Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
platte_banaan

Purplehaze/citrussuperhaze/chemdawg/whitehazeauto//60X60X140//marshydroreflector96

Recommended Posts

 

het droogproces van de overige planten verliep erg moeizaam, lv in m'n tent bleef te hoog doordat er nu geen lamp kon branden, na 2 weken heb ik het droogproces verplaatst naar de woonkamer. Heb ze daar jammer genoeg een dag te lang laten hangen en zijn ietsje te droog geworden (48 - 53%)Iemand tips om vocht toe te voegen tijdens het cure-proces?

 

 

Boveda humidipaks kopen! Niks anders dan goeie recensies over gelezen en zelf ook erg tevreden over! Geen gedoe met hygrometers of potten luchten!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb het nog nooit in de praktijk gebracht, maar ik heb eens een trucje bedacht dat volgens mij wel moet dit werken...

 

Laat je potten even open staan in een warme vochtige ruimte (bijv in je kweekruimte uit het licht) doe hem dan dicht en verplaats hem vervolgens naar de koele ruimte waar je het spul laat curen. evt herhalen afhankelijk van hoe droog het is/blijft.

 

Die humidipacks heb ik ook, maar denk dat als je materiaal echt gort droog is, deze ook binnen de kortste keren uitgedroogd zijn

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Boveda humidipaks kopen! Niks anders dan goeie recensies over gelezen en zelf ook erg tevreden over! Geen gedoe met hygrometers of potten luchten!

 

die boveda's werken perfect :) iemand een idee waar je de boveda's van 58% kunt bestellen (niet bij boveda zelf, want dan betaal je belacheljik veel portkosten), 62% is naar mijn smaak net iets te vochtig om te roken

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...