Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

het is niet eens per defenitie bruin maar groenig,

 

mesjes alleen op de vleugelmoer (flatblades)

olie is uit den boze in de machine als ik hem schoonmaak gaat hij de vaatwasser in op de kookstand. 2x

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

het is niet eens per defenitie bruin maar groenig,

 

mesjes alleen op de vleugelmoer (flatblades)

olie is uit den boze in de machine als ik hem schoonmaak gaat hij de vaatwasser in op de kookstand. 2x

Ik reinig de machine op dezelfde wijze en het beïnvloed de kleur van mijn product niet, maar ik zal er over ophouden want moderator Oude Rocker begint weer te protesteren.

 

Gaan we de machinale versus hand discussie weer voeren? :popcorn:

Rustig maar jongen, het valt je maar moeilijk mij te negeren, wat ben je toch een zielig gefrustreerd mannetje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zie wel duidelijk verschil tussen handgeknipt en tumble geknipt als ze langs elkaae liggen.

De hand geknipte is duidelijk ‘witter’

 

Schoonmaken gaat ook prima met thinner en pannensponsje.. veeg je het er zo af :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Van die brillo? Staal/zeep sponsjes werken goed...

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

machinaal vs knippen hangt er vanaf wie het knipt en hoeveel tijd hij er voor neemt of zij

 

machinaal is vooral wat voor machine een canna cutter of een twister is nogal verschil tussen

 

deze kan zowel nat als droog knippen, kost zoon rond de 7000 er zijn meerdere varianten van

 

https://www.youtube.com/watch?v=HUqO8ZJNYuI

Edited by Fatamorgana
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze zouden die dingen eigenlijk moeten verhuren. Dan betaal je geen vermogen voor iets wat 99% van de tijd stof staat te happen. Plus je hebt dan geen omkijken meer naar onderhoud. Scheelt ook weer hoofdpijn.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

mag je een beste borg neertellen..

5 rooie heb je er wel 1 maar je knip moet echt droog zijn wil je het droog knippen.

 

als ik eens een demo model kon bezichtigen kon ik het eens horen want mij gaat het voornamelijk om het geluid.

want er zit zon afzuiging etc bij.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja met zoon ding wi je wel zeker weten dat mensen terug komen

 

klopt ken de dtc maar die andere had een mooi filmpje er over, zou persoonlijk voor nat knippen gaan ipv droog

 

heb er wel eens 1 gezien valt wel mee hoeveel lawaai ze maken

 

en kost wel 5kop maar zulke hokken knippen ben je zo elke keer 1500eu kwijt aan knippers dus heb je zo terug verdiend als je beetje actief bent

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...