Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Spukky

Aanschaffen Eerste Vaporizer

Recommended Posts

Hoy allemaal,

 

Ik loop al een tijdje met de gedachte een vaporizer aan te schaffen. Ik rook men jointjes super graag maar wil graag een stap richting gezonder leven zetten en de nicotine uitsluiten (en ook de andere vuiligheid die ik men longen intrek verminderen).

 

Wat ik zoek in een vaporizer?

Wel iets voor thuis te gebruiken, moet dus niet super draagzaam zijn maar een plus is wel als hij makkelijk te verplaatsen is Door het huis.

Ik ben iemand die lang over een joint rookt, geregeld laat uitgaan terug aansteekt en zo. Zoek dus ook iets van vaporizer dat samengaat met mijn rookgedrag. Van wat reviews te lezen denk ik te begrijpen dat hier toch wel verschillen inzitten?

Verder wil ik de prijs niet te hoog opdrijven, het is mijn eerste vaporizer, maar wil toch een degelijk apparaat. Ergens in de 100-200 euro dacht te willen besteden.

 

Zijn er mensen die goede tips hebben? Waar op Letten, tips voor welk apparaat?

Verder ben ik van België (Limburg) dus tips over waar kopen, webshops, zijn ook zeer gewaardeerd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb je ooit al eens verdampt?

 

Heb wel is van een vaporizer met vloeistof getrokken, hou niet zo van de smaken die de meeste mensen daarin roken maar verder geen probleem mee. Maar was er ook geen fan van moet ik zeggen.

Nog nooit de kans gehad om van een vaporizer met weed in te roken.

 

En ben dus op zoek naar een vaporizer om dried herbs in te roken. Niet voor vloeistoffen en extracten of zo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volcano Of Evert de Verdamper

Wil toch graag onder de 200 euro blijven, wil dat misschien wel een beetje rekken maar deze zijn toch echt te duur.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Arizer Extreme Q

Deze of de Arizer V-tower lijken me inderdaad wel iets. Men enige twijfel bij deze is dat ze niet echt verplaatsbaar zijn. Er moet ook altijd een stopcontact in de buurt zijn als je wil roken.

 

Is de kwaliteit echt zoveel beter dan 1 van de draagbare vaporizers?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Arizer Extreme Q

Deze of de Arizer V-tower lijken me inderdaad wel iets. Men enige twijfel bij deze is dat ze niet echt verplaatsbaar zijn. Er moet ook altijd een stopcontact in de buurt zijn als je wil roken.

 

Is de kwaliteit echt zoveel beter dan 1 van de draagbare vaporizers?

 

Als de draagbare vaporizers konden wat de extreme q kan, bestonden desktop vaporizers niet meer ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je vult een ballonnetje en je loopt het hele huis door of je gaat lekker in je achtertuin zitten.....Ik zie het probleem niet

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja of je loopt een kroeg binnen en gaat aan de bar zitten met drie voorgeblazen zakken .

:vape:

  • Like 5

Share this post


Link to post
Share on other sites

tips over waar kopen, webshops, zijn ook zeer gewaardeerd.

Pas heb ik de Arizer extreme Q gekocht bij namastevapes.nl en die bevalt erg goed. Bij de meeste webshops kost die 219 euro, maar daar 180 inclusief verzendkosten. Wel de kortingscode invullen.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe meer ik erover nadenk, hoe meer ik leun richting een draagbaar model. Wat meer erover praten heeft me doen inzien dat ik toch best veel op verplaatsing rook, mijn avond wandeling en zo.

Ik denk dan ook dat ik voor men eerste vaporizer dus eerder voor een draagbaar model ga gaan. Als deze aanslaat wil ik in de toekomst hier misschien wel een desktop model bijkopen.

 

Een leuk beginnersmodel lijkt me de Boundless CF, lees hier veel positieve reviews over, en de prijs is ook zeer verleidelijk.

Iemand hier ervaring mee?

 

@Jan, bedankt voor de webshop tip, kende hem niet en heeft echt superprijzen.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

ikzelf heb de arizer solo , zeer tevreden van perfect voor 1 persoon met 2 word het wat nipt maar je kan natuurlijk 2 x vullen ;)

is draagbaar en heeft een goeie batterij

 

wel iets minder steatlth als je buiten je avond wandeling doet natuurlijk , maar binnenhuis gebruik voor mij perfect :)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk dat ik voor de Boundless CF ga gaan. Dit lijkt me een perfect beginnersmodel, degelijk maar niet te duur. Mijn enige bedenking, batterij is niet vervangbaar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klein vraagje nog, wat voor grinder gebruiken jullie?

Heb je voor een vaporizer super fijne grind nodig? Eerder wat grover?

Share this post


Link to post
Share on other sites

In die pocket vaporiser van mij doe ik juist altijd wat grovere stukken en juist niet grinden. Anders zuig je meteen die hele screen vol in die vaporizer. En is het daarna of je aan een verstopt rietje zit te zuigen.

 

Draagbare modellen zou ik sowieso eerst proberen voor het kopen. Heb zelf een Prima pocket vaporizer. Vond ik de lekkerste van het stel.

Maar dat ding weegt echt niet op tegen de vulcano die op de bar staat hier. Het steekt nogal nauw met die temperaturen. Zo'n pocket ding fluctueert daar nogal mee. Wat de beleving niet altijd ten goede komt. (droge bek, scherpe smaak). Met die toren kan je echt enorme hits nemen zonder geneuzel. Heb er zelf alleen wel een slang op gezet. Zo'n krakende zak erbij vond ik geen succes.

 

Heb nog is een moment gekeken om er zelf 1 te maken, maar dat werd me toch wat te brand gevaarlijk allemaal.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...