Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
SJ1984SJ

Eerste Kweek 3X G13 1X Gorilla Gleu

Recommended Posts

Mijn eerste kweek:

Waarom,... Het is niet te betalen als je graag een haze jointje rookt. 16 jaar koop ik het in de coffeeshop dus dacht nu eens van waarom ga ik het niet zelf eens proberen. Ben veel gaan lezen en ben erachter gekomen dat veel mensen hun eigen manier hebben van kweken en de meningen lopen uiteen.

 

Tent 60x60x140

Lamp Spectrabox Pro5 180watt

 

Zaadjes: 4x G13 1x Gorilla Gleu

 

Heb de zaadjes laten ontkiemen, over gepot naar een half liter bakje en naar 1 week weer overgepot naar 7 liter air pots.

 

IMG]https://www.mupload.nl/img/8ilds8f.jpg[/img]

 

Zoals je kunt zien, ging 1 van de planten erg hard. Deze was ook een dag of 5 eerder ontkiemt (duurde vrij lang). Aangezien ik geen ervaring had was mijn intensief om ze maar te laten groeien en kijken hoe de groei nu gaat van zaad tot plant... Dat heb ik geweten ook! Het ging als kool...

 

m65zqc5n5zlif.jpg

 

hjl5wy0gi.jpg

 

Oeps,..... Eerste fout die ik zelf opmerkte (te lang in de voorgroei) 5 weken. De planten schoten omhoog bij omgang naar bloei. Had ze in de 3e week voorgroei pas getopt. Alleen de gorilla Gleu niet.

 

Ik gebruik trouwens de Plagron voedingset. Ik heb me wel aangehouden aan de Plagron growguide en niet 50% van de aanbevolen hoeveelheid.

 

Aangezien de planten zo groot werden maar besloten een betere en vooral grotere te halen. Een Phantom 80x80x180

 

zjaqpotn.jpg

 

Opzich is het allemaal best goed gegaan maar nu vraag ik me af wanneer het om mag. Ik zit nu in week 9 Bloei. Ik weet dat de G13 nog wel paar weken mag. Zie onderstaande foto's.

 

3mmz0cmvsq.jpg

 

ko4ta1b66k2o2.jpg

 

lycq6j.jpg

 

cx8xprcbws.jpg

 

Maar nu gaat het mij om de gorilla Gleu. Zeggen jullie nog even laten staan of omgooien?

 

xhen9wa6z.jpg

 

IMG]https://www.mupload.nl/img/8mqqx7va.jpg[/img]

 

sixf8gx59.jpg

 

htevx4zn.jpg

 

Ben benieuwd wat jullie zeggen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...