Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
vakman

Katten

Recommended Posts

Kattenpis dat ruikt naar bloemetjes? Alsof er een (b)engeltje over je tong pist. Dat is met recht geen kattenpis! :dribble: :dribble:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kunnen jullie niet gewoon een vriendin nemen, of naar de hoeren gaan? Veel makkelijker joh.. en je huis ruikt een stuk schoner :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

hahahaah of afslag duisburg ^^

ik ruik met mn werk vaak de geur van ammonia weet hoe t is....

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kunnen jullie niet gewoon een vriendin nemen, of naar de hoeren gaan? Veel makkelijker joh.. en je huis ruikt een stuk schoner :lol:

Moeten wij vrije gezellen nou kiezen tussen vislucht en pislucht? Neen, doe ons maar gewoon een schone kattenbak en een poesje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prachtig dit hahah! Volgens mij moet ik nog wel ergens wat fotos van mijn poesjes hebben. Ik zal eens zoeken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ach, het verhaart, slobbert de waterbak wat slordig leeg en ze stinkt als ze nat is maar ik moet de eerste vriendin nog tegenkomen die iedere keer als ik thuiskom kwispelend voor de deur staat en zo blij is alsof ze me jaren niet gezien heeft..................

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hele dikke Haze kan ook nog wel is een kattenzeik lucht hebben. Dan weet je dat je goed bezig bent geweest :P Of zou de kat er dan overheen gezeken hebben ? hoe dan ook. Het was zo weg :D

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gezellig samen met m'n kater op de bank, nu is hij nog relaxt ;)

gallery_18039_6135_119627.jpg

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi beestje! Het is afzien voor de katten deze dagen, helemaal straks als het vuurwerk losgaat. :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo denk ik nu over honden Jeice :hug:

 

Beide dames zeer relaxed geweest met al dat geknal (melkbus schieten) om het huis heen.

Lijkt alsof ze er minder last van hebben nu ze ouder worden (ze zijn 12.5jr oud).

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Als je dit serieus meent mogen je jou ook met een molensteen om je nek in de plomp dumpen!!!

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lijkt alsof ze er minder last van hebben nu ze ouder worden (ze zijn 12.5jr oud).

Misschien is hun gehoor wat minder geworden? Onze kat van 18 die bijna doof is was vroeger volledig in paniek, maar keek nu alleen een beetje verstoord op als er een bom afging. Aan de hond hadden we ook geen kind. Die heeft de hele avond lekker liggen spacen op een druppeltje wietolie.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

kalm aan met dat oestrogeen. het is een gimmick track. van mij krijgen ze een aai, en soms een lik.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@dilago, kat 1 wordt helemaal para van het vuurwerk, dat begint al twee weken voor O&N, kat 2 heeft er helemaal niks van. Rare beesten blijven het lol. Waar ik ook wel om moest lachen is dat onze dochter tussen 10 en 3 AM toen het HE-LE-Maal los ging in de buurt lag te tukken, en toen wij dacht "ZO, lekker naar bed", begon te bleren. Ook een poes waar geen peil op te trekken is :P

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, poezen zijn vreemde en af en toe vrij vervelende beesten. Ze willen aandacht, maar als je ze dat geeft willen ze met rust gelaten worden en als ze binnen zijn willen ze naar buiten en als ze buiten zijn naarbinnen.... Dankzij katten en poezen wordt geduld geoefend!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dan is het kwaad in de poes ontwaakt. "Psycho killer look." Grommen alles. De staart is wat blijft liggen. Die is niet lekker kennelijk. 

fullsizeoutput_2.thumb.jpeg.401e7bf503e5e1d5d0e76b2597fac68d.jpeg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn kat is een geval apart: hij wil van buiten naar binnen om op de kattenbak zijn behoefte te doen.

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 9/24/2018 at 11:09 PM, De_Föhn said:

Dan is het kwaad in de poes ontwaakt. "Psycho killer look." Grommen alles. De staart is wat blijft liggen. Die is niet lekker kennelijk. 

fullsizeoutput_2.thumb.jpeg.401e7bf503e5e1d5d0e76b2597fac68d.jpeg

Hier gaat de staart ook gewoon mee naar binnen, het enige wat overblijft is een stukje van de darm. Poep vreten ze niet :no

 

@Wiekspiet gratis mest en ze harken mooi al het onkruid om, plus dat ze meteen alles(blad, onkruid, takjes, mest) composteren door het mooi te begraven :D  Ik zie alleen maar voordelen :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vind katten lieve dieren ga binnenkort zelf een Sphynx halen.

 ik ben wel van mening dat mensen voor hun eigen dieren moeten zorgen qua ontlasting (nou is dat met katten een beetje lastig). Maar als ik een kat hier in de zandbak van men dochter zie schijten breekt de hel los hoor :evil:

Edited by Wiekspiet

Share this post


Link to post
Share on other sites

gelukkig begraven katten het, je stapt er ten minste niet in op straat :mellow:

aan de andere kant, als de katteneigenaar jouw dochter die kat ziet slaan, breekt dan ook de hel los? (kinderen zijn niet zo lief met dieren)

Edited by HUFFnPUFF

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat ligt aan de ouders, een kind kan zichzelf niet opvoedden.

+ als ik mijn kind een dier zie slaan krijgt ze zeker de oren gewassen

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...