Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Wouter86

Iemand Ervaring Met Smaakvloei Of Smaak Cones?

Recommended Posts

Beste mensen,

 

Wie heeft er hier ervaring met smaakvloei? Aan de ene kant lijkt het mij gek om, om de wiet een velletje met smaak en geur te doen, aan de andere kant, geeft het misschien juist wel een aparte afwisseling? En welke variant raden jullie dan aan?

 

1. Druppeltjes met smaak om de wiet een andere smaak te geven (geen idee of het in NL te koop is)

2. Smaakvloei van Juicy Jays waar ze beweren dat het een echte smaak sensatie geeft. Maar proef je ook echt de smaak?

3. En ik las ook methodes om bij je wiet bepaalde fruit of mint te leggen in een potje om zo de smaak/geur over te brengen.

 

Dit is puur een vraag om een keer uit te proberen voor afwisseling of bij een party, niet om dit regulier te doen. Er is hier vast iemand die hier ervaring mee heeft en die hoor ik graag!

 

Thx alvast. Ik zal verder veel lezen omdat ik op bepaalde vlakken wat nieuw ben, maar ik kom zo denk ik wel de herfst door met zoveel info, top!

 

Wouter

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een normale vloei zou ik laten liggen en voor de Blunt vloei gaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb er vroeger wel eens wat mee geklooid, chocoladevloeitjes, blunts met allerlei smaakjes enzovoort.

Vond t niet echt n toegevoegde waarde hebben eigenlijk, maar t is voor n keertje wel leuk om te doen.

Meeste smartshops hebben dat soort zooi wel te koop.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt voor de snelle antwoorden! Maar proef je dan ook echt chocolade of is het meer de geur? Het lijkt mij zo sterk dat je door een vloei of cone echt vol de chocolade smaak kunt proeven..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja je krijgt er best wel wat van mee.

Het blijft n joint natuurlijk, maar t is duidelijk anders dan anders.

 

Is echt wel n keertje grappig om te proberen :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oke leuk ga ik dat as weekend is proberen! Ik was bang dat als het niet te harden is qua smaak dat een beetje het moment/aaf zou verpesten, maar leuk te horen dat het toch wel wat doet qua smaak/geur. Ik ga dan niet proberen om wint in een potje te stoppen, zal je zien dat de wiet vochtig zal worden en niet meer lekker aan gaat :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vond de Blueberry erg lekker.

 

De blunt vloei verpakking goed sluiten na openen mocht je het niet in 1x opmaken.

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites

Grape blunts,no equal. :icecream:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zou dan eens de blunts van Kingpin proberen;

 

Cherry

Blueberry

VSOP Cognac

 

 

Alle 3 lekker en alle 3 smaken ze ook naar wat de naam doet vermoeden.

Alle andere smaakjes zijn op zich ook wel fijn maar toch minder qua smaak

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cool, thx allemaal hier kan ik wat mee. Laat ik maar geen esigaretten vloeistof in mijn wiet stoppen hahaha. Bedankt voor alle meningen en ervaringen. Ik ga de Kingpin en Juicy Jays dan is proberen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je goeie wiet hebt, heb je geen synthetische smaakvloei nodig.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je smakelijke wiet gaat roken in een witte chloor gebleekte vloei doe je best afbraak aan veel van die natuurlijke smaak :innocent:

 

Ik kan geen witte vloei meer blieven, de tranen springen me letterlijk in de ogen van dat spul :thumbsdown:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je hebt ook ongechloreerde vloei LC, tenzij bij jou alleen Mascotte te krijgen is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt voor de snelle antwoorden! Maar proef je dan ook echt chocolade of is het meer de geur? Het lijkt mij zo sterk dat je door een vloei of cone echt vol de chocolade smaak kunt proeven..

hoi ik had meer smaak met het dichtlikken van de vloei en niet tijdens het roken waar ik op gehoopt had

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...