Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Capo

Super Skunk Van Sensi Seeds / White Label ?

Recommended Posts

Bijna tijd voor een nieuwe ronde en wou wederom super skunk van sensi seeds gaan zetten maar

nou zie ik net op hun site dat ze super skunk ook van white label hebben en dat deze variant cupwinnaar is geweest.

 

Iemand die het verschil weet tussen de super skunk van sensi en die van white label want op papier zijn ze identiek of

zijn dit gewoon 2 verschillende pheno's geweest waar ze zaad van winnen?, iemand met praktijkervaring m.b.t. deze 2 soortjes?

Edited by Capo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toen ik in Rotterdam mijn Super Skunk zaden kocht vroegen ze mij "White Label of Sensi?"

Ik vroeg: "Is er veel verschil op?"

Ze antwoordde: "Neen hoor, enkel is white label een label dat Sensi overgenomen heeft."

 

Ik heb dan uiteindelijk die van Sensi genomen. Vandaag spijt dat ik niet de Afghan #1 heb genomen. Ze staan nu 2,5 weken in bloei.

Qua Sativa probeer ik de volgende keer Sannies Jack. Keek er mijn ogen op uit in het verslagje "Jack in scrog". Spijt dat ik die niet genomen heb in plaats van de 2046, ook sneller klaar.

 

Maar we hebben tijd, toch? Kan goed zijn dat je eenzelfde wietje gaat hebben bij die White Label als bij die van Sensi.

Vond je hem zo goed dan dat je hem terug gaat zetten?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou voor de Super Skunk van Sensi gaan, niet dat er wat mis is met die van White Label maar naar verluid is eerstgenoemde de echte.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgens sommige hier op het forum is de Ss van Sensi wel toprot gevoelig......

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toen ik in Rotterdam mijn Super Skunk zaden kocht vroegen ze mij "White Label of Sensi?"

Ik vroeg: "Is er veel verschil op?"

Ze antwoordde: "Neen hoor, enkel is white label een label dat Sensi overgenomen heeft."

 

Dat zou ik raar vinden want er zit wel een prijsverschil tussen de 2, niet dat dat altijd wat zegt maar toch.

 

Kan goed zijn dat je eenzelfde wietje gaat hebben bij die White Label als bij die van Sensi.

Vond je hem zo goed dan dat je hem terug gaat zetten?

 

Ja, ik vond em zo goed dat ik em nog een keer ga zetten.

Gemak van kweken was top, niks geen problemen ondervonden.

Qua opbrengst een dikke prima, deed niet onder voor de grootste opbrengers die ik hiervoor gehad heb.

En dan de geur en smaak, die vond ik echt geweldig en tot nog toe de fijnste.

 

Ik zou voor de Super Skunk van Sensi gaan, niet dat er wat mis is met die van White Label maar naar verluid is eerstgenoemde de echte.

 

Die had ik van jouw wel verwacht, volgens mij is jouw ronde je net zo goed bevallen als mijn ronde met sensi.

Ook ik heb vernomen dat die van sensi de echte zou zijn maar dat terzijde vind ik em sowieso super.

Vraag me dus alleen af wat die van white label onderscheid van die van sensi zelf.

 

PS. heb jij je zaden destijds bij sensi zelf besteld of via een andere website?,

viel me op dat een andere (zaadbank) website ze goedkoper aanbied dan sensi zelf.

 

Volgens sommige hier op het forum is de Ss van Sensi wel toprot gevoelig......

 

Dat zou kunnen, ik heb er voorgaande keer 0,0 last van gehad maar toen was de LV rond die periode ook niet boven de 50% uitgekomen.

Edited by Capo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij sensi betaal je extra voor de marketing

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben niet bepaald overtuigd. De plant laat zich wel makkelijk groeien. Maar als ik de budstructuur vergelijk met een andere soort van Sweet Seeds is er toch een groot verschil. Ik ga niet zoveel oogsten.

Maar dat is wel grotendeels mijn fout. Ik heb de planten een lange voorgroei gegeven en de onderste buds vangen niet zoveel licht nu. Toch, diegene die dichtbij de lamp staan zwellen maar niet aan terwijl die van Sweet Seeds toch imposant aanzwellen.

Maar ik ben een beginnend indoor kweker.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Die had ik van jouw wel verwacht, volgens mij is jouw ronde je net zo goed bevallen als mijn ronde met sensi.

Ook ik heb vernomen dat die van sensi de echte zou zijn maar dat terzijde vind ik em sowieso super.

Vraag me dus alleen af wat die van white label onderscheid van die van sensi zelf.

 

PS. heb jij je zaden destijds bij sensi zelf besteld of via een andere website?,

viel me op dat een andere (zaadbank) website ze goedkoper aanbied dan sensi zelf.

Ja ik heb de zaden destijds bij Sensi zelf besteld, het was duur zaad maar ik heb stekken gemaakt van de mooiste moeders en daar draai ik alweer een jaartje mee. :)

 

Een maat van me heeft de Super Skunk van White Label gegroeid en die zag er verder prima uit. Desondanks wil ik de eckte eckte als is het maar voor mijn eigen gemoedsrust.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb maar van Sensi besteld maar dan wel via een andere website welke goedkoper was en

freebee's erbij doet, maybe een volgende ronde die van White Label.

En vind de prijs nog wel meevallen, als ik kijk naar bijv. de Northern Lights van Sensi zijn die een flink stuk duurder.

Edited by Capo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sensi lijkt mij de beste keuze en waarom wil je later die Super Skunk van White Label als je de echte zoekt? Dat lijkt me een beetje als wedden op het verkeerde paard. Probeer dan liever die van Mr Nice, want daarvan wordt ook beweerd dat het de echte is. En een Super Skunk die de echte niet is is een phenotype met een leuk naampje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ach, die whitelabel kan net zo goed die van sensi zijn. (Of van mr Nice, of whatever..)

Iemand die ff n zadenkweekje gedaan heeft...

Enigste is dat je niet echt weet wat je koopt.

Maar n selectie ertegenaan gooien is nou ook niet echt n dramatische berg werk ofzo.

 

Als er maar een dikke winnaar tussen zit...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uiteindelijk speelt het zich voor een groot deel tussen de oren af, kennelijk verkoopt Sensi de beste illusie. ;)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Allemaal marketing.......

Wie heeft de meeste reclame aan de gevel hangen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaat mij niet zozeer om de echte, als die maar smaakt en ruikt als de oldskool super skunk,

daarom was ik in eerste instantie opzoek naar "de echte" om die oldskool smaak / geur en dat heeft sensi zeker geleverd.

Als het dan wel of niet de echte is boeit me eigenlijk geen ene reet vandaar dak erg benieuwd was naar die van white label,

temeer omdat deze blijkbaar ook cupwinnaar is wat die van sensi zelf niet is.

Misschien is die van white label nog wel lekkerder dan die van sensi, I don't know, vandaar de vraag als iemand hier het antwoord had.

Maar is zeker geen straf hoor om die van sensi nogmaals te zetten hoor, ben er erg tevreden mee,

zelf zo tevreden dak er nu nog maar ene opsteek :j :verrygood

Edited by Capo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee, zo vergaat het mij ook. Eerlijkheidshalve weet ik niet meer precies hoe die oldschool Super Skunk smaakte, dus dan wordt het nog lastiger om de 'echte' te traceren. En dan nog met zoveel phenotypes is de kans groot dat we destijds niet twee keer dezelfde Super Skunk rookten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daarom zelf selecteren.

Dan pak je gewoon degeen die JOU het beste bevalt, of je je nou op de smaak, effect, opbrengst of whatever richt...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klopt, zo ben ik aan de Dilago Oldschool Super Duper Skunk pheno gekomen.

Edited by dilago
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat hele cupwinnaar wil ook niet zo heel veel zeggen volgens mij, wie het meest betaald wint???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inderdaad, of de breeder zit zelf in de jury.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou voor de Super Skunk van Sensi gaan, niet dat er wat mis is met die van White Label maar naar verluid is eerstgenoemde de echte.

 

Het is niet zozeer de echte of onechte.

Het betreft verschillende phenotypes.

Zou ook voor de Sensi gaan.

 

Volgens sommige hier op het forum is de Ss van Sensi wel toprot gevoelig......

 

Beste Al Green sorry maar dit is nonsens.

Edited by Lo_PRO
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Degene die het zegt heeft het zelf ondervonden....en deelt zijn ervaring met ons

Waren niet mijn woorden.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Degene die het zegt heeft het zelf ondervonden....en deelt zijn ervaring met ons

Waren niet mijn woorden.....

Dat was ik maar het is te kort door de bocht om de plant er niet om te kweken want dat doe ik immers ook niet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klopt.

Een soortje kan gevoelig zijn maar veelal heb je het zelf in de hand.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Elke steenharde indica is gevoelig voor rot

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik groei de Super Skunk van Sensi al een tijdje en ik ben er zeer over te spreken. Slechts een keer heb ik er rot in gehad tijdens mijn vorige ronde (en hoe) maar dat kwam ook doordat ze te lang stonden.

 

gallery_19153_5931_116930.jpg

 

Dit wordt uit je handen getrokken hier in Friesland.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...