Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Hello mede hobbyisten ik ben weer van start gegaan met 12 x Gorilla Glue Auto van FastBuds

voeding line hesi - 2 x 600 hps - net al de potten in gewaterd met 2 liter per pot met 25 ml tnt complex en 50 ml wortel complex op 10 L water zaden had ik besteld bij zamnesia had er 14 geplant allemaal opgekomen super :)

 

gallery_32069_18496_248094.jpg

 

gallery_32069_18496_714003.jpg

 

gallery_32069_18496_552637.jpg

 

tot over een week weer :)

Edited by the-choca
  • Like 7

Share this post


Link to post
Share on other sites

Share this post


Link to post
Share on other sites

weekje veder .

 

gallery_32069_18496_4911538.jpg

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
:showoff:
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Groeit vlot :)

 

Ga je geen bubble emmers meer doen choca?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ben benieuwd naar je kweekje. Wil zelf ook een autokweekje doen. Hoe doe je het licht regelen? 16/8? Gr en succes!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee voorlopig niet @420man010 :) ik ben ff uit gebubbeld ff helemaal geen tijd voor ben met wat anderen dingtje s aan hobbyeu ;)

 

@pretraket ik doe het licht eerste 2 weken 18/6 en na 14 a 20 dagen schakel ik naar 12/12

 

ik heb ff wat logees er bij die gaan over dag of 15 weer weg voor als me cheesje s klaar zijn kan ik er gelijk paar door schuiven

gisteren alles weer water gegeven het zelfde als de eerste x de lampen gister op 600 watt gezet eerste week alle bij op 400 watt gehad

 

gallery_32069_18496_3292590.jpg

 

me cheesje s plus een sleestack x skunk 1 in een hele kleine omgeving :)

 

gallery_32069_18496_1076518.jpg

 

gallery_32069_18496_5470346.jpg

 

gallery_32069_18496_5469005.jpg

 

gallery_32069_18496_3854288.jpg

Edited by the-choca
  • Like 5

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ga de plantenbescherming bellen.............. zulke kleine schoenen kan toch niet??? Weet je toevallig je droog resultaat van dat plantje? Wel top gedaan!

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha dat ziet er wel heel apart uit

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
:) nee @CaveDave ik ga ze zondag knippen als het droog is zal ik je het gewicht laten weten ;) Edited by the-choca

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat is een goeie vraag @Capo :) eigelijk heb ik er niet speciaal een reden er voor ik kweek laaste tijd alleen maar auto s

en de auto soortje s die ik kweek zijn ook super lekker zo als cream mandarine auto deze soort blijf ik kweken daar krijg ik geen genoeg van .

en auto flower s doen het echt niet minder goed dan reg soortje s het enige nadeel is dat je geen stekje s er van kan halen of moeder plant kan bewaren

de Gorilla Glue wou ik een keer kweken na dat ik een filmpje had gezien

ik dacht laat ik deze soort maar is testen of het echt een super wit soortje is en ik proberen bij 1 plant ook nog wat zaadjes er uit te kloppen maar dat kom over paar weekje s als ik me keus heb gemaakt met welke ik ga sexeu en het belangrijkste of er stuifmeel los kom word voor mij de 1 ste keer met sts spelen als dat misluk nog wat polle in de vriezer dan alleen een reg cross op een zij takje

 

ik ga dit schema aan houden ik zie wel wat er gebeurd .

gallery_32069_18496_203547.jpg

gallery_32069_18496_1127137.jpg

 

 

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

week 2 alles gaat oke het groei het word voller ik denk zaterdag weer een water beurd potten waren nog zwaar .

 

gallery_32069_18496_4342800.jpg

 

en de 2 gleu s die ik over had heb ik in gespooten met sts gelijk de sterkste dosis gepakt

als ze dat niet fijn vinden weten we dat ook gelijk weer .

 

gallery_32069_18496_5147193.jpg

gallery_32069_18496_2455472.jpg

gallery_32069_18496_5834152.jpg

 

:mobile: laterSs

Edited by the-choca
  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

@pretraket ik doe het licht eerste 2 weken 18/6 en na 14 a 20 dagen schakel ik naar 12/12

 

Waarom niet gewoon 20/4 van begin tot eind?

Share this post


Link to post
Share on other sites

daar zie ik het nut niet van in ik hou het op mij eigen schema @cannarie

Share this post


Link to post
Share on other sites

en auto flower s doen het echt niet minder goed dan reg soortje s

 

Mag ik vragen welke auto's en van welk "merk" deze dan waren?

 

Heb zelf 1x een "snelle" ronde gedraaid met auto's maar wat een pisbagger kwam daar af vergeleken

met de femenised zaadjes welke ik normaal heb (N.L., S.S., W.W., Black Domina, e.d.).

Dit betroffen overigens 2 Blueberry Domina's van Ministry of Cannbis, 3 N.L. van Vision en een W.W. huismerk.

Alleen die laatste is enigszins "lekker" maar ze hebben allemaal in meer of mindere mate dezelfde "ruderalis" ondertoon qua smaak.

Ook was de uitwerking bij deze lichting lang niet zo powerfull als mijn "normale" rondes met feminised zaadjes.

Kan deze dus geen van allen aanbevelen vandaar dat ik nieuwsgierig ben welke soortjes jouw dan zo goed zijn bevallen

Edited by Capo

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja @Cannarie :) dat die paar uurtje s meer licht je meer op brengst zou moeten op leveren is de vraag ?

ik ben tevreden met mij opbrengst ik weet het het kan op verschilnde manieren auto flowers kweken ik doet het op deze manier omdat het mij het beste beval

 

@Capo als ik je een aanrader mag geven Cream Mandarine - van sweet seeds en de blue mammoth auto van barneys farm

maar je kan wel is slecht zaad krijgen ik had pas ook slecht partij gehad ik merk dat als zaad banken groter worden dat kwalitijd achter uit ga

het is nu ook maar afwachten wat deze planten gaan doen de tijd zal het bewijzen

 

ik had nog cream madarine in de vriezer legen heb ff foto gemaakt kan je een beetje zien hoe het er uit ziet

en de soort die nu sta is 12 x Gorilla Glue Auto van FastBuds en er staan nog 4 x white diesel haze auto van white label en nog 2 x jack herer man en vrouw van sensi smile en 2 x een eigen kruising cream mandarine XL auto x white diesel haze auto x purple tops

 

gallery_32069_18496_3919484.jpg

 

gelijk toen ik die top uit zakje trok heerlijke zoete aroma kom je dan tegemoet rook me rook me :)

 

en ik had begin lente een Eazy bud van royal queen seeds daar kwam mooi spul van af deze is wel buiten afgebloeid niet onder een lamp alleen in het begin eerste 3 weken onder 2 x 35 watt tl

 

gallery_32069_18496_37039.jpg

gallery_32069_18496_49967.jpg

gallery_32069_18496_19907.jpg

 

en deze was van laast ik had nog plekje over toen heb ik deze plant van balkon getrokken zag er bijna niet meer uit dit is het eid resultaat gallery_32069_18496_2075302.jpg

had 34 gram er af ik weet alleen niet welk soort het was helaas

 

jack herer sensi smile reg seeds heerlijke wiet

gallery_32069_18496_1809530.jpg

 

jack herer

gallery_32069_18496_3945301.jpg

 

cream mandarine

gallery_32069_18496_232882.jpg

gallery_32069_18496_3700384.jpg

Edited by the-choca
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

gistren hebben de planten allemaal weer 2 liter water gehad met de zelfde voeding verhouding

en nu ook de power zym aan het mee geven 20 ml op 10 literwater .

gallery_32069_18496_5284205.jpg

 

ik zag vandaag bij mij cream mandarine xl maneu ballen die heb ik ff apart gezet en heb gelijk de ander na gekeken dat is een vrouw :) kom goed uit

gallery_32069_18496_168491.jpg

heb het plantje gelijk ff folie kraagje gegeven mocht er polle vallen

gallery_32069_18496_495.jpg

Edited by the-choca
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
Edited by the-choca

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi soortje die Gorilla Glue.

 

Verspil je tijd toch niet met autoflowers :search:

Geef ze in ieder geval de lichturen dat ze nog een beetje hun ding kunnen doen (18/6 of 20/4) de hele kweek, nu doe je jezelf tekort.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Huy choca !

 

Mooie GG autoflowerts heb je daar........ :tu

 

 

Autoflowers houden van 20/04 van begin tot eind v/d cyclus,dat betekent dus meer top per plant.

Ik kweek al heel lang autoflowertjes,en dat 20/04 regime is toch het beste.

No offense bro....

 

Er komt gewoon veel meer aan de plant,als ik die cream mandarine zo zie maatje......

had die ook wel nog meer top willen maken dan op de foto,want op zich is dat een beste brenger. :innocent:

Plus de plant is klaar binnen de tijd dat op het kaartje v/d verpakking staat,en je zou het dan op je kalender kunnen noteren als je zou willen.

En/of ooit weer vakantie plannen etc. :likken: (geintje)

 

Toch relaxed dat er nog een autoflower-fanatiekeling hier op het forum zit (naast mijzelf)

 

Jah Bless!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja ja @lostchild @CollieWiet ;) ik ga ook helemaal geen ruzie zoeken hoor van wat nu besten is

maar ik doe het nu ff gewoon zo :P gramtje meer of minder paar dagen langer maak mij allemaal niet uit ;)

ze staan nog steeds 18/6 ik moet strak s naar 12 12 want er sta nog tentje in die kamer dan gebruiken

ze elkaars warmte in de nachte soms moetje roeie met de riemen die je heb :)

en het klop @CollieWiet dat die cream nog niet helemaal klaar was die heb ik ook een dag of 12 eerder

moeten knippen omdat ik in 2 toppen bud rot vond dus maar alles gelijk om gegooid deze herfst was echt een vochtige schimmel troep .

 

@CaveDave plantje was droog 11.6 gr

 

gallery_32069_18496_282494.jpg

 

gelijk de vaporizer er mee gevuld smaak goed een beetje skunky met iets zoets en aards musky een lekker klappertje in de keel

lekker head high een plezierig wietje :)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...