalige import gedaan.

Net als veel maroc hash, gemaakt van NL machine gedraaide groene bladsap afval, gatverdamme. Goeie maroc zoals tot jaren ´00 is praktisch niet te vinden, ook lokaal in Marokko is de genetica helemaal verpest. Ik dacht laatst, ik ga ff alle shops in A,dam West langs, haal ik de beste maroc in elke shop en dan zou ik toch wel een lekkere moeten kunnen vinden zou je zeggen. 150 euro verder. NIKS! 

Oude mannetjes in Marocco maakten de lekkerste hasj, oude hippies in Amsterdam maakten de lekkerste schone wiet. No more. Maffia heeft alles overal overgenomen. Dank politiek!

Sorry voor mijn offtopic :P ik moet er gewoon over praten :D

 

In Marokko wordt tegenwoordig veel westerse genetica geteeld zoals dat ook al gebeurd in landen als Jamaica of Mexico.In India vice versa.Blonde Marok of zwarte Marok zal niet zo gauw meer te vinden zijn in de shop.In A'dam zijn de prijzen zowiezo dubbel in vergelijking met bv Rotterdam, was vroeger al zo.

Rolex-Hash1.thumb.jpg.dc33c1b035ef65a65eb50ccd93a492f5.jpg

Vraag me trouwens hoe de kwaliteit is wat uit de VS of Canada komt.:whistling

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...