Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
De_Föhn

Cli-Mate Trafo Controller

Recommended Posts

Zie deze controllers bij de garden shop:

 

https://onlinetopgarden.com/nl/klimaatbeheersing/7495-cli-mate-trafo-controller-25-amp.html

 

Heeft iemand ervaring met deze controller ? Tevreden ?

 

Ben een nieuwe ruimte aan het inrichten. Volgens mij zijn het wel mooie dingetjes. Heb de rest ook in de bestelling staan van Cli-mate, Dacht dan maken we het af met een cli-mate controller ook. Dan is de OCD'er in mij ook weer tevreden gesteld :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waarom niet met isomax?

 

Wel raar, volledig traploos gestuurd in 5 stappen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doe mij maar een Variac.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee een Torin, maar goed om te weten. Thanks. Ja @boefje030, al die commerciele BS eromheen, dan maak je nog wel is een schrijffoutje in je web site zullen we maar zeggen. lol. Volgens mij is het gewoon een Uniteck in een Cli-mate jasje. Traploos zal ie zeker niet zijn.

@dilago. Variac is leuk, en idd handig voor mijn huidige setup op zolder, maar die heeft 1 stand. En dat vind ik op deze locatie toch echt een beetje zonde. Kachel in de ruimte, en dan in de donker periode net zo snel de warmte wegzuigen als in de licht periode. Ik betaal wel zelf voor mijn energie dus dan is voor die paar tientjes meer een thermostaat erin toch wel de moeite imo.

Edited by De_Föhn

Share this post


Link to post
Share on other sites

@boef mijn isomax bromde als ie gedimd werd door de uniteck versie (ziet er hetzelfde uit).

 

Met de frequentie controller van Climate bromt ie niet, mja die is ook stukje duurder

Deze: https://www.hortoshop.com/klimaatbeheersing/ventilatie/cli-mate-frequentieregelaar-fc2010-t3-3a/

Edited by Wiekspiet
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Enig idee waarom dat zo is ? Isomax is ook niet een goedkoop apparaat, Je zou denken dat die er dan juist wat beter mee om zou kunnen gaan. Die G-tools buis van 360m2 van mij bromt niet met een uniteck. Zo'n Frequentie controller erg mooi idd, maar wat je zegt. Dat is wel twee keer zo duur.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb eerlijk gezegd geen idee

 

Met de frequentie regelaar kun je instellen hoe ver je hem wil dimmen.. had hem tot 5Hz gedimd (10%) en bromde totaal niet.

 

De unitek dimt tot 20-30% geloof ik.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prima apparaat trouwens nog ff terugkomend op de Cli-mate trafo controller. Idd zelfde als bij die uniteck geen minimale temp instel mogelijkheid. Zelfde hardware ander jasje. Gebruik hem met een Torin box 700m2 en een Can original, geen brom niks. Focking groot trouwens die Can originals. Goeie god. Daar was nog ff een extra balkje aan het houten plafond voor nodig haha.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...