Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Capo

Gorilla Glue Zaden

Recommended Posts

Kameraad van me had gister een topje Gorilla Glue uit de lokale shop mee en damn wat een power zat daarin.

Na wat ik had begrepen zou dit plantje nog niet echt stabiel zijn maar als ie al in de shop ligt zal dat toch wel meevallen denk.

Is me zo goed bevallen dat ik overweeg om na mijn huidige ronde ook een ronde Gorilla Glue te zetten maar welke?

Zamnesia bied ze aan, kwam via google ook nog op Growers Choice (nog nooit van gehoord) en

R.Q.S. heb ze eigen versie gemaakt Royal Gorilla, iemand hier kweekervaring met dit plantje opgedaan?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb 3 gorilla glue's van zamnesia gekweekt enkele maanden geleden.

Het is idd een krachtig wietje en lekkere smaak!

Ik heb er niet veel moeite voor gedaan en toch geen Herma en aangename oogst!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb 3 gorilla glue's van zamnesia gekweekt enkele maanden geleden.

Het is idd een krachtig wietje en lekkere smaak!

Ik heb er niet veel moeite voor gedaan en toch geen Herma en aangename oogst!

 

Ok top, verder geen problemen ondervonden?

Kan je maybe wat meer info delen?, wat voor setup had je,

aantal weken groei & bloei en wat kwam er uiteindelijk af?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ongeveer een weekje of 3 op de vensterbank (groei) daarna in de bloeitent waar ng andere stonden onder 250watt Cree cobs. de langste bloeide 9 weken, ze werden een kleine meter groot en er kwam ongeveer een 100gr vanaf.. heb het niet echt gewogen maar zal er niet ver naast zitten! Verder heb ik gwn water gegeven met hier en daar een scheutje voeding (plagron). niet veel liefde kunnen geven op dat moment maar ze hebben het me vrij gemakkelijk vergeven!ik ga ze zeker ng zetten in de toekomst.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na wat ik had begrepen zou dit plantje nog niet echt stabiel zijn

 

Wat bedoel je me stabiel?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na wat ik had begrepen zou dit plantje nog niet echt stabiel zijn

 

Wat bedoel je me stabiel?

geeft erg veel hermafrodiete planten (door de herma-ouders ..) ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alleen vanuit stek gekweekt, mega potente strain, makkelijk te kweken. Snelle hybride groeikracht, strek gevoelig, super penetrante geur, ging dwars door mijn filters (4 x can 1500m3) in de laatste week.

 

Op aarde bio run gedaan, grote potten, lang voorgegroeid, getopt en geknakt, ze vind het allemaal o.k. Ze is wel gevoelig, let wel op stress factoren, ze kan herma worden. Dus let op temp. schommelingen en absoluut niet storen bij lamp uit. 10 volle weken 12/12. niet dieven of knakken in de eerste 3 weken na 12/12 ivm herma.

 

 

Hydro kweek op slabs 15 stuks per m2. max 10 dagen voorgroeien. EC gestart op 1.2 geëindigd in week 8 op 1.6 . PH 5.8, laatste week uiteraard spoelen. hydro ging aanzienlijk sneller, dan is ie met 9 volle weken klaar. PPM ingeval van CO2 ben ik niet hoger gegaan dan 900 ppm, opti op 22 om 29 lamp uit/aan

 

GG#4 is niet moeilijk iig, ga uit van 500 gr/m2

Edited by Plantformer
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

HA, kijk zoeken helpt. Ik zat met precies dezelfde vraag. Stekken ga ik gewoon niet aan beginnen. Daarbij zo ik me god niet weten waar ik ze vandaan zou moeten halen, maar kreeg ook de vraag of ik een rondje GG neer zou willen zetten. Zat ook al te kijken naar die Zamnesia's en had ook dat verhaal gelezen over een strain die voort is gekomen uit herma oduers en dus niet erg stabiel zou zijn. Ben ook wel benieuwd naar wat meer info over die Zamnesia zaden kweekjes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat GG afstamt van hermie's weten we nu wel.

 

Maar dat dat meer dan 5 of 6 generaties geleden is binnen deze strain is niet bekend?

Zelfs hermie's kun je wegkweken binnen een strain,het is alleen veel werk.

Natuurlijk wil je zekerheid,maar het is en blijft levend spul uit de natuur.

 

Volgens mij zijn ze al een aardige slag op weg met de hermie's eruit kweken,het scheelt dat deze soort populair is en meerdere mensen ermee bezig zijn naar mijn weten.

Mijn 2 re-veggende stekken hebben er geen last van en zijn gewoon vrouw.

 

Ook met dik veel snoei stress en uit een re-veg verkregen nog steeds geen herma geworden ;)

Dus deze gaat door mij gefeminseerd worden met 2 identieke stekken(selfie).

 

 

Jah Bless!

Edited by Collie Weed
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...