Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

greentjeonatrip

Greentje On Several Trips: First Attempt 4X Purple Bud

Recommended Posts

kijk ook of ze magnesium tekort begint te krijgen, maar kan ook het licht zijn :icecream:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Staat op dat flesje dat ik dit iedere watergift dien mee te geven. Heb zojuist 2 ml per liter toegevoegd, een halvering dus. Zal ik dit aanhouden of toch een watergift wel en dan weer niet, om en om ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

2 ml is prima, en dan om en om.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een positieve noot ? we jumpen naar de sativa uiterst rechts, bloeidag 16

gallery_48039_19625_405575.jpg

 

gallery_48039_19625_359464.jpg

 

gallery_48039_19625_947162.jpg

 

gallery_48039_19625_588977.jpg

 

gallery_48039_19625_1002885.jpg

 

Tenzij ik natuurlijk word neergesabeld, ik kan hier gewoonweg geen afwijkingen ontdekken. Het gepruts mijnerzijds lijkt deze dame gewoon een worst te wezen

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja beetje voeding mag er wel bij met de onderste bladeren die geel worden, maar gaat verder niet verkeerd toch voor de eerste ronde ?!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Staat er aardig bij.

 

Maar hoe voeg jij je foto's toe, 1 voor 1 via de bewerkknop ofzo??

Ik blijf je topic aan het openen zo :likken:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fohn : ik moet zeggen dat met name vakman en jij me nu wel tot bedaren hebben gebracht. Ik had waarschijnlijk wat eerder met de bloeivoeding kunnen starten, maar het verschil is groot te noemen tussen de indica's en sativa's, ondanks de gelijke behandeling. Ik durf het niet in de mond te nemen fohn, so let's stick to : i chill the .... out and let it grow

 

ha vakman, dat is wel een dingetje wat is blijven hangen vanaf het begin. Ik ga steeds naar mijn album, kies een foto, bcc en plak die vervolgens in mijn topic, iedere keer weer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo is het maar net lol. Ja goed weet je wel in ieder geval de goeie kant op bijvoeden kan, afvoeden niet :D Volgende keer weet je waar je op moet letten. Ja, indica sativa groei momenten als die bloei begint. Dat scheelt echt veel. Daar ben ik ook wel achter inmiddels. Maar als je gaat googlen dan wordt je op een gegeven moment helemaal leip van alle keuzes. Ben zelf gewoon basic begonnen en imiddels ben ik met 6/7 flesjes in de weer. Groei, bloei, recutilon, humine, fulfine, PH- haha. En iedere keer komt er weer een gram of 20 meer bij. Krijg er af en toe alleen wel een Dr Vogel idee bij. "komt het door het pilletje of wordt ik gewoon beter" :P

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Met veel verdriet hebben wij kennis genomen van het overlijden van de " flying sativa " en delen wij u mede dat deze in besloten kring begraven zal worden en de restanten op verzoek van de nabestaanden en volgens de donorregistratie zal worden afgestaan aan de wetenschap, de achtertuin dus.

De ' blowtable ' zal door het vroegtijdig overlijden helaas geen doorgang vinden....

gallery_48039_19625_4382287.jpg

 

gallery_48039_19625_599751.jpg

 

r.i.p.

gallery_48039_19625_1337510.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prachtige wortels!!!!! Helaas heb je er nu niks meer aan.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dank je wel Vak. Het is jammer dat de foto van de zijkant niet goed gelukt was, maar tjokvol willyworteltjes, zoveel, dat ik op de zijkant sterk de indruk had dat deze 'rondjes' begon te draaien. Wanneer deze wortels rondjes beginnen te draaien, is dat niet een teken dat de pot te klein is, m.a.w.: kan ik de volgende ronde niet beter 18L of 25L potten gebruiken ?

Zou je kunnen stellen dat dit het gevolg is van bijna 6 weken groei en ik sowieso een verhoogd risico op mogelijke stress hierdoor zelf in de hand gewerkt heb, dus, of in het vervolg veel sneller schakelen, meteen na de 4e node,of daadwerkelijk uitwijken naar grotere potten bij langere groei ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Groter is altijd beter!

Wat betreft dat schakelen, dat ligt er maar net aan hoeveel jij/jullie roken ;)

Als je sneller schakelt heb je ook minder opbrengst.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zou eerder zeggen de watergifte meer invloed heeft op het vertakken (of juist niet) van wortels, als ze voldoende water hebben en dus in vochtige grond staan (veel per keer geven) dan merk ik toch wel langere minder vertakte wortels op, als ik naar de onderkant kijk zou ik minder per keer geven

 

129a51_6551e8f46c854a639b3e92261ce6eae9.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Cock Balls"! Dat is pech hebben, maar idd wel prettig dat je er op tijd bij bent geweest.

Share this post


Link to post
Share on other sites

huhm huff, interessante opmerking. Mag ik vragen naar jullie watergift, allen van onderen vanaf een bepaalde periode ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik gooi enkel van boven, met idee dat vocht naar benee trekt en de middenkluit erg lang vocht vast kan houden (gemerkt hoe lang het duurt tot de kluit echt droog droog is bij oogsten) en de toplaag door verdamping sneller droogtrekt

door de bovenste laag vochtig te houden (normaal 'mulch' ik voor de vochthuishouding) en 3x weinig water te geven ipv 1x 3 keer zo veel probeer ik zo min mogelijk vochtophoping te voorkomen (geen runoff)

 

werkt wel want ik heb totaal geen krullende wortelmassa onderaan (of waar dan ook) meer, maar een fijne bos wortelhaartje

 

pic_SmartPotRoots.jpg of healthy-plant-roots-that-promote-higher-yield-225x300.png

en niet meer zoals kamerplanten

ruutballin-1.jpg

 

hier zie je al te veel langere wortels die niets meer op nemen

unhealthy-root-structure-can-be-avoided-using-fabric-pots.png

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

bedekken .

met hydrokorrels of houtsnippers .

plastiek kan ook .

ik mulch wij mulchen zij hebben gemulcht .

 

en dat ronddraaien van de wortels heb je alleen met ronde potten .

met vierkant heb je dat niet .

dan komen ze in het hoekje en denken ze dat het het eindpunt van de pot is .

bij rond blijven ze gaan als op een rotonde.

:vape:

Edited by macerror
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prachtige wortels!!!!! Helaas heb je er nu niks meer aan.....

 

enten ;) vrouwelijke "stek" erop zetten

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

We komen er niet onderuit. Bloeidag 20. De indica's..

gallery_48039_19625_2823926.jpg

 

gallery_48039_19625_722783.jpg

 

gallery_48039_19625_83239.jpg

 

gallery_48039_19625_709785.jpg

 

gallery_48039_19625_754258.jpg

 

gallery_48039_19625_98729.jpg

 

gallery_48039_19625_318817.jpg

 

Misschien dat ik nu een beter inzicht heb in de term 'fluffy', hoewel ik niet eens weet of ik de dames deze eer mag aandoen. Eerlijk is eerlijk, is gewoon 3x niks joh. Vandaag maar eens per pot een cupje Palmboomas ingeharkt met een vork on top, kijken of we hiermee de vruchtproduktie eens kunnen stimuleren.

Vanavond ook gewoon weer 2ml bloeivoeding, om en om de watergift en misschien vanaf volgende week voorzichtig naar 3ml ?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...