Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Medicalgrower

- Mad Scientist & Crystal White -

Recommended Posts

16 September, 23.00uur zijn er:

 

10 x Mad Scientist (Sannie).

10 x Crystal White (Spliff).

 

Ook zijn er nog een aantal andere zaadjes bij ingezet om te testen, Strawberry / S5xGG / MartianKush / GG#4xOrionKush.

 

Alle seeds zitten in de Easy-Plugs die eerst ongeveer 1uur in een water+bacto oplossing hebben gelegen. Daarna zijn ze in de Propagator gezet, en ze staan nu onder 2x75watt T Neon (6500K groei).

 

De bedoeling is om 9 Mad S & 9 Crystal W te zetten onder 2x600watt.

Eerst ze laten voorgroeien onder de Tneon's in 3.5L potten, ong 3/ 4weken in een voorgroei tent.

Dan ze overpotten op 18L en onder de 600w zetten, tot ze aanslaan en dan naar 12/12 te gaan.

 

 

Grz MG

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo zie je nooit Mad Scientists en nu overal. Bij mij is er slechts één opgekomen van de vijf en we zijn nu een week verder. Hopelijk heb jij meer succes!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze houden ook niet van steenwol omdat ze dat nooit gezien hebben in hun leven lol.

 

Ik zou het in aarde proberen dan heb je meer succes.

 

Pg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze houden ook niet van steenwol omdat ze dat nooit gezien hebben in hun leven lol.

 

Ik zou het in aarde proberen dan heb je meer succes.

 

Pg

 

Heeft een Zaadje wel ooit aarde gezien dan? LOL.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze houden ook niet van steenwol omdat ze dat nooit gezien hebben in hun leven lol.

 

Ik zou het in aarde proberen dan heb je meer succes.

 

Pg

 

Heeft een Zaadje wel ooit aarde gezien dan? LOL.

Ja en een zaadje heeft dat ooit een leven gehad?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja en een zaadje heeft dat ooit een leven gehad?

 

Ja, alle cannabiszaden zijn in een vorig leven politieagent geweest :jump:

Iets met karma :likken:

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ Soms kun je inderdaad van iets wat nutteloos is iets maken waar je wel wat aan hebt, maar in dit geval twijfel ik

 

Ontopic: ga je ze sannies way laten groeien?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Erg benieuwd naar de Crystal White's, heb deze ook nog liggen dus ga deze ff volgen.

Hoe ga je het aanpakken?, wat voor medium e.d. ga je gebruiken?

Lees ik het goed dat je 22 planten in 18L potten onder 600 Watt ga zetten?, hoe groot is je hok/tent dan?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Erg benieuwd naar de Crystal White's, heb deze ook nog liggen dus ga deze ff volgen.

Hoe ga je het aanpakken?, wat voor medium e.d. ga je gebruiken?

Lees ik het goed dat je 22 planten in 18L potten onder 600 Watt ga zetten?, hoe groot is je hok/tent dan?

 

18 stuks onder 2 x 600 ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja en een zaadje heeft dat ooit een leven gehad?

 

Ja, alle cannabiszaden zijn in een vorig leven politieagent geweest :jump:

Iets met karma :likken:

Ooooo zit dat zo! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

MG zijn al jouw madscientisten uitgekomen?

 

Ik had een score van 6/10 terwijl dit bij mij altijd 10/10 is

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mmmmmmm

Dilago 1op5

Rodja 6op10

=7op15 = nog geen 50%

Beloofd wat mannen

Van wiens boompje komen die zaden?

Edited by al green
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dilago: Sucky score man ! .. thanks :) daar gaan we wel vanuit dat ze beter opkomen, gelukkig is er ook genoeg backup zaad gezet ;)

420man : ja man sannie's way idd, zijn producten gebruik ik momenteel niet.

Capo : Wij ook :) in 18L pvc pot, Atami BioGrow mix daarin Healthy start, Flower-saver, Biopak en de voeding= BAC bloom & PK.

Rodja : Ik heb ze gister avond rond 23u gezet :P ook een magere score man 6/10 .... btw ook op steenwol zoals Dilago.?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

50%, ben benieuwd dan naar de resultaten die ik ga halen met de Madberry zaden binnenkort :( Zit Mad scientist in

Share this post


Link to post
Share on other sites

420man : Moet jij je voorstellen hoe benieuwd ik ben met me Mad Scientist zaden naar 2 bad review's te hebben gelezen gister :jump:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ga ze zoals ik altijd doe ontkiemen in n gripzak met een nat stuk keukenpapier, heeft voor mij altijd beter gewerkt dan in aarde ontkiemen (want dat is een spongepot min of meer)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

van mijn kant geen bad review, het gaat me uiteindelijk om een mooi phenotje dat gestekt kan worden

 

slechte ontkieming zegt niks over het soortje zelf

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je hebt idd maar 1 winnaar nodig... kijk naar de Euforia zaden die ik aan NAW gedoneerd heb, slechts 1 uit 10, maar wel n keeper! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rodja & Scirocco :

 

als je zaden verkoopt zoals de Sannie's Mad Scientist, is een 1/5 ontkiemen of 6/10 ontkiemen score, een bad review vind ik voor de klant je krijgt dan maar de helft waar voor je money.

Laten we zwijgen over dat er maar 1 boven komt.

 

Qua zoektocht naar een moeder plant heb ik liever ook wat meer keus en als ik dan een paar slechte ontkiem reviews lees neem ik ook een andere zaadbank.

De Dutch Passion WW Fem zou ik bijv alleen door jou topic nooit bestellen Rodja.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sannie is de bad revieuws wel gewend.. heeft 100'en heribei zaden als Fem verkocht terwijl ze regulier waren..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb de zaadjes gekregen en ze hebben een tijdje in de koelkast gelegen, dus misschien heeft e.e.a. te lang geduurd en verklaart dat het tegenvallende ontkiemingspercentage.

Edited by dilago
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou het in aarde proberen dan heb je meer succes.

 

Een glas met een laagje kraanwater en wat kunstig met een pincet bezig als je een wit wortelpuntje ziet.

Niet aan iedereen besteedt dat kunstig bezig zijn met een pincet.

Ik poot niet meer voor Jan met de korte achternaam, alleen waar een worteltje aan zit gaat hier de aarde in :search:

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

+1 lostchild, gewoon een glas met en bodempje water, gooi daar je zaden in, eerst blijven ze drijven na een paar uur kan je ze naar de bodem duwen en blijven ze daar liggen. Als ze open gaan en het worteltje is een halve cm uit de schil dan gooi ik het glas leeg op een bord met een vel keukenrol. Pincetje erbij en dan in de aarde, werkt bij mij altijd.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

+2 , sinds ik dit doe kiemt alles. Wel je temperatuur mooi rond de 20 houden .

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...