Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Jantje053

Hoe Een Goede Olie Maken?

Recommended Posts

Hoe grappig......, nu gaat de ene witte jas zeggen dat de andere witte jas het verkeerd berekent lololol.

 

Volgens mij is de eerste ertegen aan gevallen als ik zn bril zo zie lol!!

 

Heel duidelijk allemaal???

 

Pg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rekenen is ook een kunst.Ze laten wel zien dat bij 110 C meeste CO2 ontsnapt, dus vorming krijgt van THC.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb alles al helemaal uit gepluist, alles is knudde behalve een Soxhlet extractor

Wasbenzine is spotgoedkoop, net als het glas, het rendement is het hoogst, niets kan hier prijs/kwaliteit tegen op. 

Prima olie niets mis mee mooie donkere tinctuur. 

Groeten, 

Hannesh

Soxhlet_apparatus.jpg

Edited by Hannesh

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wasbenzine wordt in het Engels White Spirit genoemd & die kan je heel zuiver krijgen, alleen hier nooit gezien.Wat hier te krijgen is, is meer voor de schoonmaak, niet voor extracties.

Weetje heeft hiervoor al laten zien, dat je veel lichtere olie kan krijgen door het eerst met actieve koolstof te spoelen & dan met zo soxhlet extractor te extraheren.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 9/26/2017 at 2:39 AM, skylla said:

Ik heb een site gevonden die al je twijfels weg haalt, Medioil.nl

Bedankt voor het delen van deze link. In de zoektocht naar een veilige manier om cbd olie te maken liep ik via deze site  tegen een filmpje aan die ik  toch wel wilde delen. Ik had deze docu  zelf nog niet eerder gezien en was best onder de indruk. Het geeft onder meer een kijkje in wat  (medicinale) cannabis met een hoger cbd gehalte kan betekenen voor iemand met bijvoorbeeld het Dravet syndroom, of mensen met andere aandoeningen. Dit was mij wel al bekend, maar ik vind het zeker de moeite waard om te kijken. Er komen ook andere zaken aan bod, zoals de invloed op het rijden tussen ervaren en onervaren gebruikers en wat de gevolgen zouden kunnen zijn, wanneer je op een te jonge leeftijd begint met blowen, omdat de prefrontale cortex dan nog niet volledig ontwikkeld is, of de mogelijke (negatieve) effecten, wanneer je je inlaat met strains die een steeds absurder hoger gehalte aan  thc  hebben. Ook nog een leuk stukje hoe Israël al in 1970 zich is gaan toespitsen op medicinale cannabis en de overheid hier ondersteunend is.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...