Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
420man010

Stinkplanten

Recommended Posts

Ozongenerator bespaar je het geld. Geprobeerd en ja met overcapaciteit. Geen succes.

 

Haal een inline filter man, dubbel filteren is het beste.

Oh das jammer, gezien de prijzen voor die dingen :( Zal eens kijken naar een inline filter

Je moet wel een filter van een groter kaliber hebben dan je afzuiger kan afzuigen,anders zuigt hij de stanky danky stink er zo doorheen.

 

 

Het ligt niet alleen aan het merk filter,ook aan de grootte van je filter.

 

Neem Rhino pro als filter,goede kwaliteit en geen gestink.

 

Die lite-meuk in de tuin zetten en de fik erin,rituele dans uitvoeren terwijl hij affikt :lol:

Ik gebruik geen lite, ooit gedaan maar nooit weer

Ik heb ooit een Uvonair gehad.

Alles exact geïnstalleerd zoals het hoorde.

Het hield de stank niet tegen.

Weggegooid geld.

Bedankt net als bij Murdoch die zo'n ding heeft geprobeerd, zal dat ook laten voor wat het is

Ozon is goed om oude kweekruimtes te ontdoen van stank.

(Zelfde idee als wat ze met auto's doen die doorgerookt en/of vol hondenlucht ed zitten.)

Voor geurbestrijding in "live" situaties denk ik niet dat t ook maar enigszins volstaat.

Ja het blijkt dus niks te zijn

de wanden staan flink hol, flinke onderdruk

filters hebben een max (hun aangegeven m3 waarop je koopt) en een minimale airflow (soms aangegeven)

zit je naast deze waarden dan gaat na verloop van tijd de filter geur lekken wat voor filter je ook hebt

750 - 1000 zelf met een meter slang zit je er boven

 

m3 vd afzuiger dimmen door meer slang, bochtje of mbv een dimmer en dan kan je misschien nog even met die filter doen, ik hoop het voor je

Bedankt man ;) Ik heb er een dimmer tussen, staat op 40% waardoor de temperatuur op 28 graden komt. Staat hij op 60% heb ik het ook. Zit ongeveer een meter slang tussen. Maar ik denk wel dat wat je zegt, het dichtst bij de reden komt van waarom het stinkt.

Het ruikt soms zelfs buiten de tent een beetje terwijl die hol staat. Met het andere (kleine) tentje geen last van trouwens en daar gebruik ik in verhouding dezelfde spullen.

 

Dus daarom ook dat ik dacht dat die planten gewoon zo erg moeten stinken dat het filter niet genoeg is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maar laten we zeggen dat ik deze afzuiger en filter in een 1.20x1.20 tent hang met een 600 watter, dan komt de geur er toch nog steeds door? Lijkt me dat ie dan wel snel genoeg afzuigt maar de geur blijft hetzelfde.

Of zit ik er naast met dit idee?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...