Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
platte_banaan

Purplehaze/citrussuperhaze/chemdawg/whitehazeauto//60X60X140//marshydroreflector96

Recommended Posts

Hey,

Na lange tijd weggeweest te zijn ga ik proberen een duidelijk verslag te maken van mijn huidige micro. Voorheen gebruikte ik HPS250W en ook weleens de almachtige zon :) Nu wil ik eens experimenteren met een goedkope LED en wil mijn ervaringen graag delen.

 

mijn opstelling:

* Oude secret jardin tent die ik ooit gekregen heb van 60x60x140)

* Lekbak van 60x60x10

* 4xAir-Pot10L & 1xSmartPot7,6L

* 1xPCventilator (grotere extra ventilator is onderweg, had een mini staande ventilator maar die is al retour ;p )

* afzuiger + filter

* biogreen thermostaat + honeywell W125/250 verwarming (aan de luchtinlaat), thermo staat op 23 zodat het snachts niet te hard afkoelt

* MarsHydro Reflector 96 http://marshydro.aliexpress.com/

* BioBizz Starter's Pack

* FSO: 2 x Purple Haze (fem), 1 x Citrus Super Haze (fem), 1 x Chem Dawg (fem) & 1 x White Haze (auto)

 

 

 

De zaden heb ik van freeseedsonline. In plaats van de CD & WH had ik normaal 2xCaliforniaOrange, maar deze zaden kiemden slecht (na contact met breeder, nieuwe zaden ontvangen voor een volgende ronde. De CD & WH lopen dus ongeveer een weekje achter op de rest.

 

De zaden heb ik ontkiemd tussen een vochtige koffiefilter, in een gripzak, aan de binnenkant van de keukenkast, 24 tot 36 uur later hadden er 3 (2xPH & CSH) een worteltje :) en konden vervolgens in een bekertje met potgrond in een mini-serrebak (geen idee hoe je zoiets noemt) in de tent onder een lichtregime van 18-6

 

1

 

klein weekje later volgden de CD & WH :) De lamp hangt op 60cm met enkel de VEG-schakelaar aan.

 

2

3

 

vriendelijke groeten,

 

platte banaan

das echt kei lekker tusse wa brood ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

kzie de foto's niet. zijn de rechten openbaar?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Succes!

Originele topic titel, lekker kort enzu :P

 

Ik volg alvast ;)

 

 

 

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Succes!

Originele topic titel, lekker kort enzu :P

 

Ik volg alvast ;)

eerst was ie nog langer, maar toen kwamen er 3 puntjes, tja tis dan ook maar micro hee :whistle:

 

het forum is blijkbaar niet zo slim

 

TWPP-8i2QaKB2iuKExf_vA.png

 

plat of niet ik blijf fruit hoor, weliswaar met een interesse voor kruiden

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alleen het licht geeft ze de paarse look, maar de echte Purple Haze heeft een bloeitijd van +/- 22 weken.In NY bekend als de Piff Haze vanwege de Nag Champa geur.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De dag na m'n vorige post heb ik de 3 'grotere" planten getopt en met behulp van wat ijzerdraad omlaag geplooid zodat de plantjes mooi laag blijven. Detailfoto volgt morgen als ik beter fotolicht heb, want die paarse foto's zeggen eigenlijk maar weinig.. De plant linksboven (CD) en die in het midden (WHA) ga ik niet toppen zodat ze geen extra vertraging oplopen na het herstellen.

 

Ondertussen zijn we een weekje verder en hebben de 3 getopte planten hun nieuwe takken aangemaakt :)

 

Week 2

 

vriendelijke groeten,

 

platte banaan

;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Plantjes staan er oké bij. Wel grote verschillen zeg. Als je de "image link" naast het plaatje in je galerij kopieert kun je deze rechtstreeks posten in post. Ergens onder de smiley knop zit een image knop. Daar voer je dan de link in en voila :wave:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

dank je :)

gisteravond (ochtend voor de dames) heb ik de bloeischakelaar aan gezet en de klok aangepast naar 12/12

Ondertussen zijn ook m'n 2 nieuwe ventilators van Amazon toegekomen en geïnstalleerd.

 

De fabrikant van m'n lamp heeft me gevraagd de link naar de lamp in de eerste post aan te passen naar marshydro.aliexpress.com (dit is de link die ik heb gebruikt om m'n lamp aan te schaffen, geleverd vanuit Duitsland op minder dan een week :D ), blijkbaar heb ik niet de mogelijkheid dit bericht aan te passen, dus heb ik hier een week geleden een bericht voor gestuurd naar de laatst actieve moderator (djbroertje) maar het bericht is nog steeds ongelezen :( .

 

Fotootjes volgen deze avond, want nu zijn de dames volop aan het genieten van hun welverdiende nachtrust :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je onderin het bericht kijkt zie je het knopje "bewerk" :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

bij m'n laatst nieuwe bericht staat dit knopje inderdaad (edit), bij eerdere berichten staat "report - multiquote - quote"

 

NHHkVGr-QlCI6CtwjfseLw.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu je het zegt. ik kan ook alleen mijn laatste 2 paginas bewerken. Alleen jij zit nog op je eerste pagina.

 

Op het screenshot dat je laat zien zijn trouwens ook al jouw berichten bewerkbaar

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja jezus! kon je een nog duidelijkere screenshot maken om je punt over te brengen? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

en ik denk dat je de grap ervan mist.. :D ;)

 

Hier ben ik weer met een aantal fotootjes van week 3, foto's genomen daags nadat ik de klok naar 12/12 schakelde

 

gallery_20890_19627_496069.jpg

 

gallery_20890_19627_1304331.jpg

 

gallery_20890_19627_1744551.jpg

 

gallery_20890_19627_899009.jpg

 

prettige Kerst :)

 

platte banaan

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bijna bekomen van 2017, dus bij deze mijn beste wensen voor 2018 :D

 

Om het jaar goed te beginnen is de kapper langs geweest bij de dames om hen van een eerste knipbeurt te voorzien :)

 

plaatjes zeggen meer dan woorden:

gallery_20890_19627_2953275.jpg

gallery_20890_19627_1161410.jpg

 

en nog eentje onder 'normaler' licht :

gallery_20890_19627_825591.jpg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

even weinig tijd gehad maar hier ben ik weer met een update, bloei is goed op gang gekomen

2 paarse fotootjes genomen op 9 januari, was te lui om m'n cfl erbij te nemen

gallery_20890_19627_601012.jpg

gallery_20890_19627_387073.jpg

 

vandaag gemerkt dat de white haze auto in het midden plots lijkt te gaan strekken

gallery_20890_19627_1833588.jpg

vandaag ook even de cfl genomen om 'properdere' foto's te nemen

strekkende auto

gallery_20890_19627_754332.jpg

gallery_20890_19627_1120560.jpg

 

telkens maar een paar plaatjes, ik wil ze niet te lang weghouden van het Mars-licht (dat tot hier toe al heel goed z'n best heeft gedaan :) )

 

lamp hangt momenteel op maximum hoogte met bijgeleverde musketons en kabeltjes, kan nog zo'n 20 cm omhoog maar dan zal ik een beetje moeten gaan puzzelen, maar dat is voor morgen (of zo) :)

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...