Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

REGIO050

Terug Komen Op Vraag

Recommended Posts

Hoi,

 

ik had laatst vraag naar een goedkope lamp om te beginnen.

Nu dacht ik dat deze lamp wel leuk eruit ziet voor mijn kweek. Wil er graag 2 of 4 bestellen.

Iemand feedback?

https://www.lightint...CRoCBNAQAvD_BwE

 

Nog wel een paar vragen:

-Er werd gezegd aantal watt x 0,4 = gram oogst (ongeveer), maar gaat dat dan ook erom dat er een grote lamp boven hangt

bij de groei van de plant? of hoeft er alleen een grote lamp boven bij de bloei?

-Verder weet ik niet of er minpunten aan deze lamp zitten die ik graag wil kopen, iemand die meer weet?

Edited by REGIO050

Share this post


Link to post
Share on other sites

hooray for the red white and blue .

knallen als een malle .

tis van light in the box en dat wil je graag .

ik zeg doen !

:vape:

zitten geen minpunten aan deze lamp je gaat echt geen spijt krijgen van deze lamp ook vanwgen dat het led is .

en die 0,5 gram kan wel eens per ledje je zijn en er zitten er 900 op dus ff snel uit mn hoof 450 gram schoon aan ne naak .

 

ps 2 en groeien is zwak uitgedrukt ze gaan woekeren onder deze bron .

echt kwaliteitsspul bij lightinthebox .

en het is led met allerlei kleurenschakeringen is helemaal uitgebalanceerd en geen voorschakeleaar nodig .

niet meer twijfelen maar versnellen en bestellen .

Edited by macerror
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

hooray for the red white and blue .

knallen als een malle .

tis van light in the box en dat wil je graag .

ik zeg doen !

:vape:

 

Dus ook voor groei werkt dit prima? of werkt andere lamp van 50 watt daar beter voor?

Share this post


Link to post
Share on other sites

K vraag mezelf altijd af waarom mensen meerdere topics aanmaken voor 1 zelfde soort vraag.

 

Hoop je dan op andere antwoorden ofzo.. ?

 

Als je snel wiet wilt hebben zou k gewoon wiet kopen eer je een leuke setup hebt en weet waar je mee bezig bent ben je nog wel even verder .... ben niet helderziend maar met deze vragen maak je duidelijk dat je ongeschikt bent

 

Suc6

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gewoon hier mee beginnen....

https://www.garden-culture.nl/verlichting/t-neon-verlichting/t-neon-55w.html

 

En je zult binnenkort wel schoolvakantie hebben, kun je mooi 2 weken gaan LEZEN, LEZEN en nog eens LEZENNNNNNNNNNNNN!!

Anders kun je er beter nu mee stoppen ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

die pll setjes zijn wel makkelijk maar niet echt goedkoop tegenover leds, de nieuwe phillips led tl buizen geven bijna 2x zo veel licht (en enkel gericht) dus heb je 4x meer licht voor <10 euro per stuk online

kleinere (t5) maatjes zijn vaak wel duurder maar wie maakt er nou kleine hokkies? :innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites

die pll setjes zijn wel makkelijk maar niet echt goedkoop tegenover leds, de nieuwe phillips led tl buizen geven bijna 2x zo veel licht (en enkel gericht) dus heb je 4x meer licht voor <10 euro per stuk online

kleinere (t5) maatjes zijn vaak wel duurder maar wie maakt er nou kleine hokkies? :innocent:

 

Is dat plug en play HUFF?? Anders gaat het niet goedkomen ben ik bang :lol:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja en nee, je kunt ze zo hoppa in de fitting draaien, zonder drivers, sommige kun je drivers laten zitten (magie??) en anders paar fittingen kopen of met kroonsteentjes als dj? dat had in zijn hok

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ga hem nou geen gekke dingen laten doen met kroonsteentjes!!!!!

Hij woont waarschijnlijk nog thuis, voor je het weet is het een weeskind ;)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

kroonsteentjes, bijna net zo super uitvinding als het wiel, als ik de kinderen ermee op de bank kon schroeven deed ik dat :likken:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kroonsteentjes zijn prima wanneer je de juiste maat gebruikt. Als die dingen o zo gevaarlijk zijn zou je elke dag een woningbrand moeten meemaken want ze zitten toch echt bijna in alle huizen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

oke, iemand die dus een goeie beginners lamp weet? link een paar? plug an play? of andere opties? zou tof zijn

Share this post


Link to post
Share on other sites

gavita de je weet toggggg

 

als je eerst begint met hoe veel je op dit moment rookt, hoe veel je per maand kwijt bent, hoe veel je wilt investeren in 1 keer, hoe veel ruimte je hebt etc ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb ruimte voor 4 plantjes rook amper iets maar wil meer, hoeveel je per maand kwijt bent? aan wat? en investeren t liefst onder 100

 

zelf had ik dit gevonden:

https://www.budgetlight.nl/philips-master-son-t-pia-plus-150w-220-e40.html?gclid=CjwKCAiAx57RBRBkEiwA8yZdUJd51O1PGaXfjKCmJl9zcxlaRyNT8Xeby50s_dKsfCvzezyFF9Xu7xoCWV4QAvD_BwE

Iemand die dit iets vind? en hier dan meerder van

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waar ga je die lampen in draaien???

 

Ga A.U.B eerst eens een hoop info tot je nemen (LEZEN), want je weet totaal niet waar je over lult!!

En met 100 euro ga je het niet redden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gast nogmaals, ga lezen! Je weet echt totaal niet waar je over praat!

En ik ben niet boos, gewoon duidelijk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je kunt zeker een budget kweek doen,maar dan moet je wel weten wat je doet. En daar kom je achter door te lezen. 100 eu is een goed begin. Je zegt dat je ruimte hebt voor 4 planten, maar dit geeft geen indicatie van de groote van je ruimte dus probeer het opnieuw.zodra je weet hoe groot je ruimte is, kan je er de juiste lamp en ventilator bij zoeken. Hoe oud ben jij eigenlijk?

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoe veel je per maand nu aan wiet kwijt bent, hoe veel rook je, als je 5 gram per week rookt, kun je beter gewoon in de shop blijven, als het je om het geld gaat, dan wegen de investeren en risicos niet op tegen de paar gram die je oogst

'een paar 150watters'? hoe veel dagen geleden heb je bedacht wiet te gaan kweken? ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er komt meer bij kijken dan gewoon een lamp boven een plant hangen...

 

Budget kweken kan zeker maar 20€ is geen budget...

 

WF-leden willen wel vragen beantwoord van beginnende hobbyisten die moeite doen en zelf beetje lezen...

 

Ik neem aan dat je die hps 150watter gewoon in het stopcontact wou steken zonder ballast?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ben net 18, heb ong 1 m2 nu ongeveer

 

Dus.....

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...