Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
egomaniac

Gepakt,wat Nu?

Recommended Posts

De rechter  in samenspraak met de woningbouw,

Voorwaarde is wel dat ze elke maand langs komen van de woningbouw om te kijken of het veilig aangesloten is en hoe het loopt,

Van mij mogen ze.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuk, potkijkers.

Als ze je lekker je gangetje laten gaan neem je dat maar lekker op de koop toe joh. Wie weet kunnen ze je nog wat kweekadviesjes geven ook zo.;)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok, goed dat de rechter meebeslist heeft, je bent een 2e Moorlag nu:)

Lijkt me niet fijn dat van die controle en ik zou proberen er wat aan te doen want het is vast niet een installateur die elke maand langskomt om een rapport op te maken en dat zijn wel de enigen die je installatie goed zouden kunnen keuren . Eerder iemand vd woningbouw (opzichter) met zogenaamd verstand van zaken die je gaat vragen als de dames slapen om je lamp aan te doen ter controle, kan die ook meteen ff tellen of je je wel aan de 50 houdt en jij met de gestresste planten (het gebeurt je minimaal 2x met een beetje mazzel 3x per kweek) blijft zitten.

Doe je toch overdag de lampen aan?

Ja en s'nachts moeten bijverwarmen omdat het te koud is nog afgezien van dagtarief stroom tov daltarief, wie betaald dat?

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind het al heel wat dat hij er 50 mag zetten,ik mag maar 1/10e van dat hebben staan in mijn eigen koophuis.:blink:
Maar dat is toendertijd wel besproken met de burgemeester,dat binnenteelt veel discreter is voor in mijn buurt.
Ik had er ook wel graag 50 gewild,gefeliciteerd man !
 

 

Ik denk dat als er iemand komt checken,dat ze echt niet iedere maand komen kijken naar je hardware dat loopt niet ineens weg toch?
Bovendien verander je weinig aan je setup toch?
Dus zullen ze na een paar keer dezelfde waarden wel weer stoppen met checken,dat denk ik dan.
Als je nieuwe shizzle hebt staan kun je ze bellen toch?

Inderdaad,ze moeten niet op het foute uur komen.
Maar dat valt te bespreken toch,wanneer ze het beste kunnen komen?

 

Mooi dat het ook zo kan eindigen,ik word er helemaal vrolijk van :tu
Goed dat je niet hebt opgegeven,dat heeft 100% geloond.
 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind het zelf ook kinderachtig die keuring,maar ik heb ook moeten buigen naar de kant van de woningbouw,Ze blijven zeiken over het zero tolerance beleid hier in brabant,

En het controleren zal wel op vaste tijden gaan,en ook wanneer het mij het beste uitkomt,bij lights off komen ze zeker niet binnen,

Ik zal ze wel goed uitleggen hoe en wat, want ze weten totaal niks van een kweek en de zaken eromheen,Ze komen eerst nog op een gesprek,en daarbij heb ik nog geen kweekspullen kunnen kopen ivm weinig  inkomen,en mijn oude spullen zijn vernietigd helaas.ik probeer nog een schadevergoeding te krijgen.

Mijn advocaat moet alleen nog de boete van de politie aanvechten in het hoger beroep,we willen dat er een soort vrijstelling komt voor medi wietkwekers en we zijn op de goede weg ermee,

Den bosch gaat ook die staatswiet kweken die niemand gaat roken,er zit wel een kering in het hele beleid heb ik het idee,al gaat het te langzaam naar mijn zin.

 

Grtzzz E

Share this post


Link to post
Share on other sites

@egomaniac Ja man gaat veel te langzaam voor ons medi-kwekertjes,wil gewoon onbeperkt en veilig mijn dingen kunnen doen.
Helaas nu nog een beperking waar we ons aan moeten houden,en dat is inderdaad toch beter dan niets.

Ik hoop dat ze je spullen moeten terugbetalen,wel zo eerlijk.

 

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Met de uitspraak kan je volgens mij als je nieuw aan gaat schaffen ook iets terugvragen bij de belasting (btw productiemiddelen).

Ik vrees dat je in beslag genomen spullen of vernietigd of via domeinen doorverkocht is:(

Maak alvast een boodschappenkarretje voor een dikke LED setup en breng die straks in rekening als schadevergoeding als je ook in het strafrecht vrijgesproken wordt.

Ik vrees dat ook in jouw vonnis het voorbehoudt gemaakt zal worden dat dit niet gezien mag worden als jurisprudentie in (medi)wiet zaken net zoals dat bij alle andere zaken die in voordeel van de kweker uitvielen het geval is geweest:td

 

Edited by lostchild
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

@lostchild

Ja ze gaan het denk ik niet aan de grote klok hangen,dan word hun daadwerkelijke stupiditeit voor iedereen zichtbaar.
Dan liggen al hun fouten zo op straat,klaar om daarmee uitgelachen te worden.:lol:

 

sssst,niets zeggen !

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja ik zou dat bezoeken even goed op papier willen, ook voor als jij er niet bent, mogen ze dan de politie bellen en je deur inrammen, je zou maar even op visitie zijn of pech op de weg verzin het maar en misschien om de 2 maanden ("iedere oogst) en niet elke maand, want ook iedere maand politie/gemeente bij jou thuis zal wel voor een hoop geklets zorgen in jouw woonomgeving en laat het daar allemaal mee begonnen zijn

Edited by HUFFnPUFF
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 hours ago, lostchild said:

Met de uitspraak kan je volgens mij als je nieuw aan gaat schaffen ook iets terugvragen bij de belasting (btw productiemiddelen).

Ik vrees dat je in beslag genomen spullen of vernietigd of via domeinen doorverkocht is:(

Maak alvast een boodschappenkarretje voor een dikke LED setup en breng die straks in rekening als schadevergoeding als je ook in het strafrecht vrijgesproken wordt.

Ik vrees dat ook in jouw vonnis het voorbehoudt gemaakt zal worden dat dit niet gezien mag worden als jurisprudentie in (medi)wiet zaken net zoals dat bij alle andere zaken die in voordeel van de kweker uitvielen het geval is geweest:td

 

Bedankt voor de tips,Ik ga er zeker achteraan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

tis toch nie waar ?
net als dat lid wat dood ging hier >
die ging niet >
trapten we ook met zn allen in >

:kill:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Komen negatieve beslissingen op een civiel verzoek dan tegenwoordig ook al online te staan?

De strafzaak loopt nog volgens mij.

Edited by lostchild
  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

schitterend weer vandaag  :verrygood

Edited by macerror

Share this post


Link to post
Share on other sites

pardon ??

 

Edited by macerror

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slecht nieuws voor mij ,

De woningbouw gaat toch in hoger beroep dankzij de buurman die klaagt dat ik een joint rook in mijn woning.en last heeft van de wietlucht.

Ik vraag me af  waar dit nu weer heen gaat in hoger beroep,Vreugde was weer van korte duur,

 

Grtzzz E

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 9/2/2018 at 11:55 PM, egomaniac said:

De rechter  in samenspraak met de woningbouw,

Voorwaarde is wel dat ze elke maand langs komen van de woningbouw om te kijken of het veilig aangesloten is en hoe het loopt,

Van mij mogen ze.

Hier gaat de woningbouw kennelijk akkoord met het kweken van wiet voor medicinale doeleinden. De woningbouwvereniging wekt het vertrouwen dat je in afwijking van de voorwaarden in de civielrechtelijke huurovereenkomst toch wiet mag kweken en ook dat het niet naleven in het verleden van de voorwaarden van de huurovereenkomst geen rechtsgevolgen heeft. Thans zou de woningbouwvereniging het niet naleven van de overeenkomst toch weer willen aangrijpen om de overeenkomst te ontbinden en het fiat voor een medicinale binnenteelt weer in te trekken.

Dit herziene standpunt bevat kenmerken van een toerekenbare tekortkoming door de woningbouw in de nakoming van een verplichting die voortvloeit uit een (stilzwijgend) gewijzigde huurovereenkomst waarvan de nakoming door de medecontractant kan worden gevorderd dan wel een tekortkoming bij de nakoming van de verplichtingen die voortvloeien uit de schikking tijdens de rechtszitting.

De woningbouw zou op zijn minst jou in kennis moeten stellen dat de voorwaarden van de oorspronkelijke huurovereenkomst toch nageleefd moeten worden.

De materie roept bij mij een aantal vragen op, te weten:

1 Is de woningbouw reeds in hoger beroep gegaan of is de woningbouw voornemens om in hoger beroep te gaan?

2 Is er inmiddels een appeldagvaarding aan jou betekend en is die ook aan de beroepsinstantie kenbaar gemaakt?

3 Kan er wel hoger beroep worden aangetekend?

Overigens lijkt de zinsnede "de rechter in samenspraak met de woningbouw" er op te wijzen dat er sprake is geweest van een schikking tussen partijen tijdens de zitting. In dat geval onderzoekt de rechter de feiten niet en doet hij geen uitspraak en als er geen uitspraak is, kan er ook geen hoger beroep tegen die uitspraak worden ingesteld. De woningbouw heeft gewoon geen rechtsingang.

De -naar mijn oordeel- enige manier om toch nog rechtsingang te verkrijgen, is de schikking ongeldig te laten verklaren -omdat er bij de zijde van de woningbouw bij het tot stand komen van de schikking sprake is geweest van dwang, dwaling of bedrog- en dan geheel opnieuw te beginnen. Maar dat is wel heel ver gezocht. Dan speldt de woningbouw zich een brevet van onvermogen op: en wie zet zich zelf graag voor "jan met de korte achternaam"?

Het is overigens nauwelijks doenlijk om uit het aangedragen rijp en groene "feitencomplex" een genuanceerd oordeel te vormen. 

Edited by X-Travert
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deze Buurman heeft andere buren meegekregen  om klachten over mij te melden,ook heb ik een stuk gehad in de krant na het vonnis,

misschien heeft dat ermee te maken dat ze in hoger beroep gaan,ze vragen me nu om een contract te ondertekenen binnen 10 dagen dat ik niet meer mag roken,kweken,in mijn woning, dan laten ze het hoger beroep vallen,als ik niet reageer word er hoger beroept ingediend.

 

Grtzz E

  • Sad 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat een bizarre bedoening joh. Jouw persoonlijke vrijheid wordt op deze manier behoorlijk aangetast lijkt mij.

Sterkte met de hele bedoening, laat je niet gek maken, hou je taai. En vooral niks tekenen, zijn ze helemaal gek geworden.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uit het feit dat er in beroep wordt gegaan, concludeer ik dat de rechter toch tot een uitspraak is gekomen. In dat geval kunnen partijen binnen 3 maanden in beroep, tenzij de rechter een andere termijn vaststelt.

Je mag dus in huis niet meer roken. Naar ik aanneem mag je wel nog gewoon roken, maar geen cannabis meer.

Als dit niet expliciet in de oorspronkelijke huurovereenkomst staat, dan vormt deze beperking/voorwaarde een onrechtmatige daad. Stel dat je mediwiet zou roken, zou het dan weer wel mogen?

Als de woningbouw tijdens de zitting niet akkoord is gegaan met het kweken dan staan ze vrij sterk. Weliswaar is een huurrecht een heel sterk recht -het wordt zelfs een semi-zakelijk recht genoemd-, maar afwijken van de huurvoorwaarden is en blijft een onrechtmatige daad.

De rechter kan in voorkomende gevallen wel beslissen dat door omstandigheden redelijkerwijs niet tot de ontbinding van de huurovereenkomst mag worden overgegaan omdat dat wietkweken voor jou de kwaliteit van je leven bepaalt. Dat is al eerder in soortgelijke zaken gebeurd.

In jouw situatie zou ik zo veel mogelijk de publiciteit opzoeken. Kranten zijn uiterst terughoudend met het noemen van namen , maar je kan zelf via sociale media iedereen die erbij betrokken is met naam en toenaam noemen.

Doe dit desnoods op de site van de woningbouw ook: je bericht zal wel verwijderd worden maar de kans is groot dat het bericht voordien al is gaan "zwerven".

Maak het gewoon zo groot mogelijk: betrokkenen houden niet van negatieve publiciteit. Op verjaardagsfeestjes of bij vergaderingen staat het tamelijk lullig als Jan en Alleman gaat informeren of je de persoon bent die betrokken is bij de huisuitzetting.

Of dat kinderen op school de vraag krijgen of dat nou echt hun vader is, die zich sterk maakt voor een huisuitzetting. 

Als het mogelijk is, toon dan aan dat je coöperatief bent: schaf een verdamper aan, dat scheelt enorm in de wietlucht en is minder ongezond dan wiet met tabak roken. Haal de buren erbij, geef ze een bakje koffie en demonstreer hoe weinig geur de verdamper afgeeft. Het is toch van de zotte dat iemand wel in huis een pijp mag roken met Glenn (zo'n tabak met indringende toffeegeur), maar geen wiet al dan niet met een verdamper.

Geef uitleg over je medische situatie. Leg uit wat je toekomstperspectief is en wat wiet voor jouw betekent. Vraag een ieder persoonlijk, waaruit voor die persoon de overlast bestaat.

Vraag de buren waarom ze zich voor het karretje van een onverdraagzame buurman laten spannen.

Hang een spandoek aan je balkon of achter het raam met een tekst als: Vanwege mijn terminale ziekte rook ik wiet. Buurman X (zijn naam dus) van huisnummer Y kan niet wachten tot ik dood ben en stelt alles in het werk om de woningbouw voor mijn dood mij mijn huis uit te laten zetten. Maak er een foto van en zet die in de sociale media. Bel een journalist/fotograaf: dat spandoek komt geheid in de plaatselijke krant.

Bel de regionale nieuwszender: bij gebrek aan nieuws pakken die zenders nagenoeg alles op.

De buurman stelt kennelijk alles in het werk om jou in een kwaad daglicht te stellen. Ik raad je aan: geef lik op stuk, geef duidelijk aan hoe onredelijk de buurman zich opstelt, hoe asociaal hij bezig is om ook buurlieden voor zijn karretje te spannen.

Kortom, maak zo veel mogelijk reuring. De meeste mensen zijn gevoelig voor negatieve publiciteit. Wees niet benauwd voor de consequenties: zoals het er thans voorstaat heb je toch niks te verliezen. Laat je niet als een lam naar de slachtbank leiden, recht je rug en vecht terug. 

Lap de Uitvoeringswet Algemene verordening gegevensbescherming aan je laars: die overtreed je weliswaar door namen te noemen, maar dat doet de belastingdienst ook. BTW-aangiften, die bestaan uit een burgerservicenummer met een extensie strijden ook met de WBP.  

Vraag voorts om verlenging van de gestelde  termijn van 10 dagen: de woningbouw heeft ruim anderhalve maand de tijd genomen om dit uit te broeden. Vraag ook om anderhalve maand (Equality of arms, art. 6 EVRM), zodat je ruggespraak kunt houden met je adviseur(s).

Elk valide argument moet meegewogen of weersproken worden: hoe meer argumenten je aandraagt, hoe groter de kans is dat je opponent in de fout gaat. 

Omdat ik geen tijd had voor een korte reactie, is het een lange geworden.;)

Edited by X-Travert
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
15 hours ago, X-Travert said:

Uit het feit dat er in beroep wordt gegaan, concludeer ik dat de rechter toch tot een uitspraak is gekomen. In dat geval kunnen partijen binnen 3 maanden in beroep, tenzij de rechter een andere termijn vaststelt.

Je mag dus in huis niet meer roken. Naar ik aanneem mag je wel nog gewoon roken, maar geen cannabis meer.

Als dit niet expliciet in de oorspronkelijke huurovereenkomst staat, dan vormt deze beperking/voorwaarde een onrechtmatige daad. Stel dat je mediwiet zou roken, zou het dan weer wel mogen?

Als de woningbouw tijdens de zitting niet akkoord is gegaan met het kweken dan staan ze vrij sterk. Weliswaar is een huurrecht een heel sterk recht -het wordt zelfs een semi-zakelijk recht genoemd-, maar afwijken van de huurvoorwaarden is en blijft een onrechtmatige daad.

De rechter kan in voorkomende gevallen wel beslissen dat door omstandigheden redelijkerwijs niet tot de ontbinding van de huurovereenkomst mag worden overgegaan omdat dat wietkweken voor jou de kwaliteit van je leven bepaalt. Dat is al eerder in soortgelijke zaken gebeurd.

In jouw situatie zou ik zo veel mogelijk de publiciteit opzoeken. Kranten zijn uiterst terughoudend met het noemen van namen , maar je kan zelf via sociale media iedereen die erbij betrokken is met naam en toenaam noemen.

Doe dit desnoods op de site van de woningbouw ook: je bericht zal wel verwijderd worden maar de kans is groot dat het bericht voordien al is gaan "zwerven".

Maak het gewoon zo groot mogelijk: betrokkenen houden niet van negatieve publiciteit. Op verjaardagsfeestjes of bij vergaderingen staat het tamelijk lullig als Jan en Alleman gaat informeren of je de persoon bent die betrokken is bij de huisuitzetting.

Of dat kinderen op school de vraag krijgen of dat nou echt hun vader is, die zich sterk maakt voor een huisuitzetting. 

Als het mogelijk is, toon dan aan dat je coöperatief bent: schaf een verdamper aan, dat scheelt enorm in de wietlucht en is minder ongezond dan wiet met tabak roken. Haal de buren erbij, geef ze een bakje koffie en demonstreer hoe weinig geur de verdamper afgeeft. Het is toch van de zotte dat iemand wel in huis een pijp mag roken met Glenn (zo'n tabak met indringende toffeegeur), maar geen wiet al dan niet met een verdamper.

Geef uitleg over je medische situatie. Leg uit wat je toekomstperspectief is en wat wiet voor jouw betekent. Vraag een ieder persoonlijk, waaruit voor die persoon de overlast bestaat.

Vraag de buren waarom ze zich voor het karretje van een onverdraagzame buurman laten spannen.

Hang een spandoek aan je balkon of achter het raam met een tekst als: Vanwege mijn terminale ziekte rook ik wiet. Buurman X (zijn naam dus) van huisnummer Y kan niet wachten tot ik dood ben en stelt alles in het werk om de woningbouw voor mijn dood mij mijn huis uit te laten zetten. Maak er een foto van en zet die in de sociale media. Bel een journalist/fotograaf: dat spandoek komt geheid in de plaatselijke krant.

Bel de regionale nieuwszender: bij gebrek aan nieuws pakken die zenders nagenoeg alles op.

De buurman stelt kennelijk alles in het werk om jou in een kwaad daglicht te stellen. Ik raad je aan: geef lik op stuk, geef duidelijk aan hoe onredelijk de buurman zich opstelt, hoe asociaal hij bezig is om ook buurlieden voor zijn karretje te spannen.

Kortom, maak zo veel mogelijk reuring. De meeste mensen zijn gevoelig voor negatieve publiciteit. Wees niet benauwd voor de consequenties: zoals het er thans voorstaat heb je toch niks te verliezen. Laat je niet als een lam naar de slachtbank leiden, recht je rug en vecht terug. 

Lap de Uitvoeringswet Algemene verordening gegevensbescherming aan je laars: die overtreed je weliswaar door namen te noemen, maar dat doet de belastingdienst ook. BTW-aangiften, die bestaan uit een burgerservicenummer met een extensie strijden ook met de WBP.  

Vraag voorts om verlenging van de gestelde  termijn van 10 dagen: de woningbouw heeft ruim anderhalve maand de tijd genomen om dit uit te broeden. Vraag ook om anderhalve maand (Equality of arms, art. 6 EVRM), zodat je ruggespraak kunt houden met je adviseur(s).

Elk valide argument moet meegewogen of weersproken worden: hoe meer argumenten je aandraagt, hoe groter de kans is dat je opponent in de fout gaat. 

Omdat ik geen tijd had voor een korte reactie, is het een lange geworden.;)

De rechter had de woningbouw al gezegd dat ze een ruimte voor mij moesten zoeken ,als ik het niet in de woning mocht kweken,

De buren weten allemaal van mijn situatie ,ik ben altijd open geweest en met samenspraak planten gezet,was nooit een probleem in die 18 jaar dat ik hier woon nu,ook weten ze dat het van levensbelang is oa  door bijwerkingen van medicijen die ik gebruik.

Heb vanaf het begin al de media opgezocht,stond ook een groot artikel van me in de krant maand geleden,waarin ik de buur ook noem die mij verlinkt had,en deze nsb buurvrouw van de laatste klacht ga ik ook zeker voor schut zetten,gelukkig staan de andere bewoners er anders tegenover en die steunen me ook hierin.

 

Bedankt voor je tips,ik ga ermee aan de slag,

 

Grtzzz E

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe loopt het met de strafzaak?

En wat zegt je advocate over deze slappe poging van de woningbouw?

Wat ik zou gaan doen is over de klagers gaan klagen bij de woningbouw en ook eisen dat er werk van gemaakt wordt. 

Klaag dat meneer zijn deur te hard dichtslaat (verzin meest idiote dingen) en dat mevrouw bij het starten vd auto ipv normaal wegrijden ff flink pompt anders slaat de auto af, maakt het bont en bizar (maar overleg voordat je wat ook maar doet wel met je advocate).

Blow/rook verbod in je huurwoning, informeer voor de gein eens naar de APV aangaande verbod(en) in jouw gemeente :mobile:

Niks tekenen van de woningbouw: ze graven hun eigen graf.

Het komt je allemaal niet ten goede deze 'aandacht' en ik wou dat ze daar een keer rekening mee hielden ipv zich zo op te stellen.

Stress is een killer en zorgt ervoor dat je de tijd heel anders beleeft dan in jouw situatie zou moeten.

Sterkte in deze stressvolle tijden.

Edited by lostchild
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

De strafzaak loopt nog,ik had 125 voorwaardelijk gehad ,mijn advocaat heeft hoger beroep ingediend en dat moet nog voorkomen.

Net wat jij zegt ,ik heb over deze buren ook geklaagd omdat ze zelf ook overlast veroorzaken op andere manieren,daarbij staan de andere buren ook achter me gelukkig.

Mijn gezondheid is er wel op achteruit gegaan na een jaar deze stress nu,ik ben ook bang dat ik er een andere nare ziekte bij heb,onderzoeken lopen nog,maar maak me wel druk,dit kaart ik ook aan bij de woningbouw,maar ik blijf strijdvaardig voor mezelf en andere medi-wiet gebruikers/kwekers.

 

Grtzzz E

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...