Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Rodja

5X Wappa - Paradise Seeds Vs 6X Mad Scientist - Sannie Seeds

Recommended Posts

Succes en dat er maar wat tussen mag zitten wat brengt wat je zoekt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_42960_19563_944347.jpg

 

MadChem 10/10 :)

 

Deze ronde wordt dus 5x Wappa en 10x MadChem

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zien er goed uit, doen het goed, al vorderingen? :yummy:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Madscientist en chemdawg zijn beiden niet erg stabiel toch?!

 

Wappa ben ik wel benieuwd. 'Ben helemaal wappa man!'

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat is Wappa voor genetische achtergrond?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je goed inzoomt. Op het midden vsn de wappa foto. Zie ik daar nu een herman trekje? Ik ben helemaal klaar met daf geherman.

 

Omdat de hazemarkt ingestort is en mijn WW kweek geen echte knaller heeft opgeleverd, ga ik hier verder met de zoektocht naar een commercieel goudmijntje waar kweker en consument blij van worden. :)

 

Selectiecriteria:

-indica dominant, compacte buds

-stressbestendig

-lekkere smaak & geur, oldschool wietgeur

-opbrenger, voor liefhebbers minder belangrijk maar een slechte brenger zal nooit een hit worden

-bij 8 weken oogstbaar

 

 

 

Mad scientist

 

gallery_2712_1529_2243177.jpg

 

 

 

 

 

Wappa:

 

contest_111.jpg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik had een x tentje vol met allkush van paradise seeds ik had ook herma ik ben klaar met deze seed bank ;)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

selecteren jongens

 

denk je dat er in de zadenbatch waar de wereldberoemde en overigens zeer stabiele amnesia (SSH) stek uit voortgekomen is, geen enkel hermannetje te bekennen was?

 

mensen hebben veel herma gedoe met fem zaad omdat ze zaadplantjes op dezelfde manier inzetten als stekjes van een stabiele moeder

 

dit klopt gewoon niet, stek = stek en zaad = zaad

Edited by Rodja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik stek zonder problemen van fem zaad en herman blijft ver bij mijn hok vandaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat Rodja ook al zegt... moederselectie staat en valt je hele plan mee.

Kan gerust gebeuren dat je een kneusje of herman tussen je zaadplanten hebt, daarom selectie en stresstesten VOORDAT je er 500 in n hok zet, ipv achteraf gaan lopen janken.

Het blijft natuur, en met n paar bloemetjes in n top zorgt moeder natuur zelf voor nageslacht mocht er geen potente vent in de buurt wezen.. hoort er gewoon bij, en is maar heel moeilijk weg te selecteren.

Op zich heb ik ook geen probleem met fem moeders als basis voor stekken, zolang je ze maar test vantevoren.

 

Hermannen veroorzaak je vaak ook zelf... lichtstress/lekken, rommelige watergift of voedingspatroon, temperatuur/klimaat niet op orde of whatever kan n minder stabiele strain zomaar aan t hermannen brengen.

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je kan zelfs nog een plant verwachten met alleen maar mannelijke bloemen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Met die ww kweek had ik uiteindelijk 7 van de 14 planten die in meer of mindere mate mannelijk geslacht vertoonden. Dat lijkt natuurlijk veel, maar de overige 7 bleven 100% vrouw ondanks regelmatig 32 C, 2 dagen totale droogstand, ec 1.8 etc etc.

 

Met een cut van 1 van die 7 zou ik zonder twijfel een loods durven volzetten.

Edited by Rodja

Share this post


Link to post
Share on other sites

De Casey cut waar ik mee draai heeft ook een herma trekje zoals op dat plaatje van die Wappa. Vaste prik een banaantje hier en daar rond week 7.

 

Maar heb nog nooit 1 zaadje gevonden in m'n vruchten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Met een cut van 1 van die 7 zou ik zonder twijfel een loods durven volzetten.

Niet zonder mij mag ik hopen, aangezien ik altijd al eens lange tijd op vakantie heb gewild! Drie weken zijn zomaar om!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een enkele banaan op het einde is helemaal zo erg niet en alleen maar een teken van oersterk zijn.., ze wil zichzelf voortplanten.

Dat is nou juist 1 van de succes verhalen van cannabis, omdat ze zichzelf bevruchten door de eeuwen heen kun je ze nu bijna overal op de planeet vinden. Dat lukt ons alleen met iets als coca cola lol....

 

Pg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vandaar dat we spreken van dikke cola's! :icecream:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een enkele banaan op het einde is helemaal zo erg niet en alleen maar een teken van oersterk zijn.., ze wil zichzelf voortplanten.

Dat is nou juist 1 van de succes verhalen van cannabis, omdat ze zichzelf bevruchten door de eeuwen heen kun je ze nu bijna overal op de planeet vinden. Dat lukt ons alleen met iets als coca cola lol....

 

Pg

 

 

niet voor elke species geldt dit

 

als vrouwen de mogelijkheid hadden gehad om zichzelf te bevruchten dan was de mensheid allang ten onder gegaan

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wel zo voor cannabis sativa :

die zaden dan afgerijpt zijn vrouwelijke zaden in mijn beleving

Zelf heb ik een zestigtal vrouwelijke zaden doorheen de afgelopen kwarteeuw verkregen in mijn buitengrows

en de helft daarvan gezaaid zonder problemen in de opeenvolgende jaren geoogst

Binnenkort trekken we wat eigen vrouwelijk zaad binnen eens op, benieuwd wat dat geeft.

 

Benieuwd wat jij weer gaat tevoorschijn toveren

Mooie verslagen al van je doorgelezen

Hopelijk vind je je knaller

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_42960_19563_1395394.jpg

 

gallery_42960_19563_1470439.jpg

 

9x MadChem in 11 liters

Nummer 10 zit in een bigblock (die met cocos in het blok)

Wappa's zitten ook in een bigblock

 

En wat casey voor de sier

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er goed uit! Die bigblocks zijn a walk in the park om op te kweken en het enige nadeel wat ik er aan vond was er weer van afkomen anders had ik ze nog in gebruik.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Staan ze straks als ze wat groter zijn niet te snel droog op de big blocks?

 

@dilago

Als ze droog zijn plasticje eraf, plat trappen en in vuilniszak.

Of als je een baby hebt gewoon in de container en paar luiers erboven op haha.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Staan ze straks als ze wat groter zijn niet te snel droog op de big blocks?

 

 

We gaan het zien.. straks in bloei ga ik steeds vloeden met een laag water van 1 cm. Als het goed is doen ze daar 3 dagen mee. Ze staan dan 1,5 dag in het water maar met peroxide krijgen ze toch zuurstof.

 

Mocht dat toch niet zo lekker werken dan doe ik de dompelpomp in een wifi schakelaar en geef ik zo water naar behoefte zonder op locatie te zijn. (Wel icm een klein vat en een bak met hoge rand voor het geval ie niet meer uitschakelt. Heb al een keer ergens een zwemfestijn gehad en dit moet je niet willen met buren onder je, zoals hier)

Edited by Rodja
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...