Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

REGIO050

Terug Komen Op Vraag

Recommended Posts

ik ben net 18, heb ong 1 m2 nu ongeveer

 

Dus.....

 

dusss ik heb nu 1 vierkante meter en ben 18 en zoek een starters lampie he :likken:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey stortvloed van informatie, rook je uberhaupt? :whistle:

 

zo ja, stop dan even 5 minuten en leg ons uit: je wilt 4 planten kweken, op 1 vierkante meter, met 20 euro?

Edited by HUFFnPUFF

Share this post


Link to post
Share on other sites

zet het dan hier neer, zodat anderen kunnen meelezen en er van leren ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat gaat je niet lukken, of je moet het aan de kerstman vragen.

 

Het belangrijkste wat je nu nodig hebt is een goede lamp en afzuiging/filter. Je hebt tenslotte al een hok....

Tent kun je later aanschaffen.

 

GOEDE lampen zijn er wel onder de 100 euro, bijv zoals ik eerder linkte. Led is leuk en goedkoop en veel licht en zo, maar led is ook KOUD, zeker nu. Dus dan heb je weer verwarming nodig en daar heb je geen geld voor.

Met die T-neon kun je later altijd nog wel wat doen, want de kans is groot dat je het na je eerste oogst groter en beter aan wilt pakken :likken:

 

Afzuigen met pc ventilators werkt opzich wel, maar ik denk dat 80mm te klein is. Je zult naar 120mm moeten en dan een krachtige, ik gebruik er 1 van 400 m3/u. Een goed filter heb je al voor 30 euro, maar die heb je in het begin nog niet nodig dus kun je nog even sparen ;)

 

 

Zo hulp genoeg....

Edited by vakman
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

https://www.action.c...mest-led-lamp-/ als je creatief bent ;)

 

https://www.ebay.com...VsqFUM7PiVLrl9w

 

https://www.any-lamp...ilips-led-tubes

 

een pc fan per 20 watt aan licht kan wel, maar zodra er een filter op moet komt er niets meer door heen, is ook niet zon probleem de eerst twee maanden..

Edited by HUFFnPUFF

Share this post


Link to post
Share on other sites

https://www.action.c...mest-led-lamp-/ als je creatief bent ;)

 

https://www.ebay.com...VsqFUM7PiVLrl9w

 

https://www.any-lamp...ilips-led-tubes

 

een pc fan per 20 watt aan licht kan wel, maar zodra er een filter op moet komt er niets meer door heen, is ook niet zon probleem de eerst twee maanden..

 

Doe er ook ff een paar linkjes van warmtematjes bij dan HUFF :likken:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je bent al minimaal 50€ kwijt voor een goedkope tent (60x60x???), nog eens 50€ voor een buisventilator en filter, dan zitten we al over je budget als je vervoerskosten meerekent...

 

In die tent kan je dan die 150watt hps hangen komt nog ballast en een kap bij (70€ voor een complete set?)

 

Nog wat kabels en stekkers en schakelklok en een relais... (of een dv-250 78€?)

 

+ nog wat ditjes en datjes pak 300€ totaal (moet nog wel een automatische brandblusser bij die zijn ook niet van de goedkoopste (100€? )

Edited by alkaline

Share this post


Link to post
Share on other sites

als ie nou een vriendin heeft en het hok op de slaapkamer zet kan ie het zelf warm maken :wub:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hij gaat waarschijnlijk auto's kweken, 20 uur aan één stuk knallen lukt zelfs op je 18e niet :lol:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik kweek geen autos, northem lights, had nog wel een vraagje of iemand een forum over voeding had.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je zo nodig zonder te investeren wil gan kweken, wacht dan nog even tot de zomer en zet een paar autoflowers neer onder zonlicht. Daar haal je als je het niet heel erg bont maakt, nog iets substantieels vanaf.

 

Als je dan de smaak te pakken krijgt en je dus ook wat meer gaat verdiepen, kun je vervolgens wat gaan investeren in een binnen opstelling. Nu denk je er echt te makkelijk over

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je plek heb begin eerst eens buiten met een paar potjes , van de opbrengst kan je dan wellicht een kamer inrichten .

Het is de goedkoopste manier om te leren waar je nou eigenlijk mee bezig ben .

Heb je geen plek buiten , volg dan de topics die gaan over microgrow , doe ik ook , eigenlijk staat daar alles wat jij wil weten ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoe veel dagen geleden heb je bedacht wiet te gaan kweken? ;)

 

Moi, Laatst zijn we met een paar vrienden een kweekgroep gestart waarbij iedereen wat plantjes van Northem Light op

zn zolder heeft gegooid, sommige onder groeilampen en in kweekkasten, andere gewoon voor t raam met

de kachel hoog aan.

 

Begin als het voorjaar zich aan dient een keer in de tuin van je ouders ipv domme plannen tot uitvoer te brengen die je net zoveel wiet gaan brengen als jij met je vriendengroep in tijd van een paar uur oprookt :withstupid:

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik wil 4 planten op 1 vierkante meter in een tent, met een lamp onder 100 euro

 

 

Lachen joh 4 planten in een tent met lamp onder 100 euro.... ben benieuwd hoe hard dat groeit onder 100 euro..

 

Verder eigenlijk geen tips meer voor je denk dat alles al gezecht is...

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja je lacht je rot, lekker jezelf scheel roken voor 1 euro per gram investering

 

gallery_42303_19253_2026315.jpg

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...