Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

greentjeonatrip

Greentje On Several Trips: First Attempt 4X Purple Bud

Recommended Posts

ik sluit me aan bij het verhaal van vakman .

ook vanwege het feit dat je bij die trichs helemaal geen enkele amberverkleuring ziet .

maar als je van vroeg geoogste wiet houdt kan ie om .

lekker haai as een vlaamse papagaai ook nix mis mee .

:vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dank je voor jullie reacties jongens. Eerlijk? Ik ben helemaal nergens zeker van. Die 2e bloei, daar raak ik maar flink van in de war. Ik weet ook eerlijk gezegd niet wat nu concreet de meerwaarde is van die 2e bloei. Ik heb niet de indruk dat ze nog meer aandikt of zo. De trichomen zijn ditmaal van een topje ergens onder en jullie hebben gelijk hoor, maar ik heb de afgelopen tijd hier en daar een topje afgeknipt en daar was ook gewoon 5 tot 10% amber in een enkele te vinden. Ik kijk vooral met een schuin oog naar de opgegeven 50-65 dagen bloei die ervoor staat en vraag me af in hoeverre ik daar overheen kan gaan en nu ik zie dat ze minder begint te drinken dacht ik eerlijk gezegd, ik trek gewoon nu de grens.

Als ik naar de 2 grootste toppen kijk, die kunnen volgens mij nog wel een week, misschien wel langer. Is dit dan bijvoorbeeld een reden waarom mensen afbloeien onder een andere lamp ? Is het dan de bedoeling dat ik iedere top afzonderlijk bekijk en eventueel afknip ?

 

Maar ik kan zeker nog wel even wachten. Ben al begonnen met de aanpassingen voor de 2e ronde en werk wel om het meisje heen...

Edited by greentjeonatrip

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je nou niet alles in een keer knipt maar verspreid, kan je het verschil in effect ervaren.

 

Groet Bud

Share this post


Link to post
Share on other sites

Plakkerige bedoeling :icecream:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gek hoor. Van ver af lijkt ze echt meer dan klaar, maar als je naar de trichomen kijkt mag ze zeker nog een week..

Share this post


Link to post
Share on other sites

kan om .

maar je kan nog wachten tot de stampers voor drie vierde in het vruchtvlees omgroeid zijn .

en je stuiterend over straat loopt .

:vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

die is gewoon klaar, niets glimmerde koppies, gewoon gebroken glas dus uitgebloeid, dat je nieuwe haren blijft zien komt vast omdat je op 12/12 blijft bloeien?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

voel je al wat ?

high ?

stone ?

mellow ?

upper ?

downer ?

 

:vape:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

De Sativa hangt nog te drogen beste Buyuk.

 

 

@Mac: Deze klapt, behoorlijk zelfs, maar ik neem voorzichtige haaltjes.Ik ben sowieso altijd wel iemand geweest waar je meteen aan kon zien dat ik 'gerookt' heb, krijg ook vrij snel pretoogjes. Ze rookt in ieder geval heerlijk en qua gevoel zou ik het zo omschrijven:

 

Een prettige en relaxte manier van " Als je 10 minuten tegen mij aan zou lullen, heb je best kans dat ik op het einde vriendelijk naar je lach en je zou vragen wat je zojuist nu allemaal verteld hebt. " Een paar trekjes meer en in het geval dat je niet echt een prater bent, dikke kans dat ik je zou vragen sinds wanneer je eigenlijk naast mij zit...

Edited by greentjeonatrip
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hell yeah, iets wat ik nodig heb thuis !! :dribble:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vanavond maar eens na 5 dagen drogen gaan checken in het tentje bij de Sativa. Ik kon de takjes zeker knakken, maar breken niet. De wiet was mijns inziens droog genoeg, maar ik weet eigenlijk niet of er nog meer graadmeters zijn om te beoordelen of ze echt klaar is. De tweede ronde loopt al met de afzuiging op 100% en ik wilde in ieder geval geen risico nemen dat ze te droog zou zijn. Ik heb zojuist ook wat in de crusher gedaan om al te proeven en het crushen ging in ieder geval niet te stroef, ben benieuwd.

Ik heb ze dus gestript en samen met een 62% Boveda pack in een weckpot gedaan. Ik zal ze sowieso iedere dag even openmaken en hopen dat het van daaruit goed gaat. De opbrengst van deze dame is 44 gr.

gallery_48039_19625_3414798.jpg

Edited by greentjeonatrip

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...