Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
fitnessfreakK2

1-2-3 Log: 1 Kweker, 2 Locaties, 3 Gavita's

Recommended Posts

Update:

 

Niet heel veel te melden want het gaat gewoon lekker door toch meer even een paar foto's om het hier levend te houden.

 

Dag 18 op 12/12

 

Bloei komt er lekker in.

 

gallery_47976_19597_233576.png

 

gallery_47976_19597_149558.jpg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

gaat lekker!

 

ga je binnenkort ook nog met de 1000 watter opstarten?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee voorlopig niet, die hangt nu in deze tent gedimt naar 750 watt samen met de Gavita 750 watt DE.

Dus 1500 watt. Hoop er een kilo uit te trekken alles erboven is mooi meegenomen alles eronder is jammer Haha

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dag 43 op 12/12

 

Het is wel weer eens tijd voor een nieuwe update al valt er niet veel bijzonders te melden.

De plantjes doen het prima en dikken lekker aan op dit moment en zijn nog mooi groen.

 

Een aantal weken op EC 1.8 gezeten en net een weekje PK 13/14 gedaan met een totale EC van 2.1

Ik denk dat ze nog een week of 3 moeten en geef ze nu sinds een paar dagen EC 1.5

 

De temp overdag ligt tussen de 24 en 27 graden afhankelijk van hoe koud het buiten is en hoe hard het waait want het raam staat open natuurlijk. De temp met lamp uit ligt tussen de 18 en 21 graden. Het voedingswater heeft een temp tussen de 18 en 20 graden.

 

Uiteraard een kleine sfeerimpressie:

 

gallery_47976_19597_51665.jpg

 

gallery_47976_19597_51613.jpg

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

laat je je raam open als de lampen uit staan?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit weekend zijn de dames omgehakt op dag 61.

 

Met twee man 9 uur aan het knippen geweest gelijk maar alles in één keer gedaan wat een werkje weer, haha.

Het zijn mooie compacte witte toppen geworden en liggen nu in droognetten.

 

De nieuwe zaadjes zijn op 9-1 in spongepots gegaan en staan vanaf 13-1 in 9x9 potjes voor te groeien in de kleine tent.

Ze staan nu onder 4x55 watt Starlite CFL en gaan als een speer wat een verschil met die Spectrabox LED.

 

Foto's van de oogst heb ik helaas niet gemaakt i.v.m. plakhandschoenen maar zodra het droog is zal ik een paar foto's van het eindresultaat posten.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zolang er niet veel mensen reageren wil dat zeggen dat het goed gaat.

En het zag er ook goed uit.

Suc6 met de volgende ronde.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Laatste update:

 

Alles is mooi gedroogd en breekt lekker.

Geen graslucht gelukkig wat je nog wel eens hebt met net gedroogde wiet. Maar echt al een stevige vette wietwalm zonder enkele vorm van curen op dit moment.

Zelf als ik een klein zakje wiet in mijn jas heb die aan de kapstok hangt ruikt de hele gang ernaar... Heerlijk...

 

gallery_47976_19597_151170.png

 

De uitslag is redelijk te noemen en als ik uit ga van een gemiddelde van 1350 watt kom dat neer op een 0.71 gram per watt. Ik ben er best tevreden mee zeker gezien het op een locatie is waar ik in 80% van de tijd niet aanwezig ben.

 

Het droog gewicht is 918 gram + 50 gram goed formaat popcorn = 968 gram

 

gallery_47976_19597_46664.jpg

 

gallery_47976_19597_23406.jpg

 

Er zat behoorlijk want popcorn (kleine topjes) aan de onderkant van de planten die had ik beter kunnen dieven want dat heeft me denk ik wel wat grammen aan de hoofdtoppen gekost. Ik zou er denk ik nog wel 50 gram popcorn uit het knipafval kunnen halen maar daar had ik geen zin meer in en ik ben toch van plan om BHO te gaan maken dus dan is het lekker vette knip met die kleine topjes ertussen.

 

Ik heb overigens het weekend een e-liquid gemaakt van +/- 10 gram toppen.

Hier heb ik ongeveer 1 gram Rosin van gemaakt en de Rosin gemengd met 2 ml WAX Liquidizer in de smaak Strawberry Cough en toen in een E-Sig gedaan.

Ik ben me toch dit weekend stoned geweest van die E-Liquid niet normaal. Naar 4 trekjes ben ik zo stoned als van één dikke joint. Wel leuk en ook nog eens discreet want je ruikt het amper en de smaak is ook nog een top.

Dus de eerste beste keer een avondje bioscoop of Festival oid gaat dat ding mooi mee...

 

Gister ook alweer de nieuwe plantjes overgepot in de 11 liter containers en voorzien van nieuwe aarde.

Ze waren er ook echt aan toe!

 

Onderstaand is dag 15 groei op 18/6

 

gallery_47976_19597_13673.jpg

 

gallery_47976_19597_118567.jpg

 

gallery_47976_19597_5706.jpg

 

Ik zal voor de nieuwe ronde hier af en toe nog wel een update plaatsen. Gezien er niet zoveel animo is ga ik geen heel verslag bijhouden.

 

Greetz

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgens mij moet je je niet vergissen in hoeveel er meegelezen wordt, ook als niemand wat zegt. Helemaal als er geen problemen zijn waar mensen over kunnen beginnen.

 

Gefeliciteerd met je oogst iig. Nieuwe plantjes zien er ook goed uit

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is wel weer eens tijd voor een kleine update

 

De dames doen het prima en staan lekker in bloei. Voor mijn gevoel duurden het iets langer voordat de dames in bloei zijn gegaan.

Dit heeft te denk ik te maken dat ik direct na het toppen de klok heb omgezet waar ik vorige keer nog een aantal dagen 18/6 had gegeven.

 

Dag 27 op 12/12

 

gallery_47976_19597_119486.png

 

gallery_47976_19597_173169.jpg

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het zijn de PP'tjes van Dutch Headshop huismerk.

Ik ben er wel tevreden over en kiemen ook goed 1x28 uit 30 en 1x29 uit 30 en klaar in 9wkn 12/12

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

En weer twee weekjes verder.

 

Alles loop goed soms een beetje aan de koude kant in de nacht periode, de laagste temp tot nu toe was 18 graden.

De PP'tjes lijken er niet veel om te geven want ze knallen gewoon lekker door.

De gemiddelde temperaturen zijn tussen de 20 en 27 graden.

Nog een week of drie á vier en ze kunnen alweer om.

Gisteren begonnen met pk 13-14 toe te voegen dus hopen dat de dames nog verder gaan aandikken vanaf nu.

Ik zat nu al een hele tijd op EC 1.8 en dat is nu EC 2.1 - 2.2 ongeveer voor een weekje met de pk toevoeging.

 

 

23 dagen 18/6 en nu dag 43 op 12/12

 

gallery_47976_19597_448963.png

 

gallery_47976_19597_57101.jpg

 

Sorry voor de slechte HPS foto's maar ben nooit op locatie als de lampen uit zijn

Share this post


Link to post
Share on other sites

zo heb je ook weer geleerd om geen tenten bij sjonnies neer zetten,je hebt het tempo er wel in 2 kweken in 3 pagina's haha, succes

Edited by Fatamorgana
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat het op die locatie is mis gegaan ligt zeker niet aan de bewoners en het waren zeker geen sjonnies.

Er was kortsluiting ontstaan op zolder in de wasmachine met het gevolg dat er een klein brandje is ontstaan die aan het smeulen was en door de rookontwikkeling heeft deze ook de brandmelders getriggert die ik zelf had opgehangen. Buren hadden de brandweer al gebeld dus ja van het één komt het ander. De zaak is overigens geseponeerd maar hebben wel alles in beslag genomen met een heel team...Het was de eerste ronde om olie te maken en voor eigen gebruik uiteraard. En er hingen ook geen lampen het groeide gewoon zo :whistle:

 

Maar we pakken aardig door inderdaad, volgende week gaat de nieuwe ronde dan ook alweer in de voorgroei tent :innocent:

Deze keer een Haze soortje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vond het al zo'n eigenaardig verhaal destijds dat je wist dat ze kwamen en nog net tijd had om je lamp mee te nemen. Maar dat valt dan nu een beetje op zijn plek.

 

Wel lachen dat niemand de lamp gemist heeft :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja beter dat je de wat duurdere spullen nog mee kon nemen.

Maar was wel beetje een sjonnie want ik ken niemand waar zijn wasmachine vlamt vat dus zal wel oud ding geweest zijn of 12 stekkers in 1 stopcontact.

 

Maar ter zake je toppen groeien mooi nu hopen dat ze die andere tent een beetje compenseren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...