Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
greentjeonatrip

Isolatiehok Bouwen Om Een Gorilla Shorty Van 120 X 60 X 173 (Voor 4 Of 5 Dames)

Recommended Posts

Ook tussen het plankje en de gipsplaat?

 

En ietsjes kantelen mss, links wat lager ;) Zodat je 1 bocht minder hebt.

huhm, dacht eigenlijk dat dit kantelen niet zou lukken zonder het gat te 'verkrachten', maar ik ga het gewoon eens proberen. Plankje ga ik even switchen voor een 'dunner' latje, kreeg dat matje er al amper tussen, zit wel redelijk strak allemaal. Even checken wat ik heb liggen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Of dit latje draaien, met het rubber tegen de wand ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Of dit latje draaien, met het rubber tegen de wand ;)

zo, matje ervoor, matje erachter, afzuiging schuin. Pffff , kan niet meer helder denken, simpelste dingen gaan aan mij voorbij, maar als ik zo vrij mag zijn; Vakkie, bedankt ! Morgen weer een dag....

gallery_48039_19616_3905732.jpg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

een rondje bezigheidstherapie : tochtstrips aanbrengen...

gallery_48039_19616_2317664.jpg

 

1 tochtstripje "andersom" geplaatst, zodat de rubbertjes elkaar mooi overlappen, in elkaar vallen...

gallery_48039_19616_2736777.jpg

 

en de deursponning ook maar dan...

gallery_48039_19616_4375447.jpg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goed bezig!

Je zou zo bij een bouwbedrijf kunnen gaan solliciteren :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goed bezig!

Je zou zo bij een bouwbedrijf kunnen gaan solliciteren :D

ha, ik denk dat ik meteen door de mand zou vallen, gipsplaten lekker verticaal hangen.....Meisje zei gisteren al : "oh, leuk. Misschien wil je dan ook een inloopkast maken"........even verwerken.....nee, wil ik niet......
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je het vrouwtje tevreden kunt houden met een inloopkast en zo zelf lekker in je eigen kast kunt spelen, zou ik in de kerstvakantie even wat gipsplaatjes halen ;) :lol:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Magneetjes aangebracht onder en boven en latjes her en der om later de folie eroverheen te spannen...

gallery_48039_19616_3499376.jpg

 

gallery_48039_19616_341197.jpg

 

En natuurlijk ervoor zorgen dat je het stripje met de juiste zijde plaatst, zodat de schroefjes ook mooi 'wegvallen', anders heb je er nog niets aan...

gallery_48039_19616_2985764.jpg

 

gallery_48039_19616_467194.jpg

Wordt er bijna emotioneel van...

 

Als je het vrouwtje tevreden kunt houden met een inloopkast en zo zelf lekker in je eigen kast kunt spelen, zou ik in de kerstvakantie even wat gipsplaatjes halen ;) :lol:

We gaan gewoon lekker met zijn tweeën spelen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_48039_19616_3591232.jpg

Vanuit het geaard stopcontact bij de geiser wil ik een geaarde wandcontactdoos trekken naar het hok (de 'voorkamer' dus). De bedoeling is om hier dan het 20w ventilatortje , de afzuiging 26w en de Davin in te steken ( en lamp 212w gaat dan naar de Davin). Heb hier nog wel wat geaarde 'dozen' liggen. Ik begrijp dat het beste is om er 1 te kiezen met zo weinig mogelijk 'kabel' en degelijk ?

 

En deze dan erboven hangen denk ik...

gallery_48039_19616_1632142.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

ben toch maar even aan het kijken op internet voor wandcontactdozen. In mijn geval misschien wel handig om voor eentje te gaan met overspanningsbeveiliging. Zag er ook met usb aansluitingen, lijkt me ook wel wat, zag voorbijkomen dat mensen hun oude telefoon ophingen als camera. Wil toch wel graag een contactdoos met minimaal 2m kabel en 4 stekkerdozen. Suggesties zijn uiteraard welkom...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij de bouwmarkt heb je toch genoeg keuze mbt wcd, kabellengte bepaal je toch ook zelf?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij de bouwmarkt heb je toch genoeg keuze mbt wcd, kabellengte bepaal je toch ook zelf?

Ben ook al enige tijd aan het kijken en het mijzelf weer eens lekker moeilijk aan het maken met al die keuze uit wcd's .De gedachte was eigenlijk : Hoe korter de lengte kabel, hoe veiliger.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je bedoelt een stekkerdoos neem ik aan?

Niet aan beginnen, zelf even een electrobordje maken met degelijk materiaal. Paar spatwaterdichte buitenstopcontacten en wat grondkabel( die grijze) en een degelijke stekker.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Van je meterkast beneden naar zolder zou een 2.5mm kwadraat kabel genoeg moeten zijn. Je setup hoe die nu is zou niet meer dan 1000watt moeten trekken. Al gaat er 2500watt doorheen dan nog zou het geen probleem moeten zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je bedoelt een stekkerdoos neem ik aan?

Niet aan beginnen, zelf even een electrobordje maken met degelijk materiaal. Paar spatwaterdichte buitenstopcontacten en wat grondkabel( die grijze) en een degelijke stekker.

idd. oh,oh, voel een uitstel aankomen van minimaal 3 maanden en een cursus elektra...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je bedoelt een stekkerdoos neem ik aan?

Niet aan beginnen, zelf even een electrobordje maken met degelijk materiaal. Paar spatwaterdichte buitenstopcontacten en wat grondkabel( die grijze) en een degelijke stekker.

idd. oh,oh, voel een uitstel aankomen van minimaal 3 maanden en een cursus elektra...

had de elektraforum al eens bekeken, ga deze en anderen maar eens eerst goed doorspitten denk ik...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stelt geen zak voor, bruine draad aan de bruine, blauw bij blauw en geel/groen aan geel/groen, zoiets ongeveer.

Plaatje underlayment met een stukkie gips erop, stopcontacten erop schroeven(die zijn al bekabeld dus alleen even aansluiten kleur bij kleur), stekker aansluiten aan grondkabel en in het stopcontact steken, that's it!

Lukt je, weet ik zeker!!

Edited by vakman

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stelt geen zak voor, bruine draad aan de bruine, blauw bij blauw en geel/groen aan geel/groen, zoiets ongeveer.

Plaatje underlayment met een stukkie gips erop, stopcontacten erop schroeven(die zijn al bekabeld dus alleen even aansluiten kleur bij kleur), stekker aansluiten aan grondkabel en in het stopcontact steken, that's it!

Lukt je, weet ik zeker!!

iets in deze geest ...?

gallery_48039_19616_2851566.jpg

 

Stelt geen zak voor, bruine draad aan de bruine, blauw bij blauw en geel/groen aan geel/groen, zoiets ongeveer.

Plaatje underlayment met een stukkie gips erop, stopcontacten erop schroeven(die zijn al bekabeld dus alleen even aansluiten kleur bij kleur), stekker aansluiten aan grondkabel en in het stopcontact steken, that's it!

Lukt je, weet ik zeker!!

iets in deze geest ...?

gallery_48039_19616_2851566.jpg

even kijken of het werkt.....yip....

gallery_48039_19616_3124280.jpg

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites
:verrygood :verrygood :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er strak uit zo man!!

Respect.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_48039_19616_2769741.jpg

 

epdm vijvertje aangelegd...

gallery_48039_19616_4211831.jpg

 

Ziet er strak uit zo man!!

Respect.

Dat laat me er aan denken dat het niet verboden is om ook zo heel af en toe stil te staan en ook te genieten waar ik mee bezig ben...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik had een clipventilatortje gekocht voor mijn tentje. Hoe gaan we dat dan in een hokje plaatsen ? Dit noemen ze in de bouwmarkt een "apparaathouder" geloof ik.....

gallery_48039_19616_486120.jpg

 

Een "telescoop-zwabbertje" Action...

gallery_48039_19616_4133199.jpg

 

Wordt dan zoiets....

gallery_48039_19616_4116899.jpg

 

Ik had een clipventilatortje gekocht voor mijn tentje. Hoe gaan we dat dan in een hokje plaatsen ? Dit noemen ze in de bouwmarkt een "apparaathouder" geloof ik.....

gallery_48039_19616_486120.jpg

 

Een "telescoop-zwabbertje" Action...

gallery_48039_19616_4133199.jpg

 

Wordt dan zoiets....

gallery_48039_19616_4116899.jpg

Alleen nog even bekijken welke "hoek" het beste is om deze te plaatsen....?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slim!!

 

Niet direct op de planten in ieder geval ;)

Het hoeft ook niet te stormen in je kast, beetje luchtverplaatsing/verdeling is voldoende.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...