Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Mr haze

Hollands Hope Verschil Bladeren

Recommended Posts

Dag allen zo als jullie misschien weten heb ik mijn 2e kweek ooit lopen dit jaar .

Dit jaar gestart met een White widow autoflower als eerst plant deze was een succes zo wel qua verzorging , opbrengst als kwaliteit van de wiet , schitterende eerste kweek dus :P

 

Dan had ik na deze kweek op 6 juni blijkbaar een nieuwe kweek gestart na rondvraag of dit nog kon hier op het forum .

Ik ben mijn 2e kweek dus begonnen met 3 zaden Hollands hope.

2 zaden heb ik gekiemd en 1 ging naar de schoonbroer .

1 van mijn 2 planten heeft het niet gehaald ...

 

Maar nu komt de eigenlijke vraag

 

Nu de plant van mijn schoonbroer hier nu ook al 2 weken staat viel mij erg op dat de bladeren een groot verschil zijn je zou denken dat het om 2 verschillende soorten gaat ?

mijn plant telt maar 5 'vingers' per blad

ten opzichte van 7 bij mijn schoonbroers plant.

 

Mijn plant draagt ook de bladeren erg rechtopstaand .

Maar dit vind mijn schoonbroer dan weer erg mooi en is blijkbaar een teken dat de plant zich goed voelt .

 

foto's ter illustratie :

gallery_47306_19479_16107.jpg

Mijn plant zie grovere rand en minder 'vingers ' .

gallery_47306_19479_34699.jpg

Schoonbroers plant zie fijnere rand en minder vingers , geel blad opgelost na voedingsbeurt , bladeren kleuren mooier groen nu .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is normaal, je zit met zaadjes, die allemaal hun eigen variates hebben, soort licht, hoeveelheid licht, wortels etc.

 

Dit zijn 3 Gorilla Glue Auto zaadjes, alle 3 tegelijk geplant, zelfde licht, zelfde soil, alle 3 verschillende bladvormen:

 

2Be7mgl.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Bringdown : Welke breeder komen die Auto GG dan weg?

Als ik dat zo zie zit er nog wel wat werk in voor de breeder,3 verschillende pheno's uit 3 zaden is niet altijd gewenst :likken:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Bringdown : Welke breeder komen die Auto GG dan weg?

Als ik dat zo zie zit er nog wel wat werk in voor de breeder,3 verschillende pheno's uit 3 zaden is niet altijd gewenst :likken:

Kan ik me helemaal voorstellen :P

tis deze strain: https://www.zamnesia.nl/fastbuds-autoflowering/4336-gorilla-glue-auto-feminized.html van Fastbuds

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Bringdown : Welke breeder komen die Auto GG dan weg?

Als ik dat zo zie zit er nog wel wat werk in voor de breeder,3 verschillende pheno's uit 3 zaden is niet altijd gewenst :likken:

 

Moet er trouwens ook bijzeggen dat de lampen vooral boven de linker en rechter plant hangen, de lampen hebben allebei net een andere reflector, misschien dat dat nog kan uitmaken, weet niet precies wat bladvorm dicteert.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...