Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

rock fever

Microkweek 1X Auto White Widow, 1X Pineapple Express Auto

Recommended Posts

Het leek me wel genoeg geweest dus 30 december heb ik de auto WW geknipt en 3 januari de berry ryder. De bladeren werden al flink geel(de sugarleafs niet gelukkig:p). Hoewel ik nog transparanta trichomes waarnam heb ik toch besloten om ze om te doen. Ik hou sowieso meer van high dan stoned. De toppen zijn deze keer een pak compacter dan van de plantjes van m'n vorige kweek voor het raam/terras.

 

Van de WW had ik verwacht dat het een en al blad zou zijn, maar dat viel best mee! Ze was spijtig genoeg wel echt klein, maar toch 15 gram nat,dus een 5tal gram droog:). Het aantal trichomes valt bij deze plant echter wel tegen, zeker voor een wit soortje. Maar daar zal de ruderalis wel voor iets tussen zitten. Ik heb van het knipafval wietmelk gemaakt. Het was 7-9 gram nat. Een milde high was het gevolg. De geur van de plant is ook vrij grassig. Hopelijk wordt die nog beter maar nu is het echt niet goed. Als de smaak ook zo grassig blijft dan draai ik het liever in een cake ofzo.

 

Hier een foto van de WW, je kan de kleine foxtails wel een beetje waarnemen. Dit plantje was geen normaal leven gegund:p. Een buitenbeentje. Hopelijk komen uit de andere auto WW zaden betere exemplaren. Achja, ze was tenminste geen herma:D. Heeft ongeveer 10 weken gegroeid/gebloeid.

gallery_5204_7095_3044483.jpg

 

Zoals je ziet, weinig knipafval. De toppen waren wel compact maar het kan nog wel beter. Hopelijk is de high alsnog ok;). Ik weet in ieder geval wel dat er niet mee geknoeid is. Die garantie krijg je in de shop blijkbaar niet overal.

 

En dan de Berry Ryder. Oh jongens, ik ben echt blij met dit soortje. Autoseeds levert hier echt wat ze beloven. Supersnelle bloei, een plant die klein blijft maar toch een lekker fruitig wietje produceert. Ze blijft inderdaad klein, maar in mijn tentje is dat niet erg. Liever 5 gram lekkere wiet dan 10 gram B-wiet:P. En de plant bloeit inderdaad snel af. De exacte datum ontgaat me even, maar ik heb deze omgedaan na iets meer dan 8 weken. Ze had misschien nog een weekje extra gekunnen zodat de trichomes meer wit /amber kleuren maar heb al uitgelegd dat dit voor mij geen must is:).

De geur is lekker,fruitig, zoet. Zelfs nu ze hangt te drogen produceert ze echt een lekkere geur. Veel beter dan die gras-WW :D. Hopelijk is de smaak ook zo lekker. De wiet ziet er ook erg goed uit. Zeker de hoofdtop is supercompact. Ik tijwfel niet dat dit een lekker rokertje gaat worden! Hieronder ook nog een foto:).

 

gallery_5204_7095_2130621.jpg

 

Ik heb van deze twee kleintjes bijna evenveel opbrengst als van de twee grotere terras-auto's toen:P.

 

Wat vinden jullie? (van de BR vooral?)

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je toppen zien er best nice uit. Congrats met je oogst! Persoonlijk zou ik 40-50 euro investeren en een cob led lamp van 50 watt bouwen. Haal je toch net iets meer vanaf (40-60 gram).

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...