Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

canabis fred

Het Straatbeeld Krijgt Door Deze Planten Een Ander Karakter

Recommended Posts

Ehm,..................................

Gedoogbeleid 2017............

Harderwijk-zuid...............

Wijkagent Harderwijk Zuid

 

25 augustus om 18:02 · Harderwijk, Gelderland ·

Zojuist instap gedaan in een woning nav info van een recherche onderzoek. Toen wij de achterzijde van de woning bewaakten zagen wij hennepplanten boven op het balkon staan en boven de schutting uitgroeien. Hennep is vernietigd omdat ik het simpelweg geen gezicht vind midden in een woonwijk met kinderen. Het waren er 5 dus eigenaar wordt ivm gedoogbeleid niet vervolgd. Kinderachtig? Dat mag u vinden. Het straatbeeld krijgt door deze planten een ander karakter waardoor een wijk uiteindelijk kan verloederen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Straatbeeld is toch al aan het veranderen door lege winkelpanden, zwerfvuil, hondenstront, kapotte volle vuilniszakken etc.Wat meer groen in de wijk fleurt juist op lijkt me.Sommige woonwijken beginnen net op Detroit te lijken.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

onze buurt zet juist planten omdat er anders helemaal geen natuur meer is, parken worden verwaarloosd en gebruikt als dumpplek

 

buurttuinen noemen ze dat, privatisering van het gemeentegroen :likken:

Edited by HUFFnPUFF
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zet je er ook een paar van die mooie wietplanten bij.:icecream:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wijkagent Harderwijk Zuid is bij Wijkagent Harderwijk Zuid.

 

21 uur · Harderwijk, Gelderland ·

Mijn post van 25 augustus 2017 met betrekking tot het vernietigen van hennepplanten heeft de nodige commotie veroorzaakt op social media. De verontwaardigde reacties kan ik mij voorstellen maar doe dit dan op een waardige manier. Om nog meer duiding te geven op het bericht, wij waren dus bij deze woning in verband met een groter onderzoek die betrekking had op een bewoner van het pand. De planten zijn in overeenstemming met de eigenaar van de woning vernietigd. Ook hij begreep dat hennepplanten van dergelijk groot formaat niet handig waren in de wijk.

PS: realiseer je wel dat als je reageert op een bericht ik het waardeer dat deze fair zijn. Ook mijn collega's van het Openbaar Ministerie lezen mee. Voor je het weet word je als verdachte aangemerkt van een strafbare uiting.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Weet die agent wel dat die medeverantwoordelijk gehouden kan worden voor de klimaatverandering door medewerking te verrichten aan vernietiging van levend plantaardig materiaal, dat ingezet kan worden bij het verlagen van het CO2 gehalte dat door die zelfde overheid hoofdverantwoordelijk is voor het klimaatprobleem.:icecream:

Share this post


Link to post
Share on other sites

De beste man heeft een media training nodig, communicatie is aan de persofficier.

 

We hebben regels en afspraken, zijn persoonlijke mening dient hij niet te verwarren met zijn beroepsmatig taken en plichten. Het posten van een mening als Wijkagent op Social Media is onhandig.

"

De link waarop je hebt geklikt, is mogelijk buiten werking of de pagina is verwijderd."

 

 

Oplossing: 5 planten binnen kweken voor eigen gebruik legaal maken. Dan kunnen daarmee mogelijke omgevingsproblemen zoals o.a.: geur overlast, mogelijk diefstal door minderjarige en aantrekken van ongewenste individuen worden terug gedrongen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...