Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

hoi tuinierders en genieters,

 

Ik zag laatst een artikel van cnnbs over de website wietkopen.nl. Een soort online coffeeshop die net als een 'normale' webwinkel zou moeten werken.

 

Heeft iemand ervaringen met deze website?? Het artikel was wel positief maar je weet het maar nooit tegenwoordig. Is het betrouwbaar, en komen ze hun beloftes mooi na? Ik heb zelf niet altijd tijd om naar de shop te gaan dus ik ben er wel benieuwd naar.

 

Gr. MrLarkAx

 

Het artikel> https://www.cnnbs.nl...n-wietkopen-nl/

 

Sorry als hier al een topic over is, maar kon niks op het forum.

Share this post


Link to post
Share on other sites

maar kon niks op het forum.

 

Vindt je dat gek?

Dit forum gaat over zelf kweken.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

maar kon niks op het forum.

 

Vindt je dat gek?

Dit forum gaat over zelf kweken.

 

Leg me dan maar eens uit waarom er een speciaal gedeelte is gereserveerd voor tips over coffeeshops, het gebruik van cannabis, recepten, medicinaal gebruik, games, muziek, films en uitgaan :whistle: ;)

 

't gaat in mijn ogen naast het kweken ook om cannabis in het algemeen (maar ik kan er flink naast zitten hoor, ben tenslotte een rookie)

Share this post


Link to post
Share on other sites

En wil je nog steeds later een baan bij Justitie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Natuurlijk is dit niet legaal, je moet niet voor niets in Bitcoins betalen....Ik heb bij hun voorloper wel eens wat besteld en de kwaliteit was gewoon goed.... snel geleverd. De voorgedraaide joints waren zelfs extreem goed..... Het is alleen omslachtig betalen omdat dat via een bitcoinbroker gaat en daar zit zeker niet iedereen op te wachten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee geen snars verstand van ook .

ik moet altijd aan die chocolade geldstukken denken bij het woord bitcoin .

die kreeg ik van sint en zwatte piet in de schoen .

rare wereld en rare tijden waar we in leven .

:vape:

wij bakten vroeger bananeschillen als we nix hadden .

of een potje schootinznaad word je ook lijp van .

of een riekert aan de solution .

of met de kokkert boven de benzinetank van je vader zn brommer lekker snuiven .

bitcoins kende je niet maar lijp zou je worden .

Edited by macerror
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

maar kon niks op het forum.

 

Vindt je dat gek?

Dit forum gaat over zelf kweken.

 

lol769.gif

Edited by Capo
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je later bij justitie wilt gaan werken is online wiet bestellen wel ongeveer t meest stomme wat je kan doen volgens mij...

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Scirocco :

 

Nah.......

 

Het meest stomme IS..........per definitie bij justitie gaan werken :lol:

 

 

 

Jah Bless!

  • Like 5

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ach, iedereen moet lekker doen wat hij leuk vind, ook justitie schijnt nuttig en zinvol te zijn.

Heb ik nog nooit wat van gemerkt, maargoed, misschien dat t in de grote stad anders is.

 

Gelukkig woon ik op t platteland, politie en justitie hebben we hier bijna niet meer, allemaal wegbezuinigd.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee geen snars verstand van ook .

ik moet altijd aan die chocolade geldstukken denken bij het woord bitcoin .

die kreeg ik van sint en zwatte piet in de schoen .

rare wereld en rare tijden waar we in leven .

:vape:

wij bakten vroeger bananeschillen als we nix hadden .

of een potje schootinznaad word je ook lijp van .

of een riekert aan de solution .

of met de kokkert boven de benzinetank van je vader zn brommer lekker snuiven .

bitcoins kende je niet maar lijp zou je worden .

 

Lekker aan de Simson bandenplak......... niet goed voor de hersencelletjes maar die had je er toch genoeg...... Ik kwam mezelf op de trap tegen...... zo lijp... En ik hing boven het tankje van mijn eigen Puch

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wil je het echt weten??? Nou hier dan, ben even wezen shoppen daar.....

 

Keurig verpakt...

 

gallery_46643_19534_303630.jpg

 

En kwalitatief goed en gewoon het juiste gewicht.....

 

gallery_46643_19534_931707.jpg

 

Hoe lang ze het vol gaan houden? Dat is de vraag maar het werkt prima, voor 12:00 uur besteld, de volgende dag in de brievenbus.

 

Alstublieft......

  • Like 5

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kan je ook wat shots maken van losse topjes?

 

Mooi systeem zo hoor, wil er ook gebruik vsn gaan maken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

CaveDave, laat even weten hoe die hasj is, heb voor het weekend een blok nodig en geen zin/tijd om naar Amsterdam te gaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgens mij had justitie zich nog niet zo lang geleden voorgedaan als een verkoper op zo'n darkweb site.

Met als resultaat dat ze aardig wat gasten hebben aangehouden.

No way dat ik ooit iets online zou kopen dat illegaal is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ach, ik zie ze niet zo gauw mensen voor de rechter slepen om n zakje met 2 of 3 gram wiet.

Ze hebben wel wat beters te doen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat misschien niet, maar waarvoor zou je het risico nemen en met naam en toenaam bekend zijn.

Ieder zijn ding, maar ik vind het dat niet waard.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ach, daar maak ik me niet zo druk om, het is wel handig en ze verkopen goed spul . Ik ben van onbesproken gedrag en betaal netjes mijn belastingcentjes. Laat ze maar komen....

 

U vraagt wij draaien....

 

OG Kush.... Veel kleine topjes maar wel lekker hard en geen hout

 

gallery_46643_19534_1276607.jpg

 

De Afghani.... Kiezelstenen zo hard.

 

gallery_46643_19534_1441849.jpg

 

De hash....... Zacht en plakkerig en heerlijk geurend...... top! Zware high.....

 

gallery_46643_19534_1438541.jpg

 

Nog meer wensen?

 

:wave:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jou kennen ze toch al van binnen en van buiten Kees?

 

Als ze zien dat je kleine zakjes wiet koopt zullen ze minder snel denken dat je een broodkwekert bent, of dat je überhaupt kunt kweken.

Edited by Twiet

Share this post


Link to post
Share on other sites

De kwaliteit ziet er prima uit, Dave!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ach, daar maak ik me niet zo druk om, het is wel handig en ze verkopen goed spul . Ik ben van onbesproken gedrag en betaal netjes mijn belastingcentjes. Laat ze maar komen....

 

Je besteld online wiet/hash wat verboden is.

Je neemt meer dan 5gr af wat verboden is.

Je betaald met schimmige bitcoins waarmee je misschien wel de next Osama aan het sponsoren bent en tevens belastingontduiking mogelijk maakt.

 

'Ik ben van onbesproken gedrag'

 

waar je 2x bewust de wet overtreedt en in 3e geval verdenking op je laadt dat je het niet zo nauw neemt met wie je zaken doet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@LC, Een belerend vingertje op een wietforum..... lachen!

 

Laten we vooropstellen dat ALLES wat je met wiet of hasj doet illegaal is, al dan niet ondersteund door het wazige gedoogbeleid. Uit principe vind ik dat ik het recht heb om een plant gegeven door moeder aarde te mogen gebruiken en dan heb ik het niet over heroïne en cocaïne omdat je die niet even van een plant knipt. Voor de rest is deze Outlaw gewoon een nette burger die wacht voor een zebrapad omdat er een ouwetje wil oversteken. Niemand heeft er last van en gezien de laatste ontwikkeling in NL en de rest van de wereld verdwijnt de illegaliteit langzaam maar zeker. Dit is ook niet meer te stoppen.....

 

Er is niets schimmigs aan een bitcoin, ook dit wordt de toekomst. Er is geen transparantere munteenheid dan een bitcoin. Tevens is het veel minder fraudegevoelig dan het gewone geld. Dat criminelen er gebruik van maken wil nog niet zeggen dat je het moet verbieden...... die vinden altijd wel een weg om hun centjes legaal te investeren. Moet je daarom ook het TOR netwerk lamleggen? Dat is bedoeld voor mensen die in landen wonen waar het internet zwaar gecensureerd of zelfs verboden is zodat ze altijd een onafhankelijke nieuwsbron hebben en ze kunnen communiceren buiten die censuur om. Dat er dan een zwarte markt ontstaat voor drugs en wapens of dat er pedofielennetwerken verschijnen is een zeer ongewenst bijverschijnsel maar geen reden om het te stoppen. Ook zij vinden dan wel een andere weg.....

 

Dus deze crimineel begeeft zich in het schimmige wietwereldje en maakt gebruik van een cryptomunt.................. Als dat nu alles is.......

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

Je besteld online wiet/hash wat verboden is.

Je neemt meer dan 5gr af wat verboden is.

.

 

Je mag bestellen wat je wil.

Bestellen is niet verboden.

De verkoper is in overtreding als hij meer dan 5 gram levert.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ach, daar maak ik me niet zo druk om, het is wel handig en ze verkopen goed spul . Ik ben van onbesproken gedrag en betaal netjes mijn belastingcentjes. Laat ze maar komen....

 

Je besteld online wiet/hash wat verboden is.

Je neemt meer dan 5gr af wat verboden is.

Je betaald met schimmige bitcoins waarmee je misschien wel de next Osama aan het sponsoren bent en tevens belastingontduiking mogelijk maakt.

 

'Ik ben van onbesproken gedrag'

 

waar je 2x bewust de wet overtreedt en in 3e geval verdenking op je laadt dat je het niet zo nauw neemt met wie je zaken doet.

 

Amen 😇

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...