Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Moody

Special Queen Scrog Defoliation?

Recommended Posts

HI allen,

Ben nu bezig aan men 2de kweek met een scrog, hieronder wat info en als laatste men vraag.

Soort : Royal Queen Special Queen 1

Aantal planten: 5

Methode: scrog

Aantal dagen groei : 28

Aantal dagen bloei : 10

Grootte tent : 1,2 m x 1,2 m x 2m

Lamp : LED Meizhi 1200w ( Bijna 600 W van de muur)

Zoals jullie kunnen zien op de foto's, zijn mijn toppen na de switch nog aan het doorgroeien ( zoals gebruikelijk) in de scrog. Er zijn een aantal zijtakken die nog net het net niet raken en mogelijks zou dit beter kunnen gaan mochten er een aantal bladeren in het bladerdek verwijderd worden. Is dit schadelijk voor mijn plant? Ik zag namelijk veel youtube videos waar men toch heel wat planten stript. https://imgur.com/a/VoE8v

Sowieso ga ik dit weekend op kerstavond de planten lollipoppen omdat ze dan net 2 weken omgeschakeld zijn naar bloei.

 

Kan iemand me dus zeggen of ik nu al een aantal bladeren in het bovenste dek kan verwijderen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

1e week wat bladeren verwijderen en 3e week.

 

Zo heb ik het gedaan tenminste

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik wacht meestal met dieven en bladwerk verwijderen tot het moment dat de groei er uit is. Het geeft wat stress en kan herma triggeren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...